To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 581438-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117
e-mail: przetargi@io.gliwice.pl
www: www.io.gliwice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DO / DZ – 381 – 1 –124/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:
a) specyfikacjach asortymentowo-cenowych – załączniki nr 2.1 - 2.9 do SIWZ
b)wzór umowy – załączniki nr 4 do SIWZ
3.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 odrębnych zadań w tym:
1.ODZIEŻ ROBOCZA
2.OBUWIE ROBOCZE
3.RĘKAWICE
4.ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE
5.ODZIEŻ DLA PORTIERÓW
6.ODZIEŻ DLA KIEROWCÓW
7.RĘCZNIKI
8.PIŻAMY
9.OBUWIE PROFILAKTYCZNE HACCP
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach, w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym zadaniu zostaną odrzucone.
6.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
7.Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdego zadania.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9.Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność oceniana będzie na podstawie danych zawartych w dokumentach potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający określił minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniał stawiane wymagania. Zaproponowane przez Wykonawców oferty równoważne muszą posiadać minimalne lub lepsze parametry odpowiadające opisanym przez Zamawiającego a także posiadać cechy jakościowe i cechy użytkowe nie gorsze, niż opisane przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Załączone dokumenty zaoferowanego produktu muszą potwierdzać wymagane parametry przedmiotu zamówienia stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty równoważność zaoferowanych produktów.
10.Zamawiający wymaga, aby:
1)oferowane produkty zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 r.,
2)przedmiot zamówienia posiadał właściwości ochronne i użytkowe, deklarację zgodności CE oraz spełniać wymagania oceny zgodności raz wymagania określone w PN i EN.
3)w zakresie zadań, których przedmiotem jest odzież – oferowane produkty były wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka,
tj. m. in. pestycydów, chlorofenoli, formladehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azotowych i ekstrahowanych metali ciężkich etc.
Ponadto, Zamawiający wymaga 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia dostawy w zakresie każdego z zadań. Oferowana gwarancja nie może być krótsza niż gwarancja oferowana przez producenta oferowanego asortymentu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 18.11.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu …”.
NAZWA: Obuwie robocze
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu …”.
NAZWA: RĘKAWICE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17782.54 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Optima Piotr Zaniat,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Potkanowska 50,
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9632.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22724.91
Waluta: PLN
NAZWA: ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP., ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: ODZIEŻ DLA PORTIERÓW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34285.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LONA Ilona Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 15,
Kod pocztowy: 41-503
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 42171.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42171.29
Waluta: PLN
NAZWA: ODZIEŻ DLA KIEROWCÓW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7591.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KABAPOL Katarzyna Bartnik-Kubat
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Willowa 8,
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9336.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9336.93
Waluta: PLN
NAZWA: RĘCZNIKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 747.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Optima Piotr Zaniat,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Potkanowska 50,
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 600.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1869.60
Waluta: PLN
NAZWA: PIŻAMY
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP., ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: OBUWIE PROFILAKTYCZNE HACCP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5738.25 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Pofam Jedność Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lindego 6,
Kod pocztowy: 60-573
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5896.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5896.90
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2025
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2025
- Dostawa sortów mundurowych leśnika na potrzeby Nadleśnictwa Grodziec w 2025 roku
- Dostawa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. dostarczenie odzieży roboczej, medycznej i technicznej dla pracowników Zamawiającego - zamówienie nr 2
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.