To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Dostawy produktów mleczarskich, margaryny i oleju do Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie w Popowo-Parcele 2232/6P/20
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613118-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 226 105 541
faks: 226 734 501
e-mail: as_warszawa_grochow@sw.gov.pl
www: www.zp.sw.gov.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zp.sw.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy produktów mleczarskich, margaryny i oleju do Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie w Popowo-Parcele 2232/6P/20
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 2232/6P/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawy produktów mleczarskich, margaryny i oleju do Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie w Popowo-Parcele - część nr 1(dostawy produktów mleczarskich): 1. Mleko w proszku odtłuszczone, kod CPV-15511700-0, Polska Norma PN-ISO 8156:2014-07, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 25 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 2500 kg. 2. Śmietana 18%, kod CPV-15512100-1, Polska Norma PN-A-86050:200/Az1:2006, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 10 litra, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 1500 litrów. 3. Twaróg chudy, kod CPV-15542100-0, Polska Norma PN-A-86232:1973, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: kostka od 0,2 do 0,25 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia – 5500 kg. 4. Ser topiony, kod CPV-15542200-1, Polska Norma PN-EN-ISO-5534:2005, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: kostka 100 g, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 30 dni, Orientacyjna ilość zamówienia – 3500 kg. 5. Ser żółty, kod CPV-15544000-3, Polska Norma PN-A-86230:1968, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 5 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 30 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 3000 kg. 6. Serek wiejski, kod CPV-15540000-5, Polska Norma PN-A-86232:1973, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: od 100 g do 150 g, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 1500 kg. 7. Serek homogenizowany, kod CPV-15540000-5, Polska Norma PN-A-86232:1973, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: od 100 g do 150 g, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 1500 kg. 8. Kefir naturalny, kod CPV-15540000-5, Polska Norma PN-A-86061:2002, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: 250 g, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 150 kg. 9. Jogurt naturalny, kod CPV-15551310-1, Polska Norma PN-A-86061:2002, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: 150 g, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 80 kg. Gramatura jednego opakowania przedmiotów zamówienia określonych w poz. 3, 6, 7 powinna być o jednakowej wadze w dostarczanej partii. - część nr 2 (dostawy margaryny i oleju): 1. Margaryna do smarowania pieczywa, kod CPV-15431000-8, Polska Norma PN-A-86901:1997/Az1:2001, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: od 0,2 do 0,25 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 miesiące, Orientacyjna ilość zamówienia - 25000 kg. 2. Olej roślinny jadalny, kod CPV-15411000-2, Polska Norma PN-A-86901:1997/Az1:2001, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 5 litrów, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 miesiące, Orientacyjna ilość zamówienia – 7000 litrów. Gramatura jednego opakowania przedmiotu zamówienia określonego w poz. 1 powinna być o jednakowej wadze w dostarczanej partii.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.50.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: dostawy produktów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 189658.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: QULINEO BAG-POL S.A. SP. K.
Email wykonawcy: hanna@qulineo.pl
Adres pocztowy: ul. Modularna 17A
Kod pocztowy: 02-238
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 190281.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 227411.73
Waluta: PLN
NAZWA: dostawy margaryny i oleju
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 111202.45 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ol-Trade S.C. Michał Olek Ryszard Pająk Dariusz Gorycki
Email wykonawcy: michal.olek@ol-trade.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 127
Kod pocztowy: 31-670
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 112822.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 216300.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.