eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa komputerów i monitorów dla Instytutu Telekomunikacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510545595-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych:

Dostawa komputerów i monitorów dla Instytutu Telekomunikacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608240-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, krajowy numer identyfikacyjny 15540000000000, ul. Nowowiejska, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 0-22 234 51 01
faks: 0-22 234 58 97
e-mail: dzp@elka.pw.edu.pl
www: www.pw.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów i monitorów dla Instytutu Telekomunikacji

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WEiTI/ 59/ZP/2020/1036

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę komputerów ( 3 szt.) i monitorów ( 3 szt.) dla Instytutu Telekomunikacji. Zamawiający wymaga dostawy 3 zestawów komputerowych składających się z jednej stacji, 1 monitora, klawiatury i myszy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.21.33.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11118.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DIRECT K. Kosson, M. Bogiel, J. Praga spółka jawna
Email wykonawcy: sklep@directsc.com
Adres pocztowy: ul. Lubelska 12/14
Kod pocztowy: 38-802
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13675.14

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13645.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13675.14
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Działając na podstawie art. 7 ust. 1 i 3 i art. 181 ust. 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami), Zamawiający unieważnił czynność oceny wyboru najkorzystniejszej oferty, dokonaną w dniu 04.12.2020 r. oraz zawiadomił Wykonawców o powtórzeniu wyboru najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie unieważnienia czynności wyboru najkorzystniejszej oferty:
W dniu 04.12.2020r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty.
W konsekwencji w dniu 07.12.2020 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo Wykonawcy TH IT Solutions Sp. z o.o. siedzibą w Połaniec 28-230 Kamieniec 102, informujące o odstąpieniu od podpisania umowy.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił czynność oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawiadomił wykonawców o powtórzeniu wyboru najkorzystniejszej oferty.

Ponowny wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 i art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami.), zwanej dalej ustawą lub Pzp, ipoinformował Wykonawców, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.