Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ NA POSESJACH BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W LEGNICY ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. ZŁOTORYJSKIEJ 19, KOSCIUSZKI 1-3 ORAZ ANDERSA 12-13
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 76 72 12 700
faks: 76 72 12 710
e-mail: sekretariat.dyrektora@legnica.sr.gov.pl
www: www.legnica.sr.gov.pl
adres profilu nabywcy: m.pawlowicz@impel.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ NA POSESJACH BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W LEGNICY ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. ZŁOTORYJSKIEJ 19, KOSCIUSZKI 1-3 ORAZ ANDERSA 12-13
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
RAMOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA
1) Sprzątanie biur, sal rozpraw, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, gospodarczych i technicznych, wc i archiwum polegające m.in. na:
a) Usłudze sprzątania powierzchni biurowych, sal rozpraw, ciągów komunikacyjnych (schody, korytarze), archiwum i innych wskazanych przez Zamawiającego z zastosowaniem odpowiednich do rodzaju nawierzchni profesjonalnych środków czyszczących (wykładziny, parkiety, panele, płytki podłogowe).
b) Usłudze sprzątania toalet oraz urządzeń sanitarnych wraz z glazurą ścienną i podłogową,
c) Uzupełnianiu: papieru toaletowego, ręczników papierowych, pojemników – mydłem antybakteryjnym, środków zapachowych w urządzeniach w sanitariatach, wkładów zapachowych do muszli i pisuarów.
d) Opróżnianiu koszy na odpady oraz opróżnianiu niszczarek i gromadzenie odpadów w pojemnikach wskazanych przez Zamawiającego, przy zachowaniu obowiązujących zasad segregacji odpadów,
e) Odkurzaniu wykładzin podłogowych, praniu i ich czyszczeniu,
f) Doczyszczaniu i impregnowaniu powierzchni z tarketu,
g) Doczyszczaniu i impregnowaniu nawierzchni z płytek podłogowych i paneli podłogowych,
h) Utrzymaniu w czystości parkietów podłogowych,
i) Ścieraniu kurzu, myciu i czyszczeniu powierzchni i elementów różnych (ściany, meble w tym tapicerowane, drzwi, parapety, lustra, odbojnice, balustrady, telefony, monitory itp.),
j) Myciu stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi i okna drewniane, okna zespolone),
k) Myciu opraw oświetleniowych,
l) Myciu kabin windy i szklanych szybów windowych,
m) Dezynfekowaniu powierzchni dotykowych: klamek, biurek, lad, stołów, ławek, wyłączników światła, poręczy oraz innych wskazanych przez Zamawiającego, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poszczególne powierzchnie w celu uniknięcia ich zniszczenia środkami dezynfekującymi,
n) Wykonywaniu w godzinach pracy innych bieżących prac porządkowych w budynkach Sądu, wynikających w aktualnych potrzeb.
2) Prace porządkowe na terenie posesji obiektów i przyległych chodnikach:
a) Sprzątanie terenów utwardzonych wewnętrznych i przyległych do posesji chodników,
b) Odśnieżanie posesji oraz przyległych do posesji chodników w sezonie zimowym, sypanie piaskiem itp.,
c) Odśnieżanie połaci dachów, usuwanie sopli lodowych,
d) Grabienie liści i usuwanie śmieci z terenów zielonych,
3) Usługi nadzoru:
a) Bieżący nadzór prac objętych umową przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę,
b) Wyłączanie zbędnego oświetlenia i zamykanie okien,
c) Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,
d) Informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach ruchomości biurowych oraz wszelkich innych ruchomości znajdujących się w pomieszczeniach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 377295.92 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: IMPEL SYSTEM SP. Z O.O.
Email wykonawcy: M.PAWLOWICZ@IMPEL.PL
Adres pocztowy: 53-111 WROCŁAW UL. ŚLĘŻNA 118
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 464073.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 673452.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAPYTANIA O CENĘ na podstawie 70 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI SĄ USŁUGAMI OGÓLNIE DOSTEPNYMI, WIĘC WYBÓR TRYBU JEST ZGODNY Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. ZAPROSZONO 8 OFERENTÓW. W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTEPOWANIA WPŁYNEŁY 4 OFERTY. ZAMAWIAJĄCY WYBRAŁ OFERTĘ NAJTAŃSZĄ, SPEŁNIAJĄCĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy.
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z zabudową bramową na podstawie umowy leasingu operacyjnego
- Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO SEKCJA
- Bezgotówkowy bieżący zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 za pomocą elektronicznych kart paliwowych, do zbiorników pojazdów należących do Komendy Miejskiej Państwowej PSP w Legnicy.
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i usług monitorowania obiektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pomocniczej usługi utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarnego w szpitalu oraz wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie
- Świadczenie usług sprzątania, utrzymania czystości i porządku w budynkach przy ul. Kopernika 19 i "Króliczarnia" przy obiekcie na ul. Kopernika 19a, budki parkingowej i toalety wolnostojącej
- Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2025 roku
- Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości w Hali Sportowo-Widowiskowa przy ul. Bema 73-89 w Toruniu.
- Zapewnienie usługi utrzymania czystości i porządku na terenie obiektów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Warszawie.
- Usługa utrzymania czystości i porządku oraz dostarczania korespondencji budynków gminnych w 2025r. - II zadania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.