eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaKOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ NA POSESJACH BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W LEGNICY ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. ZŁOTORYJSKIEJ 19, KOSCIUSZKI 1-3 ORAZ ANDERSA 12-13



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553474-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Sąd Rejonowy w Legnicy:

KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ NA POSESJACH BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W LEGNICY ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. ZŁOTORYJSKIEJ 19, KOSCIUSZKI 1-3 ORAZ ANDERSA 12-13

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 32519100000000, ul. Złotoryjska 19, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 76 72 12 700
faks: 76 72 12 710
e-mail: sekretariat.dyrektora@legnica.sr.gov.pl
www: www.legnica.sr.gov.pl

adres profilu nabywcy: m.pawlowicz@impel.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ NA POSESJACH BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W LEGNICY ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. ZŁOTORYJSKIEJ 19, KOSCIUSZKI 1-3 ORAZ ANDERSA 12-13

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

RAMOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA

1) Sprzątanie biur, sal rozpraw, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, gospodarczych i technicznych, wc i archiwum polegające m.in. na:
a) Usłudze sprzątania powierzchni biurowych, sal rozpraw, ciągów komunikacyjnych (schody, korytarze), archiwum i innych wskazanych przez Zamawiającego z zastosowaniem odpowiednich do rodzaju nawierzchni profesjonalnych środków czyszczących (wykładziny, parkiety, panele, płytki podłogowe).
b) Usłudze sprzątania toalet oraz urządzeń sanitarnych wraz z glazurą ścienną i podłogową,
c) Uzupełnianiu: papieru toaletowego, ręczników papierowych, pojemników – mydłem antybakteryjnym, środków zapachowych w urządzeniach w sanitariatach, wkładów zapachowych do muszli i pisuarów.
d) Opróżnianiu koszy na odpady oraz opróżnianiu niszczarek i gromadzenie odpadów w pojemnikach wskazanych przez Zamawiającego, przy zachowaniu obowiązujących zasad segregacji odpadów,
e) Odkurzaniu wykładzin podłogowych, praniu i ich czyszczeniu,
f) Doczyszczaniu i impregnowaniu powierzchni z tarketu,
g) Doczyszczaniu i impregnowaniu nawierzchni z płytek podłogowych i paneli podłogowych,
h) Utrzymaniu w czystości parkietów podłogowych,
i) Ścieraniu kurzu, myciu i czyszczeniu powierzchni i elementów różnych (ściany, meble w tym tapicerowane, drzwi, parapety, lustra, odbojnice, balustrady, telefony, monitory itp.),
j) Myciu stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi i okna drewniane, okna zespolone),
k) Myciu opraw oświetleniowych,
l) Myciu kabin windy i szklanych szybów windowych,
m) Dezynfekowaniu powierzchni dotykowych: klamek, biurek, lad, stołów, ławek, wyłączników światła, poręczy oraz innych wskazanych przez Zamawiającego, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poszczególne powierzchnie w celu uniknięcia ich zniszczenia środkami dezynfekującymi,
n) Wykonywaniu w godzinach pracy innych bieżących prac porządkowych w budynkach Sądu, wynikających w aktualnych potrzeb.
2) Prace porządkowe na terenie posesji obiektów i przyległych chodnikach:
a) Sprzątanie terenów utwardzonych wewnętrznych i przyległych do posesji chodników,
b) Odśnieżanie posesji oraz przyległych do posesji chodników w sezonie zimowym, sypanie piaskiem itp.,
c) Odśnieżanie połaci dachów, usuwanie sopli lodowych,
d) Grabienie liści i usuwanie śmieci z terenów zielonych,
3) Usługi nadzoru:
a) Bieżący nadzór prac objętych umową przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę,
b) Wyłączanie zbędnego oświetlenia i zamykanie okien,
c) Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,
d) Informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach ruchomości biurowych oraz wszelkich innych ruchomości znajdujących się w pomieszczeniach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 377295.92 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: IMPEL SYSTEM SP. Z O.O.
Email wykonawcy: M.PAWLOWICZ@IMPEL.PL
Adres pocztowy: 53-111 WROCŁAW UL. ŚLĘŻNA 118
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 464073.98

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 464073.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 673452.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAPYTANIA O CENĘ na podstawie 70 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI SĄ USŁUGAMI OGÓLNIE DOSTEPNYMI, WIĘC WYBÓR TRYBU JEST ZGODNY Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. ZAPROSZONO 8 OFERENTÓW. W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTEPOWANIA WPŁYNEŁY 4 OFERTY. ZAMAWIAJĄCY WYBRAŁ OFERTĘ NAJTAŃSZĄ, SPEŁNIAJĄCĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.