To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych: Obiekt Tychy Lodowisko zlokalizowany przy ulicy Wyszyńskiego/Dąbrowskiego i Tychy Główne zlokalizowany przy ulicy Andersa w mieście Tychy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 607865-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 227-70-06, 3271491
faks: 322 277 008
e-mail: mzuim@umtychy.pl
www: www.mzuim.tychy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych: Obiekt Tychy Lodowisko zlokalizowany przy ulicy Wyszyńskiego/Dąbrowskiego i Tychy Główne zlokalizowany przy ulicy Andersa w mieście Tychy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 35/DZP/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje:
W zakresie parkingu Tychy Lodowisko:
1. Kontrola wzrokowa pomieszczeń z urządzeniami instalacji wentylacji, oddymiania klimatyzacji, hydrantów, tryskaczy, sanitarnej, pod kątem sprawdzenia czy nie wystąpiła awaria, uszkodzenie, jeden raz w tygodniu, w czasie dostępności wykonawcy tj. przez 5 godzin dziennie każdego dnia roboczego w tygodniu na terenie Parkingów Tychy Główne / Tychy Lodowisko w zależności od potrzeby lub w siedzibie MZUIM, w godzinach 8:00 – 16:00.
2. Kontrola prawidłowego działania pętli grzewczych na rampach wjazdowych i wyjazdowych na polecenie Zamawiającego, w tym na polecenie Zamawiającego wprowadzenie korekty ustawień na sterowniku w zakresie prac: ciągłą / automatyczną z uwzględnieniem czynników: temperatury czasu oraz zawilgocenia ramp. Dodatkowo Zamawiający może wydać polecenie wprowadzenia korekty nastawów sterownika wyzwalania manualnego ogrzewania ramp.
3. Co najmniej raz w tygodniu odczyt komunikatów z sterownika zestawu hydroforowego i przesłanie przetworzonych informacji do Zamawiającego o stanach alarmowych.
4. Przesyłanie informacji związanych z pracą przepompowni wewnętrznej i zewnętrznej na których mogą wystąpić stany alarmowe związane z zatrzymaniem pracy jednej z pomp.
5. Centrala SAP Polon 6000 – co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie pracy centrali przeciwpożarowej Polon 6000 Zamawiającemu z uwzględnieniem 243 klap P. Poż.
6. System Oświetlenia Podstawowego - co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie oświetlenia obiektu Zamawiającemu.
7. System Oświetlenia Awaryjnego - co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie oświetlenia obiektu Zamawiającemu.
8. Zgłaszanie drogą elektroniczną wszelkich awarii Zamawiającemu, nadzorowanie wizyt serwisów gwarancyjnych oraz aktywny udział w rozmowach z gwarantami i wykonawcą na życzenie Zamawiającego po potwierdzeniu e-mailowym z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem czasowym, w zakresie systemów objętych umową.
9. Raportowanie drogą elektroniczną Zamawiającemu o przebiegu usuwanych usterek, jak i powierzonych zadań z ramienia kierownictwa MZUIM.
10. Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych i grupowych z obsługi systemów: monitoringu, biletowego, nawigacji parkingowej, nagłośnienia, kontroli dostępu, obsługi poczty elektronicznej oraz raportowania drogą elektroniczną.
11. Koordynacja i nadzór na firmą realizującą umowę w zakresie ochrony i obsługi systemów parkingowych oraz obsługi klienta na obiekcie:
a) współpraca z inspektorem firmy ochroniarskiej;
b) raportowanie do MZUIM oraz firmy ochraniającej o wszelkich nieprawidłowościach w zakresie wykonywanych obowiązków przez pracowników ochrony;
c) przeprowadzanie szkoleń z obsługi systemów parkingowych, oraz usuwania prostych usterek jak np.: zacięcie się karty parkingowej, usuwanie włożonych paragonów zamiast kart parkingowych oraz resetowanie terminali: wjazdowych i wyjazdowych, zmiana taryf biletowych dla podróżnych itp. Wszelkie inne szkolenie zostaną przeprowadzone w ramach umowy na życzenie Zamawiającego.
12. System biletowy KINGPARKING – wsparcie techniczne w obsłudze systemu biletowego TAGPARK:
a) wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, szybkie tj. maksymalnie do 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu.
b) konsultacje z gwarantem w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów objętych umową. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń.
13. System nawigacji parkingowej NAVIS i System wizyjnego wyświetlania treści wielkoformatowych:
a) wsparcie techniczne w obsłudze systemu nawigacji parkingowej;
b) wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, natychmiastowe usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu;
c) konsultacje z gwarantem w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu.
