To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Sprzątanie budynku przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie oraz kwater internatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 614430-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 4331926, 4331927
faks: 22 8516795
e-mail: zzm@zzm.mswia.gov.pl, zamowienia@zzm.mswia.gov.pl
www: https://www.zzm.mswia.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sprzątanie budynku przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie oraz kwater internatowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 11/PN/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna, mająca ustalone standardy jakościowe polegająca na: 1) sprzątaniu pomieszczeń internatu przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie, w skład którego wchodzi 26 pokoi internatowych oraz pomieszczenia i ciągi komunikacyjne do nich przynależne zlokalizowane na II, III, IV piętrze w/w budynku o łącznej pow. użytkowej 602,75 m2 oraz obsługa: 4 pojedynczych kwater internatowych o łącznej pow. użytkowej 62,93 m2 w budynku na zakwaterowanie tymczasowe przy ul. Podchorążych 47A w Warszawie - zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ; 2) sprzątaniu pomieszczeń biurowych Zarządu Zasobów Mieszkaniowych MSWiA przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie oraz pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych do nich przynależnych zlokalizowanych w piwnicach, na parterze oraz I piętrze w/w budynku internatowo-biurowego o łącznej pow. użytkowej 552,42 m2 wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego przynależnego do tego budynku o powierzchni 204,75 m2 - zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Rodzaj usług sprzątania jest wskazany, jako przykład usług powszechnie dostępnych i o ustalonych standardach jakościowych. W przypadku usług tego rodzaju oczywistym jest, że usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości obiektów biurowych (wewnątrz i zewnątrz) i ich bezpośredniego otoczenia oraz kwater internatowych i pokoi internatowych. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi, oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co w sposób bezpośredni wiąże się z powszechną konsumpcją tych usług. Przyjęcie, że usługa sprzątania jest standardowa oznacza, że przynajmniej kilku wykonawców świadczących tego rodzaju usługi powinno oferować tę usługę zestandaryzowaną umożliwiającą zamawiającemu jej nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. Zamawiający poprzez określenie SZCZEGÓŁOWEGO WYKAZU CZYNNOŚCI I PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W INTERNACIE I KWATERACH INTERNETOWYCH załącznik nr 9 do SIWZ oraz SZCZEGÓŁOWEGO WYKAZU CZYNNOŚCI I PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH, POMIESZCZENIACH I CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH PRZYNALEŻNYCH DO POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ TERENU ZEWNĘTRZNEGO załącznik nr 10 do SIWZ oczekuje realizacji usługi sprzątania na poziomie przeciętnie oferowanym w obrocie, a skutkiem działań ma być rezultat w postaci zapewnienia właściwego stanu sanitarno – higienicznego w sprzątanym obiekcie. Usługa sprzątania kończy się z upływem czasu wskazanego w umowie i nie występują konsekwencje finansowe po jej zakończeniu. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wskazane w załącznikach nr 9 i 10 do SIWZ, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1172 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone § 3, § 14 ust. 3 - 5 wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 101400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe STYK Hanna BLOCH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśniewska 3
Kod pocztowy: 03-583
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 106800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 172368.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.