To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia - część I, II oraz III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 608851-N-2020
Numer ogłoszenia: 540231937-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 089 6232580, 6232584
faks: 896 232 592
e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl
www: http://bip.ug.szczytno.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia - część I, II oraz III
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) CZĘŚĆ I: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 170 mb)” Zakres prac do wykonania w 2020 obejmuje wykonanie podbudowy i likwidację kolizji z sieciami. 2. Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 170 mb.) dz. nr 113/1,113/10 w ramach której zakłada się: Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowania z drogą gminną wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego. Projektowane roboty obejmują: • wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy, • ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami, • wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych, • wykonanie poboczy drogi, • regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych i gazowych, • wykonanie zjazdów indywidualnych. Roboty drogowe przewidują: - roboty przygotowawcze, - zabezpieczenie terenu, - geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi, - wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m, - wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego, - wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej, gr. 8 cm, - wykonanie robót wykończeniowych, - wykonanie oznakowania pionowego. Parametry geometryczne: - konstrukcja jezdni – konstrukcja ,,A” - klasa drogi, - D, - prędkość projektowej,- 30 km/h, - kategoria obciążenia ruchem, - KR -1, - liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2 - korona drogi -5,50 m., - szerokość jezdni - 3,50 m., - przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 % - spadek łuki poziome: daszkowy - 2 % - spadek pobocza nie utwardzonego - 5 % - szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m. - szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT, - szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT. Konstrukcja nawierzchni jezdni: Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra. - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010 -wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm, - grunt rodzimy – piasek średni (G-1) Razem - 38 cm. Odwodnienie Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w p[przyległy teren. Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98. Zjazdy do posesji zabudowanych: Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów. Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej: - kostka betonowa o gr. - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr.- 3-5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm, - podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie Is=1,0; wg. PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm, - podłoże gruntowe – piasek średni G1, Razem od 41-43 cm. Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej zakończone leżącym krawężnikiem. Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu. Oznakowanie pionowe w/g Projektu. Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia). Wartość robót przeznaczonych do fakturowania w 2020 r nie może przekroczyć kwoty 50 000,00 zł). 2) CZĘŚĆ II: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 186 mb)” Zakres prac do wykonania w 2020 obejmuje wykonanie podbudowy i likwidację kolizji z sieciami. 2. Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 186 mb.) dz. nr 103/1, 104/10 w ramach której zakłada się: Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowania z drogą gminną wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego. Projektowane roboty obejmują: • wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy, • ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami, • wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych, • wykonanie poboczy drogi, • regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych i gazowych, • wykonanie zjazdów indywidualnych. Roboty drogowe przewidują: - roboty przygotowawcze, - zabezpieczenie terenu, - geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi, - wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m, - wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego, - wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej, gr. 8 cm, - wykonanie robót wykończeniowych, - wykonanie oznakowania pionowego. Parametry geometryczne: - konstrukcja jezdni – konstrukcja ,,A” - klasa drogi, - D, - prędkość projektowej, - 30 km/h, - kategoria obciążenia ruchem, - KR -1, - liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2 - korona drogi -5,50 m., - szerokość jezdni - 3,50 m., - przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 % - spadek łuki poziome: daszkowy - 2 % - spadek pobocza nie utwardzonego - 5 % - szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m. - szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT, - szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT. Konstrukcja nawierzchni jezdni: Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra. - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010 - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm, - grunt rodzimy – piasek średni (G-1) Razem - 38 cm. Odwodnienie Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren. Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98. Zjazdy do posesji zabudowanych o podejścia do furtek: Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów. Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej: - kostka betonowa o gr. - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm, - podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm, - podłoże gruntowe – piasek średni G1, Razem od 41-43 cm. Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej zakończone leżącym krawężnikiem. Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu. Oznakowanie pionowe w/g Projektu. Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia). Wartość robót przeznaczonych do fakturowania w 2020 r nie może przekroczyć kwoty 55 000,00 zł). 3) CZĘŚĆ III: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 198 mb)” Zakres prac do wykonania w 2020 obejmuje wykonanie podbudowy i likwidację kolizji z sieciami. 2. Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 198 mb.) dz. nr 97/2, 97/11 w ramach której zakłada się: Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowania z drogą gminną wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego. Projektowane roboty obejmują: • wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy, • ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami, • wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych, • wykonanie poboczy drogi, • regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych i gazowych, • wykonanie zjazdów indywidualnych. Roboty drogowe przewidują: - roboty przygotowawcze, - zabezpieczenie terenu, - geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi, - wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m, - wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego, - wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej, gr. 8 cm, - wykonanie robót wykończeniowych, - wykonanie oznakowania pionowego. Parametry geometryczne: - konstrukcja jezdni – konstrukcja ,,A” - klasa drogi, - D, - prędkość projektowej, - 30 km/h, - kategoria obciążenia ruchem, - KR -1, - liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2 - korona drogi -5,50 m., - szerokość jezdni - 3,50 m., - przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 % - spadek łuki poziome: daszkowy - 2 % - spadek pobocza nie utwardzonego - 5 % - szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m. - szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT, - szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT. Konstrukcja nawierzchni jezdni: Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra. - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010 - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm, - grunt rodzimy – piasek średni (G-1) Razem- 38 cm. Odwodnienie Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w p[przyległy teren. Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98. Zjazdy do posesji zabudowanych: Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów. Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej: - kostka betonowa o gr. - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm, - podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm, - podłoże gruntowe – piasek średni G1, Razem od 41-43 cm. Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej zakończone leżącym krawężnikiem. Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu. Oznakowanie pionowe w/g Projektu. Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia). Wartość robót przeznaczonych do fakturowania w 2020 r nie może przekroczyć kwoty 65 000,00 zł). DOTYCZY KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonawca zobowiązany będzie do montażu tablicy informacyjnej na nieruchomości stanowiącej własność Zamawiającego (w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym). Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w terminie do 2 tygodni przed umownym terminem zakończenia robót budowlanych dane niezbędne do umieszczenia na tablicy informacyjnej. Wzór tablicy informacyjnej zawarto w załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które stanowią załączniki SIWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 170 mb)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 109011.34 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ROBOTY ZIEMNE Usługi Koparko-Spycharką Jerzy Cudnoch
Email wykonawcy: jerzy.cudnoch@interia.pl
Adres pocztowy: Jerutki 100
Kod pocztowy: 12-140
Miejscowość: Świętajno
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 134083.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 171455.37
Waluta: PLN
NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 186 mb)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121003.99 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ROBOTY ZIEMNE Usługi Koparko-Spycharką Jerzy Cudnoch
Email wykonawcy: jerzy.cudnoch@interia.pl
Adres pocztowy: Jerutki 100
Kod pocztowy: 12-140
Miejscowość: Świętajno
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 148834.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 179664.98
Waluta: PLN
NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowa Góra Wschodnia (odcinek 198 mb)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 130765.36 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ROBOTY ZIEMNE Usługi Koparko-Spycharką Jerzy Cudnoch
Email wykonawcy: jerzy.cudnoch@interia.pl
Adres pocztowy: Jerutki 100
Kod pocztowy: 12-140
Miejscowość: Świętajno
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 160841.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 194048.08
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Zakup i dostawa odczynników, kalibratorów i kontroli wraz z dzierżawą aparatów do oznaczenia stężenia glukozy oraz systemu informatycznego POCT podłączonego do (HIS) MEDIS firmy KAMSOFT WARMIA
- Zakup w systemie ratalnym zestawu endoskopowego wraz z usługą montażu, instalacji i uruchomienia
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych-ryb dla DPS w Szczytnie na 2025 r.
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Budowa zbiornika retencyjnego na SUW w Skórzewie w Aglomeracji Skórzewo
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Stare Opole
- Budowa drogi pieszo - rowerowej z OZE
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Nowe Iganie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.