To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 608635-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 074 8580-591, 8580-778, 8580-4
e-mail: BRAK EMAIL
www: www.um.zarow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2020/2021 1.1 Zakres rzeczowy przedsięwzięcia: a) zimowe utrzymanie dróg gminnych wyszczególnionych w WYKAZIE I wykonywane na wniosek Zamawiającego polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu piasku i soli drogowej wraz z odpłużaniem, doraźne zimowe utrzymanie dróg gminnych wyszczególnionych w WYKAZIE II wykonywane na wniosek Zamawiającego oraz zimowe utrzymanie dróg innych nie objętych WYKAZAMI I i II również na wniosek Zamawiającego, b) odśnieżanie i posypywanie jezdni na całej szerokości, c) rozpoczęcie odśnieżania drogi nastąpi każdorazowo w ciągu 30 minut od momentu telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego. d) rozpoczęcie zwalczania śliskości przez posypywanie w czasie nie przekraczającym 30 minut od momentu telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego. e) utrzymanie przejezdności dróg i ulic, f) zapewnienie koordynacji i nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na drogach, g) uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej, h) zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg, i) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt, j) zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadania wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej, potrzebnej ilości piasku i soli drogowej, k) podczas zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu oraz bezpieczeństwu mienia osób trzecich. l) zapewnienie ciągłej łączności ze Zleceniodawcą oraz składanie meldunków w postaci dziennych raportów z prowadzonej akcji zimowej. Każdego dnia w godz. 7:30 – 8:00 Wykonawca przesyła do siedziby Zamawiającego faxem (74 8580 778) lub e-mailem (t.kuska@um.zarow.pl) raport dzienny wg wzoru (Załącznik nr 1 do UMOWY), obejmujący 24 godzinny koszt akcji „Zima”, obliczając go począwszy od godz. 7:00 dnia poprzedniego. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: a) piasku i soli drogowej do zwalczania śliskości, b) co najmniej dwóch pojazdów do których możliwe jest zamontowanie pługu odśnieżnego i piaskarki, c) co najmniej jednej koparko-ładowarki lub ładowarki do odśnieżania dróg gminnych na zlecenie Za mawiającego, d) bazy transportowo - magazynowej na terenie miasta Żarów, e) ciągłego kontaktu telefonicznego, celem zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimo wej. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo /przed podpisaniem umowy/ do przeglądu posiadanego sprzętu oraz materiałów przeznaczonych do należytego wykonania zamówienia. 2. W ofercie należy podać: a) miesięczną cenę ryczałtową za gotowość podjęcia akcji zimowej, b) cenę za 1 km zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Żarów (odśnieżanie wraz z posypywaniem piaskiem lub solą drogową w zależności od potrzeb), c) cenę za 1 godz. pracy koparko-ładowarki lub ładowarki przy odśnieżaniu. Cena ryczałtowa za gotowość podjęcia akcji zimowej, cena za 1 km zimowego utrzymania dróg oraz cena za 1 godz. pracy sprzętu przy odśnieżaniu określona przez oferenta nie będzie podlegała zmianom. Płatność z tytułu wykonania każdego z etapów zamówienia realizowana będzie po przekazaniu przez wykonawcę odpowiedniego oryginału protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie przez wykonawcę usług i faktury w terminie 30 dni od daty dostarczenia tych dokumentów zamawiającemu. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień: 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art.29 ust 3a ustawy Pzp) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: koordynacji akcji zimowej. Zatrudnienie osoby koordynującej akcję zimową na umowę o pracę nie dotyczy Wykonawcy, który prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą sam będzie pełnił tę funkcję. 9. Wykonawca nie później niż do dnia podpisania umowy na realizację zamówienia przedstawi zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 10. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 9. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 12. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 13. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów lub oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. 14. Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 214360.96 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Marcin Borgosz Prace Ziemne RAKER
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Buków ul. Kwiatowa 10
Kod pocztowy: 58-130
Miejscowość: Żarów
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 231509.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 231509.84
Waluta: pln
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów
- USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Łukowie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.