eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek - etap 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553539-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Gmina Zaklików:

Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek - etap 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550211062-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zaklików, krajowy numer identyfikacyjny 83040913000000, ul. Zachodnia 15, 37-470 Zaklików, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 158 738 476
faks: 158 738 324
e-mail: sekretariat@zaklikow.pl
www: www.zaklikow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek - etap 3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.35.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku komunalnego w msc. Łążek - etap 3. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: - zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego - demontaż drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej - wyrównanie i otynkowanie otworów okiennych i drzwiowych - montaż stolarki okiennej PCV (kolor zewnętrzny antracyt, okna z zestawem trzyszybowym) - montaż drzwi zewnętrznych stalowych z dostawką boczną i naświetlem górnym (kolor drzwi i ościeży antracyt, drzwi o zwiększonej odporności na działanie czynników zewnętrznych) - montaż parapetów zewnętrznych 2. Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 5 do zaproszenia dokumentacja projektowa oraz załącznik nr 6 do zaproszenia przedmiar robót. 3. W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót, za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w przedmiarze robót. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w zaproszeniu, a wszelkie produkty określone w dokumentacji technicznej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, rozwiązania równoważne opisywane w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne” 6. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w zaproszeniu i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26292.03 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Jarosław Kasak Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe KAS-BUD
Email wykonawcy: kas-bud88@wp.pl
Adres pocztowy: Trześń ul. Bazarowa 4
Kod pocztowy: 39-432
Miejscowość: Gorzyce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 38000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie udzielane jest na podstawie art. 66, w związku z zaistnieniem przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1843) - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (numer postępowania ZP.271.33.2020, numer ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych: 588808-N-2019 z dnia 23.09.2020 r., numer ogłoszenia o wyniku (unieważnieniu) postępowania zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych: 510210904-N-2020 z dnia 26.10.2020 r.) nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.