To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 614385-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 627 836 130
faks: 627 836 019
e-mail: dps-chroscin-wies@prd.pl
www: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonywanie następujących usług prania:
- bielizny pościelowej , materacy, ręczników, narzut na łóżko, poduszek i kołder,
- bielizny osobistej mieszkańców domu,
- odzieży mieszkańców domu (spodnie, koszule,bluyki, spdnice, sukienki, swetry,
skarpetki, bluzy, kamizelki, marynarki, dresy, kurtki, szaliki, czapki, rękawice)
- inne rzeczy jak : zasłony, firany, obrusy, serwety, fartuchy, zapaski
zgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem. Rocznie ok. 43.000 kg.
- Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia
ilości asortymentu w związku z różną liczbą przebywających w placówce mieszkańców (pobyt w szpitalu, urlopie lub nie pełnej obsadzie miejsc ). Przekazanie do wykonania usługi mniejszej lub większej ilości asortymentu pozostaje bez wpływu na wysokość wartości jednostkowej za 1 kg upranego suchego asortymentu.
- Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonaną usługę. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie zaoferowanej wartości jednostkowej za 1 kg upranego suchego asortymentu.
- Kod CPV ( Wspólny Słownik Zamówień )
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
- Zakres usług obejmuje: moczenie, dezynfekcję, pranie, krochmalenie, prasowanie.
- Maksymalny czas wykonania usługi pralniczej – 48 godzin od momentu odbioru asortymentu do momentu przekazania Zamawiającemu czystego asortymentu. Jeśli termin wypada w sobotę, niedzielę lub święta, usługa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym ( poniedziałek – piątek ) po wyznaczonym terminie.
- Odbiór rzeczy do prania i dostarczanie asortymentu wypranego, odbywać się będzie transportem Wykonawcy z Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie–Wsi tj.: Chróścin 50 oraz Chróścin 47,
w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek w godz. 8:00-14:00).
- Brudne rzeczy do prania odbierane będą w workach jednorazowych, dostarczanych przez Wykonawcę.
- Czysta bielizna będzie pakowana w sposób zabezpieczający przed zgnieceniem i wtórnym zanieczyszczeniem,
- Ze względu na specyfikę zakładu, rzeczy przekazane do prania z każdego zakładu tj. Chróścin 50
i Chróścin 47, należy odbierać, prać i dostarczać wyprane osobno w celu uniknięcia pomyłek, lub ich zaginięcia. Tego typu zdarzenia mogą wpływać niekorzystnie na stan zdrowia psychicznego mieszkańców DPS.
- Aby uniknąć uszkodzeń lub zniszczenia rzeczy przekazanych do prania, należy prać je stosownie do materiału z jakiego są wykonane, zwracając szczególną uwagę na temperaturę prania i stosowane środki.
- Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH.
- Koszty zakupu środków czystościowych, piorących i preparatów dezynfekujących oraz jednorazowych worków foliowych do brudnego i czystego asortymentu, pojemników(koszy, wózków ) niezbędnych do świadczenia kompleksowej usługi pralniczej ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 98.31.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 118250.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ,,MAG-POL" usługi pralnicze Agnieszka Trzeciak
Email wykonawcy: aga400@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Leśna 13, 98-432 Łubnice
Kod pocztowy: 98-432
Miejscowość: Łubnice
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 145447.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 203626.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci z miejskich przedszkoli publicznych w Bolesławcu
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- SUKCESYWNE DOSTAWY NABIAŁU
- "Przywrócenie przejezdności komunikacyjnej drogi powiatowej nr 2273D w miejscowości Kraszowice uszkodzonej przez powódź - wrzesień 2024"
- "Usługi sortowania odpadów komunalnych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu dla MZGK Sp. z o.o. w Bolesławcu". Znak sprawy: 10/RZP/SWZ/2024.
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla Uzdrowiska Krynica - Żegiestów S.A. w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4"
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- Usługi prania, maglowania i dezynfekcji dla Zakładu Karnego w Potulicach. Nr ref. sprawy: D/Kw.2232.12.2024.KG
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.