eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup wsparcia producenta: dla systemu Citrix XenDesktop i urządzeń Citrix NetScaler, dla systemu Axence nVision, dla systemu AdRem Software NetCrunch, dla systemu ESET Endpoint Encryption Pro, dla systemu Veeam Backup and Replication Enterprise Plus, dla systemu backupu Fujitsu ETERNUS CS200c Scale Advanced Software CommVault, dla biblioteki taśmowej Fujitsu ETERNUS CS200c Software Tape Support oraz dla systemu zarządzania przełącznikami Cisco Prime.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550892-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Sąd Apelacyjny w Poznaniu:

Zakup wsparcia producenta: dla systemu Citrix XenDesktop i urządzeń Citrix NetScaler, dla systemu Axence nVision, dla systemu AdRem Software NetCrunch, dla systemu ESET Endpoint Encryption Pro, dla systemu Veeam Backup and Replication Enterprise Plus, dla systemu backupu Fujitsu ETERNUS CS200c Scale Advanced Software CommVault, dla biblioteki taśmowej Fujitsu ETERNUS CS200c Software Tape Support oraz dla systemu zarządzania przełącznikami Cisco Prime.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604549-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Apelacyjny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 48184240000000, ul. Trójpole 21, 61-693 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 61 8274500, 8274588
faks: 618 226 420
e-mail: przetargi2@poznan.sa.gov.pl
www: https://www.poznan.sa.gov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.poznan.sa.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - sad

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wsparcia producenta: dla systemu Citrix XenDesktop i urządzeń Citrix NetScaler, dla systemu Axence nVision, dla systemu AdRem Software NetCrunch, dla systemu ESET Endpoint Encryption Pro, dla systemu Veeam Backup and Replication Enterprise Plus, dla systemu backupu Fujitsu ETERNUS CS200c Scale Advanced Software CommVault, dla biblioteki taśmowej Fujitsu ETERNUS CS200c Software Tape Support oraz dla systemu zarządzania przełącznikami Cisco Prime.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-373-15/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań:

1) Zadanie 1 Zakup wsparcia producenta (Maintenance) dla systemu Citrix XenDesktop i dla 4 urządzeń sieciowych Citrix NetScaler
a) Wsparcie producenta na okres 12 miesięcy dla 300 licencji systemu Citrix Virtual Apps and Desktops Premium Edition - Per User/Device (code LA-0001881967-86631) - aktualne wsparcie aktywne do 30-12-2020.
b) Wsparcie producenta (Maintenance) na okres 12 miesięcy dla:
 dwóch urządzeń sieciowych Citrix ADC MPX 5550 Advanced Edition Appliance – aktualne wsparcie aktywne do 04-01-2021
 dwóch urządzeń sieciowych Citrix ADC MPX 5901 Advanced Edition - aktualne wsparcie aktywne do 04-01-2021
c) Usługi wsparcia muszą być przypisane do konta Sądu Apelacyjnego w Poznaniu.




2) Zadanie 2 – Zakup wsparcia producenta dla systemu Axence nVision
a) Wsparcia producenta na okres 12 miesięcy dla system Axence nVision moduły: Network, Inventory, Users, Helpdesk, DataGuard (dla łącznie 300 stacji roboczych) - aktualne wsparcie aktywne do 08-12-2020
b) Usługi wsparcia muzą przypisane do konta Sądu Apelacyjnego w Poznaniu.


3) Zadanie 3 – Zakup wsparcia producenta dla systemu AdRem Software NetCrunch
a) Wsparcia producenta na okres 12 miesięcy dla systemu NetCrunch PremiumXE (600 węzłów) oraz NetCrunch Remote Access (min. 5 dostępów) na okres 12 miesięcy – aktualne wsparcie aktywne do 23 listopada 2020.
b) Usługi wsparcia muszą być przypisane do konta Sądu Apelacyjnego w Poznaniu.


