To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH NA OSIEDLU PÓŁNOC II W EŁKU OBEJMUJĄCE OBSZAR W OKOLICY JEZIORKA/STAWU OSIEDLOWEGO - 1 ETAP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 605026-N-2020
Numer ogłoszenia: 540226229-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 087 73 26 200
faks: 087 73 26 230
e-mail: zium@um.elk.pl
www: www.elk.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW KOMUNALNYCH NA OSIEDLU PÓŁNOC II W EŁKU OBEJMUJĄCE OBSZAR W OKOLICY JEZIORKA/STAWU OSIEDLOWEGO - 1 ETAP
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O-ZP.271.20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest
Zagospodarowanie terenów komunalnych na osiedlu północ II w Ełku obejmujące obszar w
okolicy jeziorka/stawu osiedlowego – 1etap”. Pierwszy etap rewitalizacji terenu obejmuje
główne odmulenie i uformowanie brzegów istniejącego stawu. Dojazd do inwestycji odbywać się
będzie pomiędzy budynkami przy ul. Grodzieńskiej 2 i Wileńskiej 9. Inwestycja zlokalizowana
jest w centrum Ełku, a powyższy teren nie znajduje się w strefie ochrony konserwatora
zabytków. 1.1. Zakres zamówienia Zakres zamówienia obejmuje: a) Opracowanie i
zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z opłatą za czasowe
zajęcie tego pasa. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas robót oraz
doprowadzenie tego terenu do stanu pierwotnego, c) Zabezpieczenie i oznakowanie placu
budowy, d) Wykonanie robót budowlanych, obejmująca następujące działania: • roboty
rozbiórkowe schodów zejściowych żelbetowych terenowych wraz z odwozem i utylizacją – 8szt,
• wycinka i karczowanie drzew wokół jeziorka o średnicy 10-50cm wraz ze zrębkowaniem
gałęzi, odwozem i utylizacją dłużycy – 20szt, • karczowanie krzaków i sitowia na powierzchni
około 685m2, • częściowe odmulenie stawu na głębokość 40cm wraz z odwozem i utylizacją
urobku, • wykonanie umocnienia brzegów jeziorka ściankami szczelnymi winylowymi o
wysokości od 1,5 m do 3,5 m (wskaźnik przekroju elementu min. 1070 cm3/m oraz moment
bezwładności elementu min. 12750cm4/m) zwieńczonych oczepem na długości 402,6mb.
Ściankę szczelną należy dodatkowo zwieńczyć krawędziakiem impregnowanym o przekroju
15x15cm oraz kotwić ściągami stalowymi o średnicy 16mm w odstępach maksymalnie 3m w
podłożu gruntowym. • uformowanie skarp wokół wykonanych ścianek o powierzchni około 1033m2 z dostarczonego kruszywa, • wykonanie plaży piaszczystej o powierzchni około 240m2,
• wykonanie trawników dywanowych na powierzchni 1523m2 wraz z dowozem ziemi urodzajnej
(teren wokół jeziorka od ścianki szczelnej do istniejącego chodnika oraz istniejąca wyspa), e)
Odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych
po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego, f) Wykonanie dokumentacji
powykonawczej w 2 egzemplarzach: • projekt tymczasowej organizacji ruchu, • dokumentacja
geodezyjna powykonawcza, • oświadczenia kierownika budowy, • protokoły z badań i pomiarów
przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, • atesty i certyfikaty wbudowanych
materiałów, • inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. UWAGA: Z
zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza pozostałe elementy projektu, w tym: nawierzchnie,
elementy placu zabaw, elementy strefy seniora wraz z siłownią, miejsce spotkań z trejażem,
elementy małej architektury i oświetlenie, pomosty, nasadzenia. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia stanowi: przedmiar robót, projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót. Rozliczenie robót następować będzie w/g rzeczywiście wykonanego
zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, wykonanego przez kierownika budowy
potwierdzonego przez geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. W kosztorysie
ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji
przedmiarowych. 1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a)
zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji
robót budowlanych, b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan
uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione
na załączonych mapach, c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w
bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć
zgodnie z właściwymi przepisami, d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu
zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2
przeglądy rocznie. 1.3. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz
użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu
zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami
oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary
robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub
pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w
stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów
co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem
charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów
bezpieczeństwa użytkowania. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić
do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac
budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo
Budowlane” oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. „O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami”.
1.4. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji
przedmiotu zamówienia. 1.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie
realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty budowlane i
instalacyjne, d) roboty tzw. wykończeniowe, e) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
utwardzonych, f) roboty związane z zagospodarowaniem zielenią, g) inne czynności związane z
wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu
zamówienia. UWAGA (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio
związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc,
między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.4.2. W trakcie
realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych
wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1
czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i
dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)
żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.4.3. W trakcie
realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu
terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia
spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1. czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego
oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i
nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do
złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność
z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę
osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww.
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres
obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana
w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi
przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL
pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data
zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do
zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może
zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać
przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochronie danych
osobowych.) 1.4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1.
czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary
umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w
sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia
spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1.
czynności. 1.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy
przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie
kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA: minimalny wymagany okres
gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.11.27.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 947182.22 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TOP KOP Krzysztof Świtaj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Niedrzwica, ul. Graniczna 3
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 701086.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 835804.40
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Pełnienie funkcji streetworkera
- Dostawa fortepianu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk w 2025 roku
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ełk
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Przebudowa zbiornika wodnego w m. Chudowola w formule zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA ULICY BABIEGO LATA I ULICY ŚNIEŻNEJ W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
- Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przyszkolnej przy Zespole Szkół Nr 4 w Mławie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.