To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-24
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych na terenie Gminy Miasto Ustka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 600073-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 598 154 300
faks: 598 152 900
e-mail: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl
www: www.ustka.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych na terenie Gminy Miasto Ustka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IKiOŚ-ZP.271.26.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych na terenie Gminy Miasto Ustka. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania: ZADANIE 1 – usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie Centrum Tenisowego w Ustce – budowa infrastruktury i jednego kortu tenisowego otwartego. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 7 do SIWZ. ZADANIE 2 - usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych zagospodarowanie terenu Żłobka Miejskiego w Ustce. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji określa dokumentacja Projektowa stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało następujący zakres obowiązków: 3.1 ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w projekcie, przy czym: a) czas pracy inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót i powinien zawierać się w godzinach pomiędzy 7:30 a 15:00 w dni robocze; b) czas jednorazowej obecności inspektora nadzoru na terenie budowy uzależniony jest od zakresu czynności jakie inspektor musi wykonać w trakcie pobytu w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; c) wymagana jest obecność inspektora nadzoru każdej branży na terenie budowy w terminach dostosowanych do bieżącego postępu robót umożliwiających prawidłowe wykonywanie obowiązków, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu. 3.2 osobisty pobyt inspektora nadzoru na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu technicznego; 3.3. wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót; 3.4. potwierdzanie gotowości do odbioru robót. 3.5. uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 3.6. wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 3.7. uczestniczenia w Radach Budowy zorganizowanych przez Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z rad; 3.8. kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; 3.9. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 3.10. potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż.; 3.11. przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięcie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu; 3.12. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 dni od dnia ich zgłoszenia do odbioru, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych przekazywania ich do użytkowania; 3.13. wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 3.14. wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę; 3.15. prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 3.16. żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; 3.17. wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 3.18. uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 3.19. udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 3.20 potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad; 3.21.wykonywanie cyfrowej dokumentacji fotograficznej robót ulegających zakryciu lub zanikających; 3.22.udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót i zastosowania materiałów; 3.23. potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad; 3.24. kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 3.25. sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 3.26. kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów, materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 3.27. prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy; 3.28. przekazanie Zamawiającemu dokumentacji techniczno-ruchowej; 3.29. bieżące prowadzenie i przekazywanie dokumentacji zdjęciowej budowy Zamawiającemu; 3.30. prowadzenie rejestru pobytów nadzoru na budowie; 3.31. inne zadania wynikające z przepisów prawa budowlanego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie Centrum Tenisowego w Ustce - budowa infrastruktury i jednego kortu tenisowego otwartego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6158.66 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne ALFA Przemysław Marszałkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Głogowa 9
Kod pocztowy: 80-297
Miejscowość: Banino
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10947.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25830.00
Waluta: pln
NAZWA: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych - zagospodarowanie terenu Żłobka Miejskiego w Ustce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4065.04 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne ALFA Przemysław Marszałkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Głogowa 9
Kod pocztowy: 80-297
Miejscowość: Banino
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7257.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18450.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Organizacja kąpielisk strzeżonych w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2025 roku
- Budowa/przebudowa drogi gminnej nr 101312G, 101319G, 101315G, 101317G, 101320G (drogi w centrum Starkowa od drogi powiatowej nr 1105G w kierunku Golęcina)
- Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: ul. Radosna w Objeździe
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Kompleksowy nadzór inwestorski na zadanie pn.: Budowa ul. Racławickiej nr 303114T w Skarżysku - Kamiennej
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.