To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
1. przegląd i konserwacja 9 szt. sterowników PLC wraz z szafami sterowniczymi, 2. konserwacja, legalizacja oraz naprawa SSWiN, 3. konserwacja, legalizacja i naprawa SSP, DSO, systemu oddymiania oraz SGG wraz z systemem wczesnej detekcji dymu dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 597566-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117
e-mail: przetargi@io.gliwice.pl
www: www.io.gliwice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. przegląd i konserwacja 9 szt. sterowników PLC wraz z szafami sterowniczymi, 2. konserwacja, legalizacja oraz naprawa SSWiN, 3. konserwacja, legalizacja i naprawa SSP, DSO, systemu oddymiania oraz SGG wraz z systemem wczesnej detekcji dymu dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DO / DZ – 381 – 1 –105/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1. przegląd i konserwacja 9 szt. sterowników PLC wraz z szafami sterowniczymi,
2. konserwacja, legalizacja oraz naprawa SSWiN,
3. konserwacja, legalizacja i naprawa SSP, DSO, systemu oddymiania oraz SGG wraz
z systemem wczesnej detekcji dymu
dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania, a mianowicie:
zadanie nr 1 Przegląd i konserwacja 9 szt. sterowników PLC wraz z szafami sterowniczymi
zadanie nr 2 Konserwacja, legalizacja oraz naprawa SSWiN
zadanie nr 3 Konserwacja, legalizacja i naprawa SSP, DSO, systemu oddymiania oraz SGG
Przedmiot zamówienia został podzielony na odrębne zadania, tym samym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadanie lub zadania. Jednocześnie Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach, w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen zakres usług w ilościach podanych przez Zamawiającego.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji umowy stanowią:
w zakresie zadania nr 1:
- Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.1 do SIWZ,
- Wzór umowy – załącznik nr 9.1 do SIWZ,
w zakresie zadania nr 2:
- Opis przedmiotu zamówienia – zakres przeglądów konserwacyjnych SSWiN – załącznik nr 1.2 do SIWZ,
- Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 3.2 do SIWZ,
- Wzór umowy – załącznik nr 9.2 do SIWZ,
w zakresie zadania nr 3:
- Opis przedmiotu zamówienia – zakres przeglądów konserwacyjnych SSP – załącznik nr 1.3 do SIWZ,
- Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 3.3 do SIWZ,
- Wzór umowy – załącznik nr 9.3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.70.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przegląd i konserwacja 9 szt. sterowników PLC wraz z szafami sterowniczymi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26100 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: M-TE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. W. Roździeńskiego 2A
Kod pocztowy: 41-946
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25707.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36285.00
Waluta: PLN
NAZWA: Konserwacja, legalizacja oraz naprawa SSWiN
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59644.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Techniczno-Handlowy Jerzy Niementowski, Marian Ochman
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bydgoska 49
Kod pocztowy: 44-164
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55010.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 55010.52
Waluta: PLN
NAZWA: Konserwacja, legalizacja i naprawa SSP, DSO, systemu oddymiania oraz SGG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 216530.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Techniczno-Handlowy Jerzy Niementowski, Marian Ochman
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bydgoska 49
Kod pocztowy: 44-164
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 194865.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 194865.21
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach/nieruch. znajdujących się w zasobie SP w gospod. ZSMP i na terenie Os. Akademickiego "Przyjaźń", cz. 1 i cz. 2 w zakresie branży sanitarnej
- Usługa okresowej konserwacji oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego w budynkach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Pełnienie dyżurów technicznych oraz utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci we wszystkich budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny
- Naprawa kotłów dwufunkcyjnych typu Vitopend 100 WHO oraz Vitodens 050 firmy Viessmann w budynkach mieszkalnych przy ul. Godebskiego 10, 12, 14 oraz Czwartaków 1 i 3 w Gdyni
- Usługa konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 i ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.