To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Dostawa i montaż sprzętu IT wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu multimedialnego realizowanego w ramach projektu "Moda na sukces, czyli akademia otwartego umysłu" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Moda na sukces, czyli akademia otwartego umysłu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.”
Numer ogłoszenia: 595194-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 426 515 621
faks: 426 515 621
e-mail: szkola@sp65lodz.pl
www: http://www.sp65lodz.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż sprzętu IT wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu multimedialnego realizowanego w ramach projektu "Moda na sukces, czyli akademia otwartego umysłu" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Projekt/Dostawa/02/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu IT wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu multimedialnego realizowanego w ramach projektu „Moda na sukces, czyli akademia otwartego umysłu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Komputery przenośne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
podstawa prawna
Art. 93 ust.1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień, zwanej dalej u.p.z.p. lub ustawą – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 18.11.2020 roku uprzednio wybrany w części 1 zamówienia dotyczącej dostawy przenośnych komputerów firma TH IT Solutions Sp. z o.o., poinformował Zamawiającego że uchyla się od zawarcia umowy. W związku z faktem, że w tej części zamówienia była to jedyna oferta nie podlegająca odrzuceniu unieważnienie przedmiotowej część zamówienia stało się konieczne.
NAZWA: Tablica Interaktywna z projektorem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20227.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19261.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24881.67
Waluta: PLN
NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 915 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 833
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 899
Waluta: PLN
NAZWA: Drukarka
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
podstawa prawna
Art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień, zwanej dalej u.p.z.p. lub ustawą – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu dla jego 4 części wpłynęły 3 oferty podlegające odrzuceniu
Oferta nr 2 złożona przez wykonawcę Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak Gorzeszów 19 58-405 Krzeszów podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 4 w związku z art. 90 ust 3 ustawy Pzp. oraz podlega odrzuceniu na podstawie 89 ust 1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Uzasadnienie faktyczne - art. 89 ust 1 pkt. 4:
W związku z tym, że cena oferty Wykonawcy w 4 części przedmiotowego postępowania wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia tj. jest niższa o ponad 51,88 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania zgodnie z art. 35 ust. 1 Zamawiający na mocy art. 90 ust. 1a pkt 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny.
Wykonawca w Wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie przesłał do zamawiającego skanu wymaganych wyjaśnień, jak również w tym terminie nie wpłynęło do Zamawiającego żadne pismo z wyjaśnieniami.
W związku z brakiem wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny odrzucenie oferty wykonawcy stało się konieczne.
Uzasadnienie faktyczne - 89 ust 1 pkt.2
Zamawiający wymagał, aby zaoferowana drukarka atramentowa umożliwiała drukowanie, skanowanie i kopiowanie do formatu A3+.; tymczasem zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie nie posiada funkcji skanowania i kopiowania w związku, z czym odrzucenie oferty stało się konieczne.
Oferta nr 7 złożona przez wykonawcę ALLTECH Sp. J Ul. Spółdzielcza 33; 09-407 Płock podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Uzasadnienie faktyczne - 89 ust 1 pkt.2
Zamawiający wymagał, aby zaoferowana drukarka atramentowa umożliwiała drukowanie, skanowanie i kopiowanie do formatu A3+.; tymczasem zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie nie posiada funkcji skanowania i kopiowania w związku, z czym odrzucenie oferty stało się konieczne.
Oferta nr 9 złożona przez wykonawcę PHU „BMS” Sp. J Z Bielecki ul. Staszica 22 ; 82-500 Kwidzyń podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Uzasadnienie faktyczne - 89 ust 1 pkt.2
Zamawiający wymagał, aby zaoferowana drukarka atramentowa umożliwiała drukowanie, skanowanie i kopiowanie do formatu A3+.; tymczasem zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie nie posiada funkcji skanowania i kopiowania w związku, z czym odrzucenie oferty stało się konieczne.
W związku odrzuceniem wszystkich złożonych w tej części zamówienia ofert jej unieważnienie stało się konieczne.
NAZWA: Drukarka 3D
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2450 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2544
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2544
Waluta: PLN
NAZWA: Aparat fotograficzny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1889 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1628.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2167.26
Waluta: PLN
NAZWA: Wizualizer
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie Unieważnienia:
podstawa prawna
Art. 93 ust.1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień, zwanej dalej u.p.z.p. lub ustawą – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
uzasadnienie faktyczne
W dniu 16.11.2020 roku uprzednio wybrany w części 7 zamówienia dotyczącej dostawy wizualizera firma Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, poinformowało Zamawiającego że uchyla się od zawarcia umowy. W związku z faktem, że pozostałych dwóch wykonawców w niniejszej części zamówienia tj. ALLTECH Sp. J oraz PHU „BMS” Sp. J Z Bielecki podczas telefonicznej rozmowy poinformowało Zamawiającego że nie są zainteresowani zawarciem umowy w tej części zamówienia unieważnienie przedmiotowej część zamówienia stało się konieczne.
NAZWA: Tablety
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
podstawa prawna
Art. 93 ust.1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień, zwanej dalej u.p.z.p. lub ustawą – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
uzasadnienie faktyczne
W dniu 27.11.2020 roku uprzednio wybrany w części 8 zamówienia dotyczącej dostawy tabletów firma PHU „BMS” Sp. J Z Bielecki., poinformował Zamawiającego że uchyla się od zawarcia umowy. W związku z faktem, że w tej części zamówienia była to jedyna oferta nie podlegająca odrzuceniu unieważnienie przedmiotowej część zamówienia stało się konieczne.
NAZWA: Szafki /wózki do ładowania laptopów tabletów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5295.99 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4396.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6273.00
Waluta: PLN
NAZWA: Szafki/ wózki do ładowania dysków pomiarowych / tabletów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7468.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3263.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3263.19
Waluta: PLN
NAZWA: Mobilne dyski pomiarowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28956.70 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23259.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31082.10
Waluta: PLN
NAZWA: Oprogramowanie do tablic interaktywnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1724.26 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1727.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3714.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.