To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu Publicznym nr 29 w Opolu przy ul. Kasprzaka 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 598817-N-2020
Numer ogłoszenia: 540212698-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 77 474 35 84
faks: 77 474 35 84
e-mail: przedszkole@pp29.opole.pl, intendent@pp29.opole.pl
www: www.pp29.opole.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Przedszkolu Publicznym nr 29 w Opolu przy ul. Kasprzaka 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PP29.321.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 pakietów rozumianych jako niezależne części tj.: Pakiet nr 1 – Dostawy drobiu Pakiet nr 2 – Dostawy wieprzowiny i wołowiny Pakiet nr 3 - Dostawy wędlin Pakiet nr 4 - Dostawy świeżych warzyw i owoców Pakiet nr 5 – Dostawy nabiału Pakiet nr 6- Dostawy pieczywa Pakiet nr 7 - Dostawy mrożonek Pakiet nr 8 - Dostawy ryb mrożonych Pakiet nr 9 - Dostawy artykułów spożywczych Pakiet nr 10 - Dostawy jaj Pakiet nr 11 - Dostawy soków jednodniowych Pakiet nr 12 – Dostawy wody Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – odpowiednio do pakietu
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1 – Dostawy drobiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18097.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Doman Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Światowida 2/2
Kod pocztowy: 45-325
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11850.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16570.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2 – Dostawy wołowiny i wieprzowiny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp ze względu na fakt, iż wartości najkorzystniejszej oferty przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego.
NAZWA: Pakiet nr 3 - Dostawy wędlin
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp ze względu na fakt, iż wartości najkorzystniejszej oferty przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego.
NAZWA: Pakiet nr 4 - Dostawy świeżych warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45445.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hutrownia "AGA" Sp.j. Kratkiewicz Patryk Kratkiewicz Agnieszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Głogowska 17B
Kod pocztowy: 45-315
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29968.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37633.01
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 5 – Dostawy nabiału
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27004.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Żołnierzy 1 Armi WP 7
Kod pocztowy: 48-100
Miejscowość: Głubczyce
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20533.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23415.02
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 6- Dostawy pieczywa
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na brak ofert niepodlegających odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 7 - Dostawy mrożonek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10641.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHUP MISIEK Krzysztof Misiołek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiejska 24B 48-200 Prudnik
Kod pocztowy: 48-200
Miejscowość: Prudnik
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2774.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6990.69
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 8 - Dostawy ryb mrożonych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na brak ofert niepodlegających odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 9 - Dostawy artykułów spożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 46002.38 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Handel i Usługi JOWI Joanna Wilczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Oleska 99-101
Kod pocztowy: 45-222
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 37927.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40952.81
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 10 - Dostawy jaj
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ze względu na brak ofert niepodlegających odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 11 – Dostawy soków jednodniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8393.75 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ajsa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Budowlanych 50
Kod pocztowy: 45-123
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8755.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8755.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 12 – Dostawy wody
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp ze względu na fakt, iż wartości najkorzystniejszej oferty przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku
- Dostawa artykułów spożywczych (na 12 miesięcy)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.