eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzydłówDostawa wyposażenia do Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Szydłowie, w ramach zadania pn. Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18

Ogłoszenie nr 510548040-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Szydłowie:

Dostawa wyposażenia do Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Szydłowie, w ramach zadania pn. Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Oś prirytetowa 6- Rozwój miast, Działanie 5- Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606313-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540225469-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Szydłowie, krajowy numer identyfikacyjny 29001665400000, Ul. Szkolna 12, 28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 545 146
e-mail: volumin66@o2.pl
www: www.szydlow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Szydłowie, w ramach zadania pn. Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): B.271.01.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: Zadanie 1 – meble i wyposażenie biblioteki 1. Regał biblioteczny dwustronny na książki -14 sztuk 2. Regał biblioteczny jednostronny na książki- 18 sztuk 3. Regał niski na książki – 4 sztuki 4. Lada biblioteczna – 1 sztuka 5. Stolik + 2 krzesła – 1 kpl 6. Kącik czytelniczy dla dzieci – 1 sztuka 7. Biblioteczka stojąca – 1 sztuka 8. Pufa – 2 sztuki 9. Stół świetlicowy – 6 sztuk 10. Krzesło świetlicowe tapicerowane – 12 sztuk 11. Wieszak na ubrania – 3 sztuki 12. Witryna stojąca – 3 sztuki 13. Krzesło tapicerowane – 6 sztuk 14. Ławka korytarzowa – 2 sztuki 15. Krzesło składane – 10 sztuk 16. Szafa metalowa – 3 sztuki 17. Biurko -1 sztuka 18. Zestaw mebli kuchennych – 1 kpl 19. Blat kuchenny -1 sztuka 20. Stół + 4 krzesła – 1 kpl 21. Dywan – 1 sztuka 22. Trezor biblioteczny (wrzutnia na książki) – 1 sztuka 23. Wózek biblioteczny na książki – 1 sztuka Zadanie 2- sprzęt multimedialny i komputerowy, AGD 1. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka 2. Niszczarka – 1 sztuka 3. Komputer stacjonarny + klawiatura + mysz – 3 kpl 4. Monitor – 3 sztuki 5. Oprogramowanie biurowe – 3 sztuki 6. Oprogramowanie antywirusowe - 3 sztuki 7. Słuchawki nauszne – 3 sztuki 8. Projektor prezentacyjny – 1 sztuka 9. Ekran projekcyjny na statywie – 1 sztuka 10. Kserokopiarka – 1 sztuka 11. Lodówka – 1 sztuka

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.29.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1- meble i wyposażenie biblioteki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32928.37 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ENCORE TECH Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy: info@encoretech.pl
Adres pocztowy: Ul. Zagnańska 27
Kod pocztowy: 25-953
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 53700.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 95398.80
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie 2 - sprzęt multimedialny i komputerowy, AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20843.66 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy: puzniak.marcin@gmail.com
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 31243.23

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31243.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51783.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.