To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 601664-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 86 272 36 13
faks: 86 272 36 13
e-mail: dzp@szpital-grajewo.pl
www: www.szpital-grajewo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 08/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) unieważnia postępowanie w zakresie Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11.
NAZWA: Pakiet nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) unieważnia postępowanie w zakresie Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11.
NAZWA: Pakiet nr 3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) unieważnia postępowanie w zakresie Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11.
NAZWA: Pakiet nr 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) unieważnia postępowanie w zakresie Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11.
NAZWA: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14191.85 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Centrala Farmaceutyczna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 16
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15327.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15327.20
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) unieważnia postępowanie w zakresie Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11.
NAZWA: Pakiet nr 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) unieważnia postępowanie w zakresie Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11.
NAZWA: Pakiet nr 8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) unieważnia postępowanie w zakresie Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11.
NAZWA: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3217.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3474.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3474.90
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Janssen-Cilag Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iłżecka 24
Kod pocztowy: 02-135
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7344.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7344.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 11
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) unieważnia postępowanie w zakresie Pakietów nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11.
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Dostawa materiałów szewnych
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki ciągnionej
- "Budowa nawierzchni chodnika oraz linii oświetleniowej w ul. Krasickiego (łącznik od ul. Szpitalnej do ul. Targowej) w Grajewie".
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- ZP 7/25 Dostawa leków
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Dostawa produktów leczniczych - 9 zadań
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.