To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Dostawa mebli dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 594834-N-2020
Numer ogłoszenia: 540205199-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 225233900
faks: 225 233 332
e-mail: kancelaria@kgpsp.gov.pl
www: www.straz.gov.pl
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/kgpsp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mebli dla Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BF-IV-2370/15/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli wraz z montażem do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Podchorążych 38. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli: 1) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”.
UZASADNIENIE
W przedmiotowym postępowaniu termin związania ofertą upływał w dniu 21 listopada 2020 r. Zamawiający pismem z dnia 16 listopada 2020 r. nr BF-IV-2370/15-37/20 zwrócił się z wnioskiem do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą na czas niezbędny do zawarcia umowy w w/w postępowaniu tj. do 1 grudnia 2020 r. wraz z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Informację dotyczącą wyrażenia zgody na powyższe, wykonawcy mieli przekazać Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 listopada 2020 r.
do godziny 12:00.
Wykonawcy Starpol Meble Agnieszka Kliczkowska, Akccept P. Jusiński M.Pyzel Sp. j. (Akcept) oraz MULTIKO NARKIEWICZ Sp. j. wyrazili zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą oraz okresu ważności wniesionego wadium.
Wykonawcy PHUP W. Zajączek oraz Tronus Polska Sp. z o.o. w terminie wskazanym powyżej, nie wyrazili zgody na przedłużenie terminu związania ofertą oraz przedłużenie okresu ważności wadium. tzn. nie przesłali żadnej informacji do Zamawiającego.
Zamawiający dokonał oceny ofert, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
na podstawie art. 89 ust. 1. Oferta wykonawcy Akccept została najwyżej oceniona. Wykonawca został wezwany do złożenia dokumentów na potwierdzenie spełnienia udziału w postępowaniu. Dokumenty złożone przez Wykonawcę Akccept potwierdziły, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. W dniu 27 listopada 2020 r. Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz przesłał do uczestników postępowania informację o wyborze i odrzuceniu ofert.
Zamawiający w dniu 30 listopada 2020 r. wystosował do wykonawcy Akccept pismo
o planowanym terminie podpisania umowy w dniu 4 grudnia br. z prośbą o przesłanie informacji niezbędnych do przygotowania umowy, oraz przedłożenia wizualizacji mebli oraz próbek materiałowych do, których zobowiązany był wybrany wykonawca przed podpisaniem umowy zgodnie z zapisami Rozdziału XV pkt 5 SIWZ. W dniu 30 listopada br. Wykonawca Starpol Meble Agnieszka Kliczkowska samodzielnie przedłużył termin związania ofertą z jednoczesnym przedłużeniem ważności wadium do 31 grudnia 2020 r. (termin związania ofertą upływał 1 grudnia 2020 r.). Wykonawca Akccept w dniu
30 listopada br. złożył wniosek do Zamawiającego o zmianę terminu realizacji zamówienia na 22 stycznia 2021 r. Ponieważ, termin realizacji został określony przez Zamawiającego
w SIWZ oraz w ogłoszeniu: do 14 grudnia 2020 r., Zamawiający nie wyraził zgody na zmianę terminu realizacji w celu zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, zawiadamiając o powyższym wykonawcę, pismem z dnia 1 grudnia 2020 r.
nr BF-IV-2370/15-53/20.
Zamawiający w dniu 2 grudnia 2020 r. dokonał zwrotu wadium wykonawcom,
z wyłączeniem firmy Akccept - jako oferty najkorzystniejszej.
W dniu 3 grudnia 2020 r. wykonawca Akccept w wiadomości e:mail przekazał informację, że nie może podpisać umowy z uwagi na zbyt krótki czas jej realizacji, potwierdzając swoje stanowisko oficjalnym pismem złożonym w dniu 4 grudnia br.
W związku z zaistniałymi okolicznościami Zamawiający w dniu 8 grudnia 2020 r. unieważnił postępowanie na postawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp, ponieważ wykonawca Akcept uchylił się od zawarcia umowy wskazując na zbyt krótki czas jej realizacji. Od planowanego terminu podpisania umowy pozostało 5 dni roboczych na wyprodukowanie mebli i krzeseł oraz ich dostawę i montaż.
Bez znaczenia pozostaje fakt, że druga oferta, ważna na tym etapie postępowania przekracza środki przewidziane na realizacje zamówienia, ponieważ termin realizacji określony do 14 grudnia 2020 r. dotyczy wszystkich wykonawców.
Jest to wada uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie
- Zakup i dostawa wyposażenia Domu Kultury w Wielu
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA II PIĘTRZE ORAZ MODERNIZACJA TOALETY OGÓLNODOSTĘPNEJ NA PARTERZE W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2 W CHRZANOWIE
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.