eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceSukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510549876-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach:

Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 581438-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny 28836600028000, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117
e-mail: przetargi@io.gliwice.pl
www: www.io.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DO / DZ – 381 – 1 –124/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:
a) specyfikacjach asortymentowo-cenowych – załączniki nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
b)wzór umowy – załączniki nr 4 do SIWZ
3.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 odrębnych zadań w tym:
1.ODZIEŻ ROBOCZA
2.OBUWIE ROBOCZE
3.RĘKAWICE
4.ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE
5.ODZIEŻ DLA PORTIERÓW
6.ODZIEŻ DLA KIEROWCÓW
7.RĘCZNIKI
8.PIŻAMY
9.OBUWIE PROFILAKTYCZNE HACCP
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach, w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym zadaniu zostaną odrzucone.
6.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
7.Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdego zadania.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9.Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność oceniana będzie na podstawie danych zawartych w dokumentach potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający określił minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniał stawiane wymagania. Zaproponowane przez Wykonawców oferty równoważne muszą posiadać minimalne lub lepsze parametry odpowiadające opisanym przez Zamawiającego a także posiadać cechy jakościowe i cechy użytkowe nie gorsze, niż opisane przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Załączone dokumenty zaoferowanego produktu muszą potwierdzać wymagane parametry przedmiotu zamówienia stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty równoważność zaoferowanych produktów.
10.Zamawiający wymaga, aby:
1)oferowane produkty zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 r.,
2)przedmiot zamówienia posiadał właściwości ochronne i użytkowe, deklarację zgodności CE oraz spełniać wymagania oceny zgodności raz wymagania określone w PN i EN.
3)w zakresie zadań, których przedmiotem jest odzież – oferowane produkty były wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka,
tj. m. in. pestycydów, chlorofenoli, formladehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azotowych i ekstrahowanych metali ciężkich etc.
Ponadto, Zamawiający wymaga 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia dostawy w zakresie każdego z zadań. Oferowana gwarancja nie może być krótsza niż gwarancja oferowana przez producenta oferowanego asortymentu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 18.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu …”.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Obuwie robocze

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu …”.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: RĘKAWICE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17782.54 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Optima Piotr Zaniat,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Potkanowska 50,
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9632.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9632.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22724.91
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP., ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: ODZIEŻ DLA PORTIERÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34285.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LONA Ilona Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 15,
Kod pocztowy: 41-503
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 42171.29

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 42171.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42171.29
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: ODZIEŻ DLA KIEROWCÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7591.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KABAPOL Katarzyna Bartnik-Kubat
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Willowa 8,
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9336.93

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9336.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9336.93
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: RĘCZNIKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 747.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Optima Piotr Zaniat,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Potkanowska 50,
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 600.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 600.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1869.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: PIŻAMY

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP., ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: OBUWIE PROFILAKTYCZNE HACCP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5738.25 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pofam Jedność Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lindego 6,
Kod pocztowy: 60-573
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5896.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5896.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5896.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.