Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Dostawa wyposażenia praconi szkolnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 172 406 107
faks: 172 406 108
e-mail: biuroadm@zst.lezajsk.pl
www: www.zst.lezajsk.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyposażenia praconi szkolnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do zaproszenia jest to zakup robotów przemysłowych do pracowni ZST w Leżajsku. Zamówienie podzielone zostało na cztery zadania:
Zadanie nr 1 - zakup urządzeń do pomiaru bicia i grubości tarcz hamulcowych
Zadanie nr 2 - zakup oprogramowania interfejsu
Zadanie nr 3 - zakup urządzeń systemu monitoringu
Zadanie nr 4 - zakup systemu bezprzewodowej automatyki budowalnej
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 38.54.80.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: zakup urządzeń do pomiaru bicia osiowego i grubości tarcz hamulcowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 1 - strony nie doszły do zawarcia umowy z w sposób zgodny z regulacjami pzp, zawarcie umowy w zakresie w jakim wnosił wykonawca doprowadziłoby do zmiany istotnej warunków realizacji zamówienia - art. 93 ust. 7
NAZWA: zakup oprogramowania interfejsu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 51700 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J.R. CONSULTING Janusz Ryttel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gomulińskiego 1 lok. 45
Kod pocztowy: 05-804
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1899
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1988
Waluta: PLN
NAZWA: zakup urządzeń systemu monitoringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 51700 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa MATRIX SERVIS Łukasz Malita
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 18
Kod pocztowy: 38-100
Miejscowość: Strzyżów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40000
Waluta: PLN
NAZWA: zakup bezprzewodowej automatyki budowlanej
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 1 - strony nie doszły do zawarcia umowy z w sposób zgodny z regulacjami pzp, zawarcie umowy w zakresie w jakim wnosił wykonawca doprowadziłoby do zmiany istotnej warunków realizacji zamówienia - art. 93 ust. 7
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki, w oparciu o art. 67 ust, 1 pkt.4 ustawy prawo zamówień publicznych - uprzednio prowadozne postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nie doprowadziły do złożenia na zadania będące przedmiotem tego zamówienia ofert.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.