To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Remont i modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: RPO dla woj. lubelskiego na lata 2020
Numer ogłoszenia: 588690-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 83 372 32 21
faks: 83 372 32 20
e-mail: drelow@tnet.pl
www: www.drelow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Remont i modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia w ramach projektu Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in. wyposażenia, mebli, sprzętu kuchennego i nagłośnieniowego.
4. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia:
Część 1:
1. Krzesło drewniane, tapicerowane – 170szt.
2. Stół z półką przyścienną – 1szt.
3. Trzon kuchenny 4-palnikowy z półką, kuchnia gazowa – 1szt.
4. Piec konwekcyjno-parowy – 1 szt.
5. Osprzęt do pieca konwekcyjno-parowego – 1 zestaw
6. Osprzęt do kuchni 4-palnikowej z półką – 1 zestaw
7. Stół ze zlewem jednokomorowym z półką – 2szt.
8. Stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi – 1szt.
9. Stół przyścienny z dwoma półkami – 1szt.
10. Stół przyścienny z szufladami i półkami – 2szt.
11. Szafka chłodnicza z drzwiami otwieranymi – 2szt.
12. Stoły drewniane składane – 17szt.
13. Kredens – 1szt.
14. Stół duży do kuchni z półką – 1szt.
15. Taboret gazowy z osprzętem – 1szt.
16. Wózek nierdzewny – 3 półkowy – 1szt.
17. Wózek nierdzewny – p półkowy – 1szt.
18. Zmywarka astronomiczna do naczyń kapturowa – 1szt.
19. Szafa przelotowa, drzwi przesuwne na naczynia – 1szt.
20. Thermomix – 1szt.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1a i 1b do SIWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane prawem normy i było wolne od wad prawnych.
7. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia.
9. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
10. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają.
11. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
12. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
13. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego
w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne.
14. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
15. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 156695.85 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 156695.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 219149.10
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa nagłośnienia
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 (dz. U. z 2015., poz. 2164 z późn. zm.) – zamówienie obarczone jest niemożliwa do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy. W opisie zamówienia wystąpiły omyłki pisarskie (jest mikrofon interaktywny, powinno być monitor interaktywny) uniemożliwiające prawidłowe złożenie oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- 40/ŚRCZ/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
- Dostawa środków czystości, papierów toaletowych i ręczników papierowych, worków i artykułów foliowych oraz kosmetyków do pielęgnacji niemowląt w podziale na 8 części.
- dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo Rehabilitacyjnego w Ciechocinku
- Dostawa i montaż mebli oraz innych elementów wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Kuźnicy Czeszyckiej
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.