eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMonitoring floty samochodów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510545274-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa:

Monitoring floty samochodów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 578254-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540167377-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Drugie Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 540172933-N-2020

I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 367849538, Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: (22) 376-73-61
e-mail: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl
www: www.kowr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Agencja wykonawcza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Monitoring floty samochodów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 326/2020/C

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu floty 304 samochodów służbowych, użytkowanych w jednostkach organizacyjnych
Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa tj.: Centrala, Oddziały Terenowe, Filie Oddziałów Terenowych, Sekcje Zamiejscowe Oddziałów Terenowych. Monitoring odbywać się będzie za pośrednictwem urządzeń lokalizacji GPS
przy użyciu technologii transmisji danych GSM-GPRS (2G) lub UMTS (3G) lub LTE (4G).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający przewiduje zastosowanie Prawa Opcji.
Zamówienie składa
się z:
3.1 zamówienia podstawowego, tj. 304 sztuk samochodów służbowych oraz
3.2 zamówienia opcjonalnego:
3.2.1. zwiększenie liczby pojazdów maksymalnie do 30% pojazdów względem zamówienia podstawowego, lub
3.2.2. zmniejszenie liczby pojazdów maksymalnie do 20% pojazdów względem zamówienia podstawowego.
3.3. Prawo Opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 64.21.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 369720.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Cartrack Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rtm. Witolda Pileckiego 67
Kod pocztowy: 02-781
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 454755.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 378788.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 739426.68
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: dot. sekcji IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Część zamówienia, którą ma zostać powierzona podwykonawcy obejmuje: Instalację systemów geolokalizacyjnych GPS przez instalatorów - odpowiednio przeszkolonych oraz wyposażonych w narzędzia i środki transportu niezbędne do realizacji zadania. Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom nie jest znana

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.