Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Wykonanie usługi polegającej na dożywianiu dla osób potrzebujących wsparcia w okresie pandemii w ramach realizacji projektu "Wsparcie gminie Olsztynek w zwalczaniu skutków wystąpienia pandemii Covid-19"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Realizacja zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO Warmia Mazury na lata 2014-2020, Numer i nazwa Działania: RPWM.11.02.00 "Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym", Numer i nazwa Poddziałania: RPWM.11.02.03 Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym – projekty konkursowe. Projektu nr RPWM.11.02.03-28-0038/20 pn. ,,Wsparcie gminie Olsztynek w zwalczaniu skutków wystąpienia pandemii Covid-19”.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 89 51954 50
faks: 895 195 457
e-mail: ratusz@olsztynek.pl
www: www.bip.olsztynek.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie usługi polegającej na dożywianiu dla osób potrzebujących wsparcia w okresie pandemii w ramach realizacji projektu "Wsparcie gminie Olsztynek w zwalczaniu skutków wystąpienia pandemii Covid-19"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu umowy: 1. Wykonanie usługi polegającej na dożywianiu dla osób potrzebujących wsparcia w okresie pandemii w ramach realizacji projektu „Wsparcie gminie Olsztynek w zwalczaniu skutków wystąpienia pandemii Covid-19” – dalej „Przedmiot zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności przygotowanie, sporządzenie i dostarczanie dwudaniowych posiłków do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Olsztynek.
3. Przewiduje się, iż liczba gorących posiłków wynosić będzie maksymalnie 9000 sztuk w okresie obowiązywania umowy. Zastrzega się jednak, że ilość ta jest jedynie szacunkowa
i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca otrzyma wynagrodzenie za ilości fatycznie zrealizowane.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków przez 7 dni w tygodniu od poniedziałku
do niedzieli z wyjątkiem 25 i 26 grudnia 2020 r., a w przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia również innych świąt ustawowo wolnych od pracy. Dostarczanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 11.00-17.00.
5. Dożywianiem objęte zostaną osoby wskazane przez Zamawiającego wymagające wsparcia
w codziennym funkcjonowaniu oraz osobom, które w związku z epidemią COVID-19 wymagają̨ świadczenia usług w miejscu zamieszkania na obszarze gminy Olsztynek, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę naczyń jednorazowych. Ilość naczyń winna być dostosowana do rodzaju i ilości zamówionych posiłków.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający oszacował dowóz obiadów na 250 km dziennie a w całym okresie realizacji zamówienia ok. 9500 km. Zastrzega się jednak, że ilość ta jest jedynie szacunkowa
i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca otrzyma wynagrodzenie za ilości fatycznie zrealizowane.
8. Wykaz miejscowości gminy Olsztynek, oraz adresów pod które należy dostarczać posiłki została przedłożenia Wykonawcy.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
10. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższej jakości,
z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U
z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ich przestrzeganie
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 55.52.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających udzielenie zamówienia bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych: Umowa została zawarta na podstawie art. 6a ust. 1 ustawy 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz. 1842
z późniejszymi zmianami) który stanowi, iż do zamówień na usługi lub dostawy niezbędne
do przeciwdziałania COVID-19 nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086), jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego,
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 175000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna „Tradycja smaków”
Email wykonawcy: tradycjasmakow@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 26,
Kod pocztowy: 11-015
Miejscowość: Olsztynek
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 181191.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 181191.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2025 r.
- Codzienne przygotowywanie gorącego posiłku z umożliwieniem spożycia na miejscu lub dowozem do mieszkań klientów Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.