To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu nagłośnienia sali koncertowej Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 760936-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (32) 351-17-19, 258-62-61
faks: (32) 351-17-14
e-mail: fszamp@gmail.com
www: https://filharmonia-slaska.eu/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu nagłośnienia sali koncertowej Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 5/ZP/AT/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje
• Dostawę transportem własnym Wykonawcy wszystkich elementów systemu nagłośnienia wraz z niezbęd¬nym oprzyrządowaniem i okablowaniem do siedziby Filharmonii Śląskiej w Katowicach przy ul. Sokolskiej 2,
• Montaż, konfigurację, strojenie i uruchomienie dostarczonych urządzeń i oprzyrządowania w sali koncertowej Filharmonii Śląskiej
• Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego systemu nagłośnienia w wymiarze 4 godzin zegarowych.
2. Dostarczony w ramach niniejszego zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, z rokiem produkcji nie starszym niż 2020, wolny od wad, oryginalnie zapakowany i odpowiadający wymaganym normom jakościowym. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń pochodzących spoza fabrycznej i oficjalnej produkcji.
3. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować urządzenia i oprzyrządowanie dowolnego producenta, pod warunkiem że posiadają one minimalne parametry równe lub lepsze od opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca dostarczając urządzenia i instalując je w sali koncertowej musi uwzględnić wykonanie instalacji okablowania w taki sposób aby nie naruszała estetyki sali koncertowej. Wszystkie ingerencje w infrastrukturę Sali muszą być każdorazowo uzgadniane z przedstawicielem Zamawiającego. Ponadto wszystkie zdemontowane na czas instalacji elementy wyposażenia sali koncertowej Wykonawca musi przywrócić do stanu pierwotnego.
5. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z osobą upoważnioną do kontaktów. Wykonawca przeprowadza wizję lokalną na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na system nagłośnienia na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z kodeksu cywilnego.
7. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji w przypadku zgłoszenia usterki w działaniu urządzenia lub sprzętu, czas reakcji serwisu nie był dłuższy niż 60 godzin od momentu dokonanego zgłoszenia.
Zgłoszenia będą każdorazowo dokonywane drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej. W przypadku konieczności serwisu uszkodzonego urządzenia poza siedzibą Filharmonii Śląskiej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić urządzenie zastępcze.
Przez czas reakcji serwisu rozumie się okres, w którym zostanie usunięta usterka albo dostarczone i zainstalowane urządzenie zastępcze. Wykonawca może zaproponować skrócenie wymaganego czasu reakcji serwisu. Ostateczny czas reakcji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – patrz kryteria oceny ofert.
8. Wykonawca w okresie gwarancji będzie zobowiązany do dokonywania bezpłatnych przeglądów technicz-nych systemu nagłośnienia w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż 1 raz na 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru systemu nagłośnienia, tj. odbioru bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzowany serwis oferowanego sprzętu na terenie Polski lub posiadał podpisaną umowę z podwykonawcą spełniającym te wymagania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 32.34.24.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 182000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Konsbud Audio Sp. z o.o.
Email wykonawcy: k.bialous@konsbud-audio.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gajdy 24
Kod pocztowy: 02-878
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 223056.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 223056.81
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.