eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DamasławekUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 060 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550541-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Urząd Gminy Damasławek:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 060 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613953-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Damasławek, krajowy numer identyfikacyjny 53316200000000, Rynek 8, 62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 672 613 611
faks: 672 613 627
e-mail: inwestycje@damaslawek.nowoczesnagmina.pl
www: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 060 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Inw.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na udzieleniu długoterminowego kredytu w wysokości 1 060 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 3M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące założenia: a) kwota kredytu – 1 060 000,00 PLN, b) okres kredytowania do 31.12.2028 r., c) oprocentowanie w skali roku – według złożonej oferty, d) uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 28 grudnia 2020 r., e) okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do końca marca 2021 r., f) ilość rat kapitałowych – 32, g) częstotliwość płatności rat odsetkowych - co 1 miesiąc począwszy od 31.12.2020 r., h) częstotliwość płatności rat kapitałowych co kwartał w terminach na ostatni dzień kwartału począwszy od I kwartału 2021 roku, i) jeśli termin spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata rat kapitałowych rozpocznie się w pierwszym dniu roboczym po tym terminie, j) sposób zaokrąglania kwot – do 2 miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą, że począwszy od 3 miejsca po przecinku wartości od 0 do 4 zaokrągla się w dół, a wartości od 5 do 9 w górę, k) sposób ściągania odsetek – według salda kredytu (formuła 365/365, w przypadku roku przestępnego formuła 366/366), l) prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty – pobrana będzie w dniu uruchomienia kredytu, m) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat za przedterminową spłatę kredytu. 3.Oprocentowanie kredytu ma charakter zmienny przy założeniu, że w okresie obrachunkowym (miesięcznym) obowiązuje zasada stałego oprocentowania. 4. Oprocentowanie w okresie obrachunkowym będzie równe stawce WIBOR 3M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego, powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. W przypadku braku notowań stawki WIBOR dla 10 dnia poprzedzającego rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego, należy zastosować poprzednie notowanie, obowiązujące na ten dzień. 5. Za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich rat odsetek oraz jednorazowych prowizji bankowych. 6. Prowizja bankowa za udzielenie kredytu będzie opłacona przez Zamawiającego przelewem. 7. Zamawiający nie dopuszcza waloryzacji, zmian prowizji, ani stosowania innych opłat manipulacyjnych, poza wymienionymi w punkcie 5. 8. Formą zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego będzie weksel własny in blanco na rzecz kredytodawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 390000 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 19
Kod pocztowy: 62-110
Miejscowość: Wągrowiec
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 59855.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59855.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59855.48
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.