To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 606795-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 713 847 110
faks: 713 847 110
e-mail: biuro@stawymilickie.pl
www: www.stawymilickie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN-7/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników spółki Stawy Milickie Spółka
Akcyjna obejmująca: 1) Część I – odzież i obuwie robocze, 2) Część II – obuwie robocze, 3) Część III -
buty robocze/wędkarskie przeznaczone dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach
rybackich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia został zawarty w
Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4.
Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we
wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Przed realizacją dostaw Wykonawca musi
uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą koloru (odcienia) przedmiotu zamówienia. Podany kolor
opisany jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6.
Przed realizacją dostaw Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą koloru
(odcienia) wzoru graficznego. Wzór graficzny stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający wymaga,
aby Wykonawca przedstawił próbki wzoru graficznego przed haftem, nadrukiem na przedmiocie
zamówienia. Zamawiający ma prawo zaakceptować minimalne różnice w wielkości haftu spowodowane
jakością - możliwość niewielkiej zmiany wymiarów, aby logo było wyraźne. 7. Wykonawca zobowiązuje
się do obmiaru każdego pracownika przed dokonaniem zamówienia towarów, celem maksymalnego
wykluczenia wszelkich reklamacji dot. rozmiaru. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania
prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – w zakresie
określonym w pkt 1. W przypadku, w którym w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż realizowana
umowa wymaga zapewnienia dodatkowej dostawy przedmiotu zamówienia przewidzianego w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zamówienie z prawem opcji), powyżej minimalnego
wolumenu zamawianego asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. W przypadku skorzystania z prawa
opcji z asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie
następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak
zamówienie podstawowe. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę
odrębnym pismem lub emailem. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy
wykorzystane zostaną ilości pierwotne (minimalne), wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 18.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa odzieży i obuwia roboczego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122510.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Lamax Grzegorz Gawlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: uL. Starościńska 12C
Kod pocztowy: 51-129
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 150688.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 150688.41
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa obuwia roboczego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13633.86 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Artur Kazubski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ARTEX WORLD TRAVEL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Westerplatte 1/9
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16769.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24961.62
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa butów roboczych/wędkarskich przeznaczonych dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach rybackich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26660.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Artur Kazubski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ARTEX WORLD TRAVEL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Westerplatte 1/9
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32792.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35254.26
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z MILICZA
więcej: przetargi w Miliczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.