To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 614566-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 071 7822300, 7822397
faks: 717 822 405
e-mail: marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
www: http://bip.mops.wroclaw.pl / www.mops.wroclaw.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZOB.281.23.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 zadań tj.: Zadanie nr 1 - Pełnienie 80 dwunastogodzinnych dyżurów w Ośrodku Wsparcia od poniedziałku do niedzieli oraz w święta w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz od 20:00 do 8:00 Zadanie nr 2 - Pełnienie 80 dwunastogodzinnych dyżurów w Ośrodku Wsparcia od poniedziałku do niedzieli oraz w święta w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz od 20:00 do 8:00 Zadanie nr 3 - Pełnienie 80 dwunastogodzinnych dyżurów w Ośrodku Wsparcia od poniedziałku do niedzieli oraz w święta w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz od 20:00 do 8:00 Zadanie nr 4 - Pełnienie 80 dwunastogodzinnych dyżurów w Ośrodku Wsparcia od poniedziałku do niedzieli oraz w święta w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz od 20:00 do 8:00. Zadanie nr 5 - Pełnienie 79 dwunastogodzinnych dyżurów w Ośrodku Wsparcia od poniedziałku do niedzieli oraz w święta w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz od 20:00 do 8:00. Zadanie nr 6 - Pełnienie 79 dwunastogodzinnych dyżurów w Ośrodku Wsparcia od poniedziałku do niedzieli oraz w święta w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz od 20:00 do 8:00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3-3.5. i 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 85.31.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33600 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Monika Cendrowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiejska 11a/2
Kod pocztowy: 52-411
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33600
Waluta: zł
NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33600 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Aleksandra Szabat
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obornicka 29/16
Kod pocztowy: 51-113
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33600
Waluta: zł
NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33600 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Małgorzata Krężel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Modrzewskiego 10/17
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33600
Waluta: zł
NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33600 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Mirosław Fiuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 10A/3
Kod pocztowy: 56-300
Miejscowość: Milicz
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33600
Waluta: zł
NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na zadanie nr 5 zostało unieważnione, na podstawie z art. 93 ust.1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.).
W postępowaniu na ww. zadanie nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na zadanie nr 6 zostało unieważnione, na podstawie z art. 93 ust.1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.).
W postępowaniu na ww. zadanie nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.