To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
"Zakup energii elektrycznej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 598037-N-2020
Numer ogłoszenia: 540207416-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48422888100
faks: +48427190816
e-mail: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
www: www.powiat.zgierz.pl
adres profilu nabywcy: nie dotyczy
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup energii elektrycznej"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej czynnej - całodobowej do punktów poboru energii szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ, w okresie od 01.01.2021 r.
do 31.12.2022 r.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi 2 687 948 kWh i jest jedynie przybliżoną ilością zapotrzebowania, która w trakcie wykonywania umowy, może ulec zmianie. Faktyczne zapotrzebowanie na energię elektryczną, czyli mniejsze lub większe, uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych odbiorców/płatników. Ewentualna zmiana ilości zakupionej energii, w szczególności spowodowana zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE dla poszczególnych odbiorców/płatników, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE, nie będzie skutkować obciążeniem Zamawiającego ani odbiorców/płatników dodatkowymi kosztami.
3. Poszczególni odbiorcy/płatnicy uprawnieni są do zmiany ilości PPE tzn: zmniejszenia lub zwiększenia w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 6 do SIWZ. Podstawę dla zmiany ilości PPE stanowić będzie pisemne oświadczenie odbiorcy/płatnika złożone Wykonawcy.
4. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego, odbiorców/płatników energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w punktach poboru według cen określonych w ofercie, które będą obowiązywały przez cały okres trwania zawartej umowy.
5. Zamawiający - Powiat Zgierski, w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych. Płatności za zakup energii elektrycznej czynnej regulować będą oddzielnie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, następujący odbiorcy/płatnicy, do których przyporządkowane są punkty poboru energii (PPE). Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać odrębne faktury dla poszczególnych odbiorców/płatników wymienionych poniżej oraz dostarczać wystawione faktury do ich siedziby:
1) Powiat Zgierski, ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz;
2) I Liceum Ogólnokształcące w Głownie, ul. Kościuszki 10, 95-015 Głowno;
3) Zespół Szkół Specjalnych w Głownie, ul. Kopernika 26 A, 95 -015 Głowno;
4) Zespół Szkół Zawodowych w Ozorkowie, ul. Słowackiego 2, 95-035 Ozorków;
5) Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu, ul. 3 Maja 43, 95-100 Zgierz;
6) Zgierski Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II, Pl. Kilińskiego 8, 95-100 Zgierz;
7) Zespół Szkół Specjalnych w Ozorkowie, ul. Kościuszki 27, 95-035 Ozorków;
8) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, ul. Traugutta 1, 95-035 Ozorków;
9) Zespół Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka, ul. Długa 89/91, 95-100 Zgierz;
10) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz;
11) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozorkowie, ul. Traugutta 1, 95-035 Ozorków;
12) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Zgierzu, ul. Długa 89/91, 95-100 Zgierz;
13) Młodzieżowy Dom Kultury w Zgierzu, ul. Długa 42, 95-100 Zgierz;
14) Zespół Licealno - Sportowy w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 5, 95-070 Aleksandrów Łódzki;
15) Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica, ul. Łęczycka 1, 95-070 Aleksandrów Łódzki;
16) Zespół Szkół Specjalnych im. Stefana Kopcińskiego, ul. Franciszkańska 14/16, 95-070 Aleksandrów Łódzki;
17) Zespół Szkół Nr 1 im. prof. Cebertowicza w Głownie, ul. Kopernika 24/26, 95-015 Głowno;
18) Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II w Głownie, ul. Karasicka 51, 95-015 Głowno;
19) Dom Pomocy Społecznej w Ozorkowie, ul. Mickiewicza 1, 95-035 Ozorków;
20) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz;
21) Dom Dziecka w Grotnikach, Jedlicze A ul. Graniczna 1, 95-073 Grotniki – Jedlicze A;
22) Dom Dziecka w Dąbrówce, ul. Cegielniana 1, Dąbrówka Strumiany, 95-100 Zgierz;
23) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 1 w Dąbrówce, ul. Cegielniana 3, Dąbrówka Strumiany, 95-100 Zgierz.
6. Okres rozliczeniowy za pobraną energię czynną tożsamy będzie z okresem rozliczeniowym stosowanym dla PPE odbiorcy/płatnika przez OSD (operator systemu dystrybucyjnego). Dla pełnej czytelności wystawianych faktur okresy rozliczeniowe muszą pokrywać się z okresami odczytów dokonywanych przez OSD dla poszczególnych PPE.
7. W wyniku przeprowadzonego postępowania zawarta zostanie jedna umowa na dostawę energii elektrycznej z Powiatem Zgierskim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Umowy są rozdzielone (oddzielna umowa na dostawę energii i oddzielna na usługę dystrybucyjną). Umowy dystrybucji z lokalnym dystrybutorem energii elektrycznej OSD (PGE Dystrybucja S.A. oddział Łódź) są zawarte na czas nieokreślony oddzielnie przez poszczególnych odbiorców/płatników.
8. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych przez poszczególnych odbiorców/płatników wymienionych w pkt 5, zgodnie z przyporządkowanymi PPE, a operatorem systemu dystrybucyjnego OSD.
9. Wykonawca zobowiązany będzie, w oparciu o udzielone pełnomocnictwo, do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego odbiorców/płatników umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Wykonawca zobowiązany będzie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy dla poszczególnych odbiorców/płatników. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających lub opóźniających zmianę sprzedawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zaistniałym fakcie na piśmie.
11. W przypadku braku ważnych umów dystrybucyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie w oparciu o udzielone pełnomocnictwa do złożenia w imieniu odbiorców/płatników wymienionych w pkt 5, wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz złożenia wymaganego przez OSD oświadczenia lub zawarcia umów.
12. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej.
13. Zamawiający informuje, że po raz kolejny przeprowadza procedurę wyboru sprzedawcy energii elektrycznej w imieniu własnym i jednostek organizacyjnych.
14. Zamawiający informuje, że na dzień ogłoszenia postępowania obowiązują umowy:
1) rozdzielone na czas określony do 31.12.2020 r. zawarte z VERVIS Sp. z o.o. na sprzedaż energii elektrycznej;
2) rozdzielone na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź na dystrybucję energii elektrycznej.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz odbiorców/płatników, punktów poboru itp. zawiera załącznik nr 6 do SIWZ, stanowiący integralną część niniejszego SIWZ.
16. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia w formularzu ofertowym, że
w przypadku wyboru jego oferty i podpisania umowy będzie posiadał zawartą umowę generalną OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego (odbiorców/płatników) za pośrednictwem lokalnej sieci dystrybucyjnej OSD przez okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
17. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie
z art. 36 a Ustawy;
2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt. 2 Ustawy.
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy;
4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik Nr 3 i załącznik Nr 4 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt. 2 Ustawy.
5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy;
6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy.
18. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
19. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert,
a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oznacza to, że dokumenty wymienione poniżej Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dostarczy zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ na odrębne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego.
20. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania.
21. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
22. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
23. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt. 3 Ustawy.
24. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
25. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy.
26. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczzy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 860904.06 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: VERVIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: energia@vervis.pl
Adres pocztowy: ul. Zielna 47
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 936309.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1106907.74
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
- Odławianie i dostarczanie do schroniska bezdomnych zwierząt z terenu gminy Zgierz oraz ich utrzymywanie od 01.01. 2025 r. do 31.12. 2025 r. wraz z psami i kotami odłowionymi w latach 2014-2024.
- Zapewnienie opieki zwierzętom oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Miasto Zgierz na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2025 r.
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Gilowice
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łodygowice w 2025r.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.