Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
STANDARDOWE USŁUGI DRUKARSKIE I POLIGRAFICZNE DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 226 287 071
faks: 226 217 233
e-mail: Piotr.iwanowski@teatrroma.pl
www: https://www.teatrroma.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
STANDARDOWE USŁUGI DRUKARSKIE I POLIGRAFICZNE DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 6/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie standardowych usług drukarskich
i poligraficznych. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do druku, przygotowalni, składu, introligatorni, konfekcjonowania materiałów poligraficznych dla wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA od podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.
1. PLAKATY KOLOROWE v. 1
Jednorazowy nakład – 100 szt. razem - 3 000
2. PLAKATY KOLOROWE v. 2
Jednorazowy nakład – 100 szt. razem - 3 000
3. PLAKATY KOLOROWE v. 3
Jednorazowy nakład – 100 szt. razem - 9 000
4. ULOTKA FORMATU DL
Jednorazowy nakład – 5 000 szt. razem - 250 000
5. ULOTKA FORMATU 2 x DL
Jednorazowy nakład – 2 000 szt. razem - 90 000
6. ULOTKA FORMATU 3 x DL
Jednorazowy nakład – 1 000 szt. razem - 40 000
7. PROGRAMY TEATRALNY – V. 1
Jednorazowy nakład 500 szt. razem - 5 000
8. PROGRAM TEATRALNY – V. 2
Jednorazowy nakład- 5 000 szt. razem - 20 000
9. PROGRAM TEATRALNY – V. 2a
Jednorazowy nakład- 10 000 szt. razem - 10 000
10. WKŁADKI PROGRAM
Jednorazowy nakład – 5 000 szt. razem - 30 000
11. ZAPROSZENIA TEATRALNE v. 1
Jednorazowy nakład – 650 szt. razem - 5 200
12. ZAPROSZENIA TEATRALNE v. 2
Jednorazowy nakład – 150 szt. razem - 3 600
13. BANKIETÓWKI
Jednorazowy nakład - 100 szt. razem - 300
14. TECZKI KONFERENCYJNE
Jednorazowy nakład - 500 szt. razem - 2 000
15. KOPERTY BILETOWE
Jednorazowy nakład – 5000 szt. razem - 20 000
16. WIZYTÓWKI
Jednorazowy nakład - 100 szt. razem - 6 000
17. KOPERTY DL
Jednorazowy nakład – 10.000 szt. razem - 30 000
18. KOPERTY A4
Jednorazowy nakład – 10.000 szt. razem - 30 000
19. Karty musicalowe
Jednorazowy nakład – 2.000 szt. razem - 4 000
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie składa się z 2 części:
1. Plakaty kolorowe typu Bluebeck
2. Standardowe usługi drukarskie i poligraficzne.
Cześć 1 zamówienia „Plakaty kolorowe typu blueback” została wyłączona ze stosowania ustawy PZP – art. 6a w zw. z art. 4 pkt. 8 PZP. Szacunkowa wartość całego zamówienia wynosi 300 321,00 zł, a możliwa do wyłączenia część 1 850,00 zł co stanowi niecały 1% wartości całości zamówienia. Zgodnie z art. 6a usługi do równowartości 80 000 euro, które stanowią nie więcej niż 20% wartości zamówienia mogą zostać zrealizowane w trybie właściwym dla tej części tj. poniżej progu stosowania PZP (równowartość 30 000 euro). Wartość zadania 1 w euro – 433,33.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 298471.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: AProject Sp. z o.o., ,
Email wykonawcy: kontakt@behoney.pl
Adres pocztowy: ul. Długa 29/226
Kod pocztowy: 00-238
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 346527.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 379221.30
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15%
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 70 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie zostało udzielone w trybie zapytania o cenę - zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ww. przepis ustawy PZP stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy tj. 214 000 euro. Wykonanie standardowych druków (plakaty, zaproszenia, repertuary, teczki, programy) oraz usług poligraficznych jest usługą powszechnie dostępną o określonym standardzie. Znalezienie potencjalnego wykonawcy nie stanowi trudności. Na terenie kraju tożsamą działalność prowadzi kilkadziesiąt tysięcy podmiotów gospodarczych. Działalność gospodarcza polegająca na świadczeniu usług poligraficznych i drukarskich nie jest ograniczona poprzez obowiązek uzyskania przez wykonawców pozwoleń lub koncesji. Zamówienie tego typu usług (druk - 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane) nie powoduje trudności w znalezieniu wykonawcy. Przedmiotowe usługi świadczą drukarnie, zakłady poligraficzne oraz agencje reklamy. Wnioskodawczynie opisały przedmiot zamówienia jako standardowe usługi drukarskie/poligraficzne o określonej specyfikacji i jakości - potwierdza to przedłożona specyfikacja techniczna. Została zatem pełniona przesłanka dopuszczająca zastosowanie trybu zapytania o cenę. Potwierdza to opinia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych zamieszczona na stronie http://www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;1166;nabywanie_uslug_w_trybie_zapytania_o_cene.html: Na rynku usług w trybie zapytania o cenę mogą być nabywane m.in. standardowe usługi poligraficzne, usługi utrzymania czystości czy usługi pralnicze. Wobec powyższych uwag, można stwierdzić, że przedmiotowa usługa spełnia cechy powszechnie dostępnej i posiadającej ustalony standard jakościowy i tym samym wypełnia dyspozycję art. 70 ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie elementów wyposażenia wystawienniczego dla wystawy czasowej pt. "Życie romantyczne. Chopin, Scheffer, Delacroix i Sand" organizowanej na II piętrze w Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku (SCW) w GUM Warszawa i ŚKL GUM Kielce
- Wydanie 7 monografii naukowych
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
- Świadczenie usług poligraficznych dla NBP w zakresie drukowania offsetowego i obróbki introligatorskiej
- Świadczenie usług realizacji wydruku dokumentów dla potrzeb Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.