14. System Monitoringu wizyjnego 95 kamer – wsparcie techniczne w obsłudze systemu monitoringu:
a) zabezpieczanie materiału dowodowego z systemu wizyjnego obiektu, na wezwanie zamawiającego oraz służb mundurowych do 12 godzin od momentu zgłoszenia. Każdorazowo materiał ma być przekazany Zamawiającemu, który następnie udostępnia go na wniosek strony;
b) co najmniej raz w tygodniu sprawdzanie i raportowanie o ewentualnych usterkach systemu monitoringu wizyjnego np. brak przekazu obrazu z kamery;
c) prowadzenie pomocy w zakresie obsługi systemu monitoringu;
d) rozpoznawanie charakteru zaistniałych usterek i problemów oraz nadawanie im dalszego toku (zgłoszenie do gwaranta, konsultacja z administracją MZUIM, przeszkolenie pracownika). Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu.
15. System Kontroli Dostępu - Kontrola dostępu do obiektu wraz z wsparciem technicznym w obsłudze - konsultacje z administracją MZUIM w sprawie nadawania praw dostępu do obiektu (pracownikom obsługi parkingu). Programowanie kart dostępowych. Przeglądy użytkowników zgromadzonych w systemie. Blokowanie dostępu użytkownikom nieaktywnym (na życzenie administracji i kierownictwa blokowanie tych użytkowników którzy np.: zmienili obiekt, lub zostali przeniesieni).
16. Bateria Oświetlenia awaryjnego – kontrola co najmniej raz w tygodniu, informowanie Zamawiającego o błędach oraz stanach alarmowych samej baterii oraz menadżerów obwodów.
Przeprowadzenie co najmniej raz w miesiącu odczytu stanów menadżerów obwodów i wpisanie do raportu zbiorczego dla wykonawcy. Na podstawie zebranych informacji analizowanie stanu obwodów i w razie zmian natychmiastowe raportowanie Zamawiającemu.
17. UPS Centralny- kontrola co najmniej raz w tygodniu, odczyt komunikatów o błędach z panelu głównego oraz sprawdzenie panelu zdalnego. Raportowanie Zamawiającego o występujących nieprawidłowościach.
18. System nagłośnienia:
a) okresowe przeprowadzanie testów poprawnego działania systemu nagłośnieniowego (na życzenie administracji MZUIM, lub po stwierdzeniu jakichś nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu), wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, natychmiastowe usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu;
b) konsultacje z gwarantem w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu.
19. Wsparcie do programu fakturującego. Sprawowanie kontroli nad poprawną pracą oprogramowania do wystawiania faktur. Wykonywanie kopi zapasowych danych systemu fakturowania (na życzenie Księgowości MZUIM). Wsparcie w zakresie obsługi programu oraz aktualizacji.
20. Konsultacje techniczne, doradztwo techniczne.
W zakresie parkingu Tychy Główne:
1. Kontrola wzrokowa pomieszczeń z urządzeniami instalacji wentylacji, oddymiania klimatyzacji, hydrantów, sanitarnej, pod kontem sprawdzenia czy nie wystąpiła awaria, uszkodzenie ,co najmniej jeden raz w tygodniu, w czasie dostępności wykonawcy tj. przez 5 godzin dziennie każdego dnia roboczego w tygodniu na terenie Parkingów Tychy Główne / Tychy Lodowisko w zależności od potrzeby lub w siedzibie MZUIM, w godzinach 8:00 – 16:00.
2. Kontrola prawidłowego działania pętli grzewczych na rampach wjazdowych i wyjazdowych na polecenie Zamawiającego, w tym na polecenie Zamawiającego wprowadzi korektę ustawień na sterowniku w zakresie prac: ciągłą / automatyczną z uwzględnieniem czynników: temperatury czasu oraz zawilgocenia ramp. Dodatkowo Zamawiający może wydać polecenie wprowadzenia korekty nastawów sterownika wyzwalania manualnego ogrzewania ramp.
3. Co najmniej raz w tygodniu odczyt komunikatów z sterownika zestawu hydroforowego i przesłanie przetworzonych informacji do Zamawiającego o stanach alarmowych.
4. Centrala obsługi nasad Hydrantowych - co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie pracy centrali Zamawiającemu.
5. System Oświetlenia Podstawowego - co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie oświetlenia obiektu Zamawiającemu.
6. System Oświetlenia Awaryjnego - co najmniej raz w tygodniu raportowanie o stanie oświetlenia obiektu Zamawiającemu.
7. Zgłaszanie drogą elektroniczną wszelkich awarii Zamawiającemu, nadzorowanie wizyt serwisów pogwarancyjnych oraz aktywny udział w rozmowach z firmami wykonującymi usługi na obiekcie i wykonawcą na życzenie Zamawiającego po potwierdzeniu e-mailowym z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem czasowym, w zakresie systemów objętych umową.
8. Raportowanie drogą elektroniczną Zamawiającemu o przebiegu usuwanych usterek, jak i powierzonych zadań z ramienia kierownictwa MZUIM.
9. Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych i grupowych z obsługi systemów: monitoringu, biletowego, nawigacji parkingowej, nagłośnienia, kontroli dostępu, obsługi poczty elektronicznej oraz raportowania drogą elektroniczną.
