To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych)dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami w siedzibie głównej przy ulicy Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 oraz Szkole Podstawowej nr 11 przy ulicy Bielszowickiej 108
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 762080-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 24 21 353
e-mail: przedszkole30@poczta.onet.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych)dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami w siedzibie głównej przy ulicy Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 oraz Szkole Podstawowej nr 11 przy ulicy Bielszowickiej 108
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MP30.271.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych)dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami w siedzibie głównej przy ulicy Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 oraz Szkole Podstawowej nr 11 przy ulicy Bielszowickiej 108 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe zostały pogrupowane w następujące pakiety 1.warzywa i owoce, 2.różne artykuły spożywcze (pieczywo, nabiał i tłuszcze, ryba), 3. mięso i wędliny. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie, wg potrzeb zamawiającego w godzinach od 06:00 do 06:30 każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia(pisemnie, mailem lub telefonicznie) określającego ilość, rodzaj: warzyw i owoców, artykułów spożywczych, oraz mięsa i wędlin z możliwością weryfikacji poprzedzającą dzień poprzedzający. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego zamawiającego znajdującego się w Rudzie Śląskiej przy ulicy Edmunda Kokota 174 do budynku Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy do godz.06:00, do budynku Szkoły Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 do godz.06:30, do budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ulicy Bielszowickiej 108 do godz.07:00. Każda dostawa, dokonywana jest na koszt wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym okresie. Zastrzega się iż podane ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb. termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia odpisania umowy (nie wcześniej niż 01.01.2021)do dnia 31.07.2021
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: warzywa i owoce
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zostały złożone: jedna oferta, której wartość jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (zgodnie z informacją zamieszczoną na BIP Zamawiającego w dniu 04.12.2020r). Zgodnie z brzmieniem art.93 ust.1 pkt 4 Ustawy - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba,że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzano przeznaczyć na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, unieważnia się podmiotowe postępowanie. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy
NAZWA: różne produkty spożywcze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zostały złożone: jedna oferta, której wartość jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (zgodnie z informacją zamieszczoną na BIP Zamawiającego w dniu 04.12.2020r). Zgodnie z brzmieniem art.93 ust.1 pkt 4 Ustawy - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba,że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzano przeznaczyć na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, unieważnia się podmiotowe postępowanie. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy
NAZWA: mięso i wędliny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zostały złożone: jedna oferta, której wartość jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (zgodnie z informacją zamieszczoną na BIP Zamawiającego w dniu 04.12.2020r). Zgodnie z brzmieniem art.93 ust.1 pkt 4 Ustawy - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba,że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzano przeznaczyć na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, unieważnia się podmiotowe postępowanie. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Remont 2 szt. pomp wysokociśnieniowych w wykonaniu kwasoodpornym typu OWH-250 dla KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na zadania.
- Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie miasta Ruda Śląska
- Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 części
- Remont pozostałych przyrządów kontrolno-pomiarowych w Polskiej Grupie Górniczej S.A.
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych w okresie od 25.04.2025 do 30.09.2025 roku do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie przy ul. Słonecznej 10 w Kamieniu Pomorskim (72-400)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.