To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
"Ochrona fizyczna osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Turku i w drugiej lokalizacji Sądu - Wydziale Ksiąg Wieczystych w Turku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 604255-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 63 278 57 60
faks: 63 289 15 82
e-mail: administracja@turek.sr.gov.pl
www: www.turek.sr.gov.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.turek.sr.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Ochrona fizyczna osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Turku i w drugiej lokalizacji Sądu - Wydziale Ksiąg Wieczystych w Turku"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): A-232-19/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektu
(osób i mienia) w Sądzie Rejonowym w Turku przy ul. Legionów Polskich 4 oraz pomieszczeń wynajmowanych na potrzeby Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Turku przy Pl. Sienkiewicza 5 w Turku.
W skład obiektu objętego ochroną wchodzą:
- Budynek A przy ul. Legionów Polskich 4, który jest budynkiem dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym, o powierzchni użytkowej 1 336,82 m2. Wokół budynku usytuowany jest plac parkingowy i plac zieleni zajmujący łącznie powierzchnię 2 291,00 m2. 5. Obiekt posiada jedno wejście główne oraz trzy wejścia boczne. Jedno wejście boczne przeznaczone jest wyłącznie dla konwoju Policji. Budynek usytuowany jest na działce całościowo ogrodzonej trzema bramami wjazdowymi obsługiwanymi na pilota.
- Budynek B przy Pl. Sienkiewicza 5, który jest budynkiem częściowo wynajmowanym przez Sąd Rejonowy w Turku na potrzeby Wydziału Ksiąg Wieczystych. Łączna powierzchnia wynajmowanych pomieszczeń biurowych wraz z archiwum wynosi 356,55 m2. Pomieszczenia biurowe znajdują się na pierwszym piętrze, natomiast archiwum w piwnicy. Drzwi wejściowe znajdują się zaraz przy chodniku, teren nie jest ogrodzony.
Budynki wyposażone są: w system monitoringu (telewizji dozorowej), z których obraz wyświetlany jest w sposób ciągły na stanowisku ochrony, w system sygnalizacji włamania
i napadu, w system kontroli dostępu i system przeciwpożarowy, budynek A dodatkowo wyposażony jest w bramkę do wykrywania metalu.
Do zadań Wykonawcy należy:
5.1 całodobowa ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej -7 dni w tygodniu przez:
5.1.1.dwóch pracowników ochrony w budynku A w godzinach urzędowania Sądu
tzn. w poniedziałki od 8:00 do 16:00, a od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 oraz dodatkowo na żądanie zamawiającego w dniach i godzinach przez niego wyznaczonych,
5.1.2 jednego pracownika ochrony w budynku A po godzinach urzędowania Sądu
tzn. w poniedziałek od godziny 16, a od wtorku do piątku od godziny 15.30 oraz w soboty, niedziele i dni wolne od pracy.
5.2 w Wydziale Ksiąg Wieczystych całodobowa ochrona sprawowana będzie wyłącznie poprzez system monitoringu wizyjnego umożliwiającego podgląd na żywo na monitorach znajdujących się w pomieszczeniu ochrony, w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Legionów Polskich 4. W sytuacji zauważenia zagrożenia pracownik ochrony winien podejmować natychmiastowe działania np. poprzez wezwanie grupy interwencyjnej.
5.3 w razie potrzeby Zamawiającego, ilościowe zwiększenie obsady pracowników chroniących obiekt i/lub zmiana godzin wykonywania usługi.
Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem o konieczności zmian godzin zwiększenia obsady pracowników chroniących obiekt. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia obsady pracowników Wykonawca obciąży Zamawiającego za każdą świadczoną dodatkowo godzinę pracy pracownika ochrony.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 370772.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 456049.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 726075.89
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie 138o ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na usługi społeczne i inne szczególne usługi prowadzone w trybie art. 138o, o wartości mniejszej niż kwota określona w art. 138g ust. 1 pkt 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz.1843)
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Zakup urządzeń przywołujących do obsługi systemu kolejkowego QMS używanego w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Turku w ilości 7 sztuk
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 "TĘCZOWE" W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Remont drogi powiatowej nr 4491P Kowale Pańskie Kolonia - Kawęczyn - Głuchów - Chocim w m. Głuchów
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Remont drogi powiatowej nr 4535P ul. Poduchowne w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.