eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › "Bieżące sukcesywne wykonywanie prac geodezyjnych dla Gminy Kobylnica w latach 2021-2022"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17

Ogłoszenie nr 510547793-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy:

"Bieżące sukcesywne wykonywanie prac geodezyjnych dla Gminy Kobylnica w latach 2021-2022"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599730-N-2020 z dnia 2020-10-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, krajowy numer identyfikacyjny 36569688100000, Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 59 841 59 12
faks: 59 841 59 15
e-mail: cuw@kobylnica.pl
www: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl, https://bip.kobylnica.pl

adres profilu nabywcy: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl , https://bip.kobylnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy działające w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Gminy Kobylnica z siedzibą w Kobylnicy przy ulicy Głównej 20, 76-251 Kobylnica, na podstawie art.16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Bieżące sukcesywne wykonywanie prac geodezyjnych dla Gminy Kobylnica w latach 2021-2022"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW-DOR.271.20.2020.OZ

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. bieżącego sukcesywnego wykonywania prac geodezyjnych dla Gminy Kobylnica w latach 2021 – 2022.
3.2 Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica oraz z budżetu Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy.
3.3 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace geodezyjne, tj.:
1) podział działki na dwie działki,
2) podział działki na więcej niż dwie działki – dodatek za kolejną wydzieloną działkę,
3) wznowienie granic działki do 4 pkt,
4) wznowienie granic działki od 5 do 12 pkt,
5) wznowienie granic działki powyżej 13 pkt,
6) rozgraniczenie działki,
7) dokonanie zmiany użytków,
8) sporządzenie mapy do celów planistycznych – cena za każdy rozpoczęty hektar,
9) sporządzenie mapy do celów projektowych obiektu liniowego o szerokości pasa
do 75 mb i długości pasa - do 1,0 km,
10) sporządzenie mapy do celów projektowych obiektu liniowego o szerokości pasa
do 75 mb i długości pasa powyżej 1,0 km – dodatek za każdy kolejny rozpoczęty kilometr,
11) aktualizację mapy do celów projektowych obiektu liniowego o szerokości pasa
do 75 mb i długości pasa - do 1,0 km,
12) aktualizację mapy do celów projektowych obiektu liniowego o szerokości pasa
do 75 mb i długości pasa powyżej 1,0 km - dodatek za każdy kolejny rozpoczęty kilometr,
13) sporządzenie mapy do celów projektowych działki o powierzchni do 0,5 ha,
14) sporządzenie mapy do celów projektowych działki o powierzchni od 0,5 ha
do 1,0 ha,
15) sporządzenie mapy do celów projektowych działki o powierzchni powyżej 1,0 ha
- dodatek za każdy kolejny rozpoczęty hektar,
16) aktualizację mapy do celów projektowych działki o powierzchni do 0,5 ha,
17) aktualizację mapy do celów projektowych działki o powierzchni od 0,5 ha do 1,0 ha,
18) aktualizację mapy do celów projektowych działki o powierzchni działki powyżej
1,0 ha – dodatek za każdy kolejny rozpoczęty hektar,
19) wytyczenie i sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu użyteczności publicznej o powierzchni do 0,5 ha,
20) wytyczenie i sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu użyteczności publicznej o powierzchni od 0,5 ha do 1,0 ha,
21) wytyczenie i sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu liniowego do 0,5 km,
22) wytyczenie i sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu liniowego o długości powyżej 0,5 km,
23) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu użyteczności publicznej o powierzchni do 0,5 ha,
24) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu użyteczności publicznej o powierzchni od 0,5 ha do 1,0 ha,
25) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu liniowego
o długości do 0,5 km,
26) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu liniowego
o długości powyżej 0,5 km,
27) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej przyłącza.
3.4 Przedmiot zamówienia w zakresie szacowanego zapotrzebowania został opisany w formularzu cenowym, stanowiącym Załączniku Nr 1a do SIWZ.
3.5 Ilości prac geodezyjnych wskazanych w Załączniku Nr 1a do SIWZ są ilościami szacunkowymi w okresie realizacji zamówienia i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie realizowanych prac geodezyjnych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
3.6 Wykonawca przy opracowaniu mapy do celów projektowych, poza elementami stanowiącymi treść mapy zasadniczej łącznie z granicami władania (własności) nieruchomości (działek), zobowiązany jest uwzględnić:
1) opracowane geodezyjnie linie rozgraniczające teren o różnym przeznaczeniu, linie zabudowy oraz osie ulic, dróg itp., jeżeli zostały ustalone w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
i zagospodarowania terenu, w tym w szczególności kilometraż dróg, przekroje poprzeczne istniejących dróg co 20 ÷ 50 m (gęstość przekroi należy uzgodnić
z Zamawiającym);
2) usytuowanie zieleni wysokiej ze wskazaniem pomników przyrody, w tym w szczególności należy zinwentaryzować wszystkie drzewa (nie dotyczy lasu),
