To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Wybór Wykonawcy zadania: "Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 602926-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 767 212 100
faks: 767 212 115
e-mail: im@legnica.um.gov.pl
www: www.um.bip.legnica.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wybór Wykonawcy zadania: "Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IM.RZP.271.6.1.20.27.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem, kontrolą, konserwacją 18 terenów rekreacyjnych w Legnicy w 2021 r. zlokalizowanych zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do umowy. Dodatkowo powierzchni terenów zieleni z nimi sąsiadującymi do 1 m poza ogrodzeniem. 1) Całkowita odpowiedzialność za stan techniczny urządzeń spoczywa na Wykonawcy. Narzędzia niezbędne do realizacji przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca na własny koszt. Za skutki ewentualnych wypadków spowodowanych zaniedbaniami lub nieprawidłową realizacją przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca, który ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną. 2) Zniszczone wskutek wandalizmu lub wyeksploatowania technicznego urządzenia i części do wymiany (wyposażenie placów zabaw, małej architektury) zapewnia Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego zgłoszenia zaistniałej potrzeby, uzupełnienia lub wymiany urządzeń. 3) Codzienne zadania Wykonawcy przedmiotowej umowy będą się odbywały z uwzględnieniem niżej wymienionych czynności: • sprawdzenie stanu technicznego urządzeń pod względem stabilności i mocowania do fundamentów oraz dokonania przeglądu elementów ruchomych, kompletności i poziomu zużycia urządzeń oraz sprawdzenie stanu, poziomu nawierzchni jak również jej oczyszczenia i wyrównania; • wykonywanie drobnych czynności i napraw nie wymagających zakupu części zamiennych ani nie generujących dodatkowych kosztów, tj. (mocowanie poluzowanych desek, belek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin, naprawa ogrodzeń, jak również ich konserwacja, demontaż zniszczonych elementów i urządzeń, mocowania łańcuchów, usuwanie drzazg z elementów drewnianych); • na polecenia Zamawiającego - zmiana lokalizacji urządzenia; • niezwłoczne wyłączenie z eksploatacji i zabezpieczenie zdewastowanego bądź wyeksploatowanego urządzenia zabawowego, sportowego lub elementów małej architektury (ławki, stoły, kosze na śmieci, elementy ogrodzenia), które stwarzają zagrożenie dla zdrowia, życia i mienia użytkowników; 4) Do pozostałych prac bieżącego utrzymania obiektów należeć będą prace utrzymujące stan sanitarno – porządkowy: • usuwanie odpadów komunalnych, papierów, tworzyw sztucznych, niedopałków, szkła, odpadów roślinnych i odpadów innych, w tym zwierzęcych odchodów z terenów objętych umową; • opróżnianie koszy na odpadki odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, tj. poniedziałek i piątek i od maja do sierpnia trzy razy w tygodniu poniedziałek, środa i piątek. • prowadzenie akcji jesiennej, tj. oczyszczanie terenów objętych niniejszą umową z opadłych liści wraz z ich wywozem – wg zapotrzebowania, co tydzień w miesiącach jesiennych; • odśnieżanie ciągów pieszych oraz przeciwdziałanie ich śliskości poprzez posypywanie piaskiem uzależnione jest od intensywności opadów w okresie zimowym, powinno nastąpić bezpośrednio po ustaniu opadów; • zabiegi utrzymania czystości małej architektury, w tym zgodnie z harmonogramem oraz w razie dodatkowej potrzeby mycie ławek, koszy na śmieci i urządzeń rekreacyjnych; • dezynfekcja powierzchni dotykowej urządzeń preparatem bakterio- i wirusobójczym oraz mycie z zabrudzeń detergentem urządzeń zabawowych, siłowych i wypoczynkowych. • pielęgnacja założonej zieleni: niskiej, średniej i wysokiej, w tym grabienie, odchwaszczanie i wywożenie liści również 1 m po za granicami danego terenu. Koszenie, aeracja i piaskowanie nawierzchni trawiastych z wywozem powstałej masy organicznej. Przekopanie mis, ściółkowanie ich 10 cm warstwą kory, usuwanie odrostów korzeniowych, wilków a także formowanie koron drzew. • Usuwanie zagrożeń, oberwanych konarów, wywróconych drzew – zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. • Sadzenie i pielęgnacja (podlewanie, pielenie, ściółkowanie, formowanie, odmładzanie, itp.) krzewów – zakres prac zgodny z zaleceniami Zamawiającego. 5) Wykonawca
zadania będzie realizował ww. zakres prac w dni powszednie - codziennie, od poniedziałku do piątku. 6) Do zakresu bieżącego utrzymania należeć będą prace konserwacyjne (23 % VAT), utrzymania zieleni oraz porządkowe (8 % VAT). Szczegółowy przedmiot umowy określają: załączniki nr 1, 2 i 3 do umowy, tj. Rozdziału 3 siwz; -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy – Rozdział 3 siwz wraz z załącznikami 1- 5. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami) a) osoba wykonująca czynności prowadzenia samochodu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, kierowca samochodu – co najmniej 2 osoby, b) osoba wykonująca czynności określone w pkt. III 2. ppkt 3) IDW pracownik techniczny – co najmniej 1 osoba, c) osoba wykonująca czynności określone w pkt III 2. ppkt 4) IDW pracownik fizyczny- do realizacji prac w terenie- co najmniej 2 osoby.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.60.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 471106.98 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „JAKÓBOWSKI” Dariusz Jakóbowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gwiezdna 8 pokój 227
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 487377.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 511026.55
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni niskiej i czystości w obrębie Rejonu I w Nysie
- Utrzymanie czystości na podwórkach gminnych w Nysie
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.