Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Usługa codziennego sprzątania w Nowym Teatrze - nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16, w godzinach rannych oraz codziennego jednoosobowego serwisu sprzątającego w godzinach 14 - 20; zapewnienie dodatkowego serwisu sprzątającego w czasie wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr zależnie od potrzeb.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: ADM/P-1/11.2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 379 33 00
faks: 22 379 33 01
e-mail: sekretariat@nowyteatr.org
www: www.nowyteatr.org
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa codziennego sprzątania w Nowym Teatrze - nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16, w godzinach rannych oraz codziennego jednoosobowego serwisu sprzątającego w godzinach 14 - 20; zapewnienie dodatkowego serwisu sprzątającego w czasie wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr zależnie od potrzeb.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi codziennego sprzątania w Nowym Teatrze - nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16, w godzinach rannych oraz codziennego jednoosobowego serwisu sprzątającego w godzinach 14 – 20; zapewnienie dodatkowego serwisu sprzątającego w czasie wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr zależnie od potrzebZamawiającego.Usługa sprzątania obejmuje całą nieruchomość Nowego Teatru - z wyłączeniem części biurowej i baru z zapleczem - na którą w szczególności składają się:
- budynek hali teatralnej z foyer i zapleczem teatralnym z kuchnią pracowniczą oraz sanitariatami dla publiczności o łącznej powierzchni użytkowej 3250 m2,
- budynek świetlicy o łącznej powierzchni użytkowej 149 m2,
- budynek gospodarczy o łącznej powierzchni 30 m2 w tym wydzielone pomieszczenie na śmietnik,
- utwardzone powierzchnie na terenie nieruchomości 4130 m2.W nieruchomości objętej Usługą znajdują się: mobilna widownia na maksymalnie 390 osób, 38 toalet, 10 pisuarów, 28 umywalek, 3 zlewy, 9 kabin natryskowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po upływie terminu składania ofert spostrzegł istotne różnice między ogłoszeniem o zamówieniu a specyfikacją istotnych warunków zamówienia (dalej: „SIWZ”). Zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 5 i 6 oraz art. 41 pkt. 7 i 7a ustawy PZP treść ogłoszenia o zamówieniu oraz SWIZ musi być tożsama, zwłaszcza w zakresie informacji dotyczących warunków udziału w przetargu oraz dokumentów potwierdzających takie informacje. Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 PZP, unieważnienie postępowania jest konieczne, ponieważ jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.