eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa zasilacza awaryjnego oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarządzania drukiem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18

Ogłoszenie nr 510547954-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Polskie Wydawnictwo Muzyczne:

Dostawa zasilacza awaryjnego oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarządzania drukiem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614508-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Polskie Wydawnictwo Muzyczne, krajowy numer identyfikacyjny 36371711300000, al. Krasińskiego 11 a, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 422 70 44
faks: 12 422 01 74
e-mail: zamowienia_publiczne@pwm.com.pl
www: www.pwm.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - instytucja kultury podległa Ministerstwu Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zasilacza awaryjnego oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarządzania drukiem.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZP.261.25.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zasilacza awaryjnego oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem do zarzadzania drukiem. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części (zadania): 1) Część 1 zamówienia: zakup zasilacza awaryjnego APC Smart-UPS X 3000 VA z kartą zarządzającą i czujnikiem temperatury i wilgotności lub równoważny (1 szt.) oraz zakup dodatkowej baterii apc smart-ups x 120v external battery pack rack/tower lub równoważnej (2 szt.) oraz zakup panelu obejścia serwisowego dla zasilacza apc smart-ups x 3000 lub równoważny (1 szt.) - dostawa na rzecz Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu wraz z wymaganym dla tego sprzętu oprogramowaniem z licencjami, wraz z udzieleniem gwarancji na dostarczony sprzęt oraz świadczeniem usług wsparcia, zgodnie z zakresem Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Część 2 zamówienia: zakup urządzeń wielofunkcyjnych KONICA MINOLTA c458 lub równoważnych wraz z usługą serwisowa (2 szt.) oraz zakup oprogramowania do zarządzania drukiem (system kontroli druku / wydruku podążającego) - dostawa na rzecz Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu wraz z wymaganym dla tego sprzętu oprogramowaniem z licencjami, wraz z udzieleniem gwarancji na dostarczony sprzęt, zgodnie z zakresem Załącznika nr 1 do SIWZ; 3. Ilości podane w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ stanowią szacunkowe potrzeby zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu nie zrealizowania całości zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.12.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: zakup zasilacza awaryjnego (1 szt.) oraz zakup dodatkowej baterii (2 szt.) oraz zakup panelu obejścia serwisowego dla zasilacza (1 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21271.42 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: System data Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 42,
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17234.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17234.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24788.72
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Przedstawiciel Zespołu Zamówień Publicznych – p. Miłosz Świda, e-mail: zamowienia_publiczne@pwm.com.pl oraz Przedstawiciel IT – p. Paweł Domagała, tel. 12 422 70 44 wewn. 141 (sprawy techniczne)
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: zakup urządzeń wielofunkcyjnych drukująco - kopiujących wraz z usługą serwisowa (2 szt.) oraz zakup oprogramowania do zarządzania drukiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50637.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Kserkop Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mazowiecka 21
Kod pocztowy: 30-019
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 56949

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56949
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 56949
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.