3) usytuowanie innych obiektów, w tym w szczególności rowy i cieki wodne (w pełnym zakresie, w tym rzędne dna), urządzenia wodociągowe (hydranty, studnie, zasuwy) i kanalizacji (w pełnym zakresie), w tym szczegółowe inwentaryzacje (średnica, rzędna dna, rzędna góry) istniejących studzienek kanalizacyjnych, średnice sieci (w pełnym zakresie, w tym w miarę możliwości rzędne posadowienia), rzędne wylotów kanalizacji deszczowej, skrajnie obiektów mostowych (poziome
i pionowe), ogrodzenia (furtki, bramy) w podziale na trwałe i nietrwałe, sygnalizacje świetlne, bariery drogowe, znaki drogowe, wszystkie elementy zagospodarowania terenu trwale związane z gruntem (w tym m.in. wiaty, elementy urządzeń sportowych i zabawowych, elementy małej architektury, piłkochwyty, itp.)
4) inne szczegóły wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z celem wykonywanej pracy.
3.7 W toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane usługi w oparciu
o potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego protokoły przekazania dokumentacji i ceny jednostkowe zadeklarowane w formularzu cenowym.
3.8 Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia wykonywana będzie na rzecz:
1) Gminy Kobylnica - adres: Główna 20, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 858 62 00,
e-mail: kobylnica@kobylnica.pl
2) Centrum Usług Wspólnych - adres: ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, telefon:
(59) 841 59 12,e-mail: cuw@kobylnica.pl
3.9 Przedmiot zamówienia wykonywany będzie sukcesywnie na zlecenie każdego
z płatników, o których mowa w pkt 3.8 SIWZ, w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu oferty, od minimalnie 20 dni do maksymalnie 30 dni roboczych od daty zgłoszenia, przekazanego np. pisemnie, faksem, drogą elektroniczną, lub ustnie – zgodnie z terminem podanym w pkt 2 formularza oferty, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Uwaga: Termin wykonania jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Każdorazowo, każdy z płatników, o których mowa w pkt 3.8 SIWZ w miarę jego bieżących potrzeb, wskaże usługę do realizacji w zleceniu przekazanym do Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy) w jednej z form wskazanych w zdaniu poprzednim.
Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić Zamawiającemu (np. faksem lub drogą elektroniczną) fakt otrzymania ww. zlecenia w dniu jego przekazania.
3.10 Przedmiot zamówienia opisany w pkt 3.3 ppkt 8 – 27 należy dostarczyć Zamawiającemu w następującej formie:
1) mapy do celów planistycznych, stanowiące przedmiot zamówienia określony
w pkt 3.3 ppkt 8 powyżej:
a) w formie kalki – w ilości 1 egzemplarza oraz
b) w wersji cyfrowej zapisanej na płycie CD, edytowalnej w formacie DWG, DXF, JPG) wraz z potwierdzeniem za zgodność wersji w formie kalki i cyfrowej edytowalnej dla potrzeb uzgodnień projektowych;
2) mapy do celów projektowych, stanowiące przedmiot zamówienia określony
w pkt 3.3 ppkt 9 – 18 powyżej:
a) w formie kalki – w ilości 1 egzemplarza oraz
b) w wersji cyfrowej zapisanej na płycie CD, edytowalnej w formacie DWG, DXF, JPG) wraz z potwierdzeniem za zgodność wersji w formie kalki i cyfrowej edytowalnej dla potrzeb uzgodnień projektowych;
3) inwentaryzacje geodezyjne powykonawcze, stanowiące przedmiot zamówienia określony w pkt 3.3 ppkt 19 – 27 powyżej:
a) w formie papierowej – w ilości 3 egzemplarzy oraz
b) w wersji cyfrowej zapisanej na płycie CD, edytowalnej w formacie DWG, JPG) wraz z potwierdzeniem za zgodność wersji w formie papierowej i cyfrowej edytowalnej.
3.11 W przypadku stwierdzenia, że prace geodezyjne wykonywane są niezgodnie
z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
3.12 Zamawiający zastrzega, możliwość dokonywania przesunięć ilościowych usług
w stosunku do ilości wskazanych w Załączniku Nr 1a do SIWZ, z zastrzeżeniem,
że łączna wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu.
3.13 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
3.14 Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.
3.15 Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem prac geodezyjnych.
3.16 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
2) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, innych dokumentów,
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj pracy oraz zakres obowiązków pracownika.
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy.
3.18 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia lub oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
3.19 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8
do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.15 SIWZ czynności.
3.20 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.33.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 233500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: GEOSERVICE Mariusz Deka
Email wykonawcy: biuro@geoservice-slupsk.pl
Adres pocztowy: ul. Akacjowa 20
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 322800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 322800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 406146.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.