10. Koordynacja i nadzór na firmą realizującą umowę w zakresie ochrony i obsługi systemów parkingowych, oraz obsługi klienta na obiekcie:
a) współpraca z inspektorem firmy ochroniarskiej;
b) raportowanie do MZUIM oraz firmy ochraniającej o wszelkich nieprawidłowościach w zakresie wykonywanych obowiązków przez pracowników ochrony;
c) przeprowadzanie szkoleń z obsługi systemów parkingowych oraz usuwania prostych usterek jak np.: zacięcie się karty parkingowej, usuwanie włożonych paragonów zamiast kart parkingowych oraz resetowanie terminali: wjazdowych i wyjazdowych, zmiana taryf biletowych dla podróżnych itp. Wszelkie inne szkolenie zostaną przeprowadzone w ramach umowy na prośbę Zamawiającego.
11. System biletowy KINGPARKING – wsparcie techniczne w obsłudze systemu biletowego TAGPARK:
a) wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, natychmiastowe tj. maksymalnie do 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu;
b) konsultacje z gwarantem w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemów objętych umową. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń.
12. System nawigacji parkingowej NAVIS i System wizyjnego wyświetlania treści wielkoformatowych:
a) wsparcie techniczne w obsłudze systemu nawigacji parkingowej;
b) wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, szybkie usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu;
c) konsultacje z gwarantem w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu.
13. System Monitoringu wizyjnego 96 kamer – wsparcie techniczne w obsłudze systemu monitoringu:
a) zabezpieczanie materiału dowodowego z systemu wizyjnego obiektu, na wezwanie zamawiającego oraz służb mundurowych do 12 godzin od momentu zgłoszenia. Każdorazowo materiał ma być przekazany Zamawiającemu, który następnie udostępnia go na wniosek strony;
b) co najmniej raz w tygodniu sprawdzanie i raportowanie o ewentualnych usterkach systemu monitoringu wizyjnego np. brak przekazu obrazu z kamery;
c) prowadzenie pomocy w zakresie obsługi systemu monitoringu;
d) rozpoznawanie charakteru zaistniałych usterek i problemów oraz nadawanie im dalszego toku (zgłoszenie do gwaranta, konsultacja z administracją MZUIM, przeszkolenie pracownika). Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu.
14. System Kontroli Dostępu -Kontrola dostępu do obiektu wraz z wsparciem technicznym w obsłudze - konsultacje z administracją MZUIM w sprawie nadawania praw dostępu do obiektu (pracownikom obsługi parkingu). Programowanie kart dostępowych. Przeglądy użytkowników zgromadzonych w systemie. Blokowanie dostępu użytkownikom nieaktywnym (na życzenie administracji i kierownictwa blokowanie tych użytkowników którzy np.: zmienili obiekt, lub zostali przeniesieni).
15. Bateria Oświetlenia awaryjnego – kontrola co najmniej raz w tygodniu, informowanie Zamawiającego o błędach oraz stanach alarmowych samej baterii oraz menadżerów obwodów.
Przeprowadzenie co najmniej raz w miesiącu odczytu stanów menadżerów obwodów i wpisanie do raportu zbiorczego dla wykonawcy. Na podstawie zebranych informacji analizowanie stanu obwodów i w razie zmian natychmiastowe raportowanie Zamawiającemu.
16. UPS Centralny - kontrola co najmniej raz w tygodniu, odczyt komunikatów o błędach z panelu głównego oraz sprawdzenie panelu zdalnego. Raportowanie Zamawiającego o występujących nieprawidłowościach.
17. System nagłośnienia:
a) okresowe przeprowadzanie testów poprawnego działania systemu nagłośnieniowego (na życzenie administracji MZUIM, lub po stwierdzeniu jakichś nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu), wsparcie w zakresie rozpoznawania rodzaju awarii, natychmiastowe usuwanie usterek w zakresie nie wymagającym zaangażowania wsparcia producenta, wykonywanie testów poprawności działania systemu jak poszczególnych składowych systemu.
b) Konsultacje w sprawach zgłoszonych przez obsługę parkingu, jak i administrację z ramienia MZUIM. Nadzorowania z ramienia Zamawiającego przeprowadzanych napraw i pogwarancyjnych systemu. Opiniowanie sposobu oraz charakteru wykonywanych napraw urządzeń systemu.
18. Wsparcie do programu fakturującego. Sprawowanie kontroli nad poprawną pracą oprogramowania do wystawiania faktur. Wykonywanie kopi zapasowych danych systemu fakturowania (na życzenie Księgowości MZUIM). Wsparcie w zakresie obsługi programu oraz aktualizacji.
19. Konsultacje techniczne, doradztwo techniczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.35.63.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 184500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 184500.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 23/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Dostawa węgla aktywnego wraz z usługą wymiany
- USŁUGA TELEINSPEKCJI SIECI
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/50 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku - 2 postępowanie
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wsparcia technicznego i serwisu dla sal rozpraw
- Dostawa subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym na 24 miesiące dla oprogramowania Nexpose
- Dostawa serwerów z licencjami oprogramowania serwerowego i usługą konfiguracji oraz oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.