4) Zadanie 4 – Zakup wsparcia producenta dla systemu ESET Endpoint Encryption Pro
a) Wsparcie producenta na okres 12 miesięcy dla system ESET Endpoint Encryption Pro (2240 licencji) - aktualne wsparcie aktywne do 24 grudnia 2020.
b) Usługi wsparcia musza przypisane do konta i licencji Sądu Apelacyjnego w Poznaniu.


5) Zadanie 5 - Zakup wsparcia producenta dla systemu Veeam Backup and Replication Enterprise Plus
a) Zakup wsparcia producenta (Basic Support) na okres 12 miesięcy dla łącznie 52 licencji (52 sockets) systemu Veeam Backup and Replication Enterprise Plus – aktualne wsparcie aktywne do dnia 11 grudnia 2020.
b) Zakup wsparcia producenta (Basic Support) na okres 12 miesięcy dla łącznie 22 licencji (22 sockets) systemu Veeam Backup and Replication Enterprise Plus – aktualne wsparcie aktywne do dnia 14 grudnia 2020.
c) Wsparcie oraz licencje muszą być przypisane do konta Sądu Apelacyjnego w Poznaniu.


6) Zadanie 6 - Zakup wsparcia producenta dla systemu backupu Fujitsu ETERNUS CS200c Scale Advanced Software CommVault
Zakup wsparcia producenta (Support Pack) na okres 12 miesięcy dla system backupu Fujitsu ETERNUS CS200c Scale Advanced Software (konsultacja telefoniczna, czas reakcji 4h, dostępność usługi 9x5) – aktualne wsparcie aktywne do 31 grudnia 2020.


7) Zadanie 7 - Zakup wsparcia producenta dla biblioteki taśmowej Fujitsu ETERNUS CS200c Software Tape Support
a) Zakup wsparcia producenta (Support Pack) na okres 12 miesięcy Fujitsu ETERNUS CS200c Software Tape Support dla dwóch napędów taśmowych (konsultacja telefoniczna, czas reakcji 4h, dostępność usługi 9x5) – aktualne wsparcie aktywne do 31 grudnia 2020.


8) Zadanie 8 - Zakup wsparcia producenta dla oprogramowania zarządzania przełącznikami Cisco Prime.
a) Wsparcie producenta na okres 12 miesięcy dla oprogramowania zarządzania przełącznikami Cisco Prime.
b) Usługi wsparcia muszą przypisane do konta Sądu Apelacyjnego w Poznaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 71.35.63.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1 – Zakup wsparcia producenta (Maintenance) dla systemu Citrix XenDesktop i dla 4 urządzeń sieciowych Citrix Netscaler.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 80000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MS-IT Miłosz sękała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gnieźnieńska 12
Kod pocztowy: 40-142
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 74000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 74000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 74000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zakup wsparcia producenta dla systemu Axence nVision

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach Zadanie 2 – nie złożono żadnej oferty, postępowanie więc w ramach powyższych zadań podlega unieważnieniu, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zakup wsparcia producenta dla systemu AdRem Software NetCrunch

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach Zadanie 3– nie złożono żadnej oferty, postępowanie więc w ramach powyższych zadań podlega unieważnieniu, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zakup wsparcia producenta dla systemu ESET Endpoint Encryption Pro

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49280.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Salutaris Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dulęby 5
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 53760.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53760.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zakup wsparcia producenta dla systemu Veeam Backup and Replication Enterprise Plus

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 170000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Informatyczne AdvCom Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawady 33
Kod pocztowy: 61-001
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 156699.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 156699.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 159000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zakup wsparcia producenta dla systemu backupu Fujitsu ETERNUS CS200c Scale Advanced Software CommVault

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mariusz Osiński IT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zadole 44A/99
Kod pocztowy: 40-719
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14224.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14224.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15596.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zakup wsparcia producenta dla biblioteki taśmowej Fujitsu ETERNUS CS200c Software Tape Support

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mariusz Osiński IT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zadole 44A/99
Kod pocztowy: 40-719
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5264.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5264.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5766.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Zakup wsparcia producenta dla oprogramowania zarządzania przełącznikami Cisco Prime.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach Zadanie 8 – nie złożono żadnej oferty, postępowanie więc w ramach powyższych zadań podlega unieważnieniu, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.