To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Remont i modernizacja Domu tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie" część II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: RPO dla woj. lubelskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 600614-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 83 372 32 21
faks: 83 372 32 20
e-mail: drelow@tnet.pl
www: drelow.e-bip.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Remont i modernizacja Domu tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie" część II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia w ramach projektu Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie”. Część II
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Remont i Modernizacja Domu Tradycji Dwóch Kultur w Żerocinie” Część II, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in. wyposażenia, mebli, sprzętu kuchennego i nagłośnieniowego.
4. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia:
1. Kolumna aktywna – 2szt.
2. Podest sceniczny 1x2m – 6szt.
3. Mikrofon bezprzewodowy, doręczny, zestaw – 1 zestaw
4. Mikrofon pojemnościowy – 2szt.
5. Statyw do mikrofonu – 4szt.
6. Monitor interaktywny – 1szt.
7. Zestaw statywów do kolumn – 2szt.
8. Mikser – 1szt.
9. Pokroqwiec na kolumnę – 2szt.
10. Okablowanie
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do SIWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane prawem normy i było wolne od wad prawnych.
7. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia.
9. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
10. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają.
11. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
12. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
13. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego
w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne.
14. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
15. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26499.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe „MAGNUS” Piotr Filipowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 53
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26499.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26499.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI DRELÓW
więcej: przetargi DRELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Krokowej
- 41/WYP/DCZP/2024/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem i rozładunkiem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp.z o.o."
- PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU NR 20 i NR 21 na terenie Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu.
- Budowa budynku remizy OSP w Kwielicach
- SUKCESYWNE DOSTAWY CHEMII GOSPODARCZEJ, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ ŚRODKÓW PIORĄCYCH I DEZYNFEKUJĄCYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE NA 2025 ROK
- "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku po byłym Gimnazjum dla potrzeb funkcjonowania Żłobka Samorządowego w Nowej Wsi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.