eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówZakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553455-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Gmina Sulechów:

Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 683 851 120
faks: 683 854 686
e-mail: zpb@sulechow.pl
www: https://www.bip.sulechow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR.2600.41.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem umowy jest sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania w następujących ilościach: Laptop z systemem operacyjnym i wyposażeniem (8 szt.), Pakiet biurowy (8 szt.), Skaner dokumentów (1 szt.), Pendrive szyfrowany 8 GB (5 szt.), Pendrive szyfrowany 32 GB (5 szt.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zakup realizowany na podstawie art. 6a ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 z późn. zm.) oraz art. 20 ustawy z 28 października 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z przeciwdziałaniem sytuacjom kryzysowym związanym z wystąpieniem COVID-19 (Dz. U. z 2020 r., poz. 2112).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40650.41

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TON COLOR Marek Kołodziejski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ludowa 5 C
Kod pocztowy: 65-742
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 48100.38

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48100.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49487.43
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Zakupiony sprzęt komputerowy i oprogramowanie zostanie wykorzystany do organizacji pracy zdalnej pracowników. Praca zdalna pracowników ma na celu bezpośrednio przyczynić się do zmniejszenia ilości kontaktów bezpośrednich pracowników, co pośrednio wpłynie na spowolnienie ewentualnej transmisji wirusa SARS-CoV-2.
Przeznaczenie zakupywanego sprzętu:
• Laptopy będą wykorzystane do pracy zdalnej pracowników, którzy z różnych przyczyn nie mogą wykorzystać do tejże pracy swoich prywatnych komputerów, np. ze względów bezpieczeństwa (niepewność bezpieczeństwa komputera prywatnego), konieczności stosowania VPN (którego z założenia nie stosujemy na prywatnym sprzęcie) lub np. braku komputera domowego.
• Skaner dokumentów będzie przeznaczony do Biura Obsługi Interesanta celem wykonywania skanów pism przychodzących do urzędu i bezpośredniej ich rejestracji (wraz ze skanem pisma) w Systemie Obiegu Dokumentów. Umożliwi to pracownikom przebywającym na pracy zdalnej w domu zaznajomić się z treścią pism przychodzących bezpośrednio w Systemie Obiegu Dokumentów (dostęp do systemu funkcjonującego w chmurze po spełnieniu odpowiednich wymagań jest możliwy z domu), bez konieczności wynoszenia oryginałów dokumentów z urzędu (bądź osobistego przekazywania kserokopii).
• Pendrive szyfrowane będą przekazane pracownikom, którzy będą mieli potrzebę zabrania części dokumentów nad którymi pracują w formie elektronicznej na pracę zdalną do domu. Sugeruje się kupno pendrive z klawiaturą numeryczną do szyfrowania, co uniezależni stosowanie pendrive od jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania i umożliwi pracę z dokumentami przechowywanymi bezpośrednio na zaszyfrowanym nośniku. Po odłączeniu pendrive od komputera nośnik pozostaje w formie zaszyfrowanej, co wpłynie pozytywnie na bezpieczeństwo przechowywanych danych i zminimalizuje ryzyko wycieku danych w przypadku kradzieży lub zgubienia nośnika.
Do przeprowadzenia postępowania skorzystano z wyłączenia stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086), oraz zastosowano wewnętrzne przepisy Zamawiającego przewidziane do dokonywania zamówień o wartości powyżej 50.000 zł netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.