To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Zakup i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 759820-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 692 06 09
faks: 22 692 07 41
e-mail: MPoluszczyk@narodowy.pl, WHulewicz@narodowy.pl
www: www.narodowy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 15/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie.
1. Zakup i dostawa kart podarunkowych zabezpieczonych PIN-em, w liczbie 238 sztuk, o łącznej wartości brutto 691 350,00 złotych, dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie.
2. Dostarczone karty muszą spełniać następujące warunki:
a) karty uprawniają do dokonania dowolnych transakcji bezgotówkowych
(do wysokości limitu na karcie), we wskazanych placówkach handlowych i usługowych oznaczonych znakiem Visa i/lub MasterCard,
b) wszystkie karty muszą być zabezpieczone PIN-em,
c) kod PIN musi być nadany do karty i przekazany razem z kartą,
d) wymagany termin ważności kart – co najmniej do dnia 30.06.2022 r.,
e) dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy,
f) każda karta powinna być dostarczona do Zamawiającego w oddzielnej kopercie,
karta oraz koperta do niej muszą zawierać informację o wartości zasilenia na danej karcie,
g) aktywacji wszystkich dostarczonych kart płatniczych dokona Wykonawca (tzw. masowa aktywacja kart) w kolejnym dniu po dostawie kart do Teatru,
h) Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat z tytułu użytkowania kart
przez użytkowników – opłata za kartę przez cały okres jej ważności – 0 pln, opłata za dowolną transakcję – 0 pln, opłata za zastrzeżenie karty – 0 pln,
i) możliwość reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowej kwoty karty albo innych nieprawidłowości w poszczególnych kopertach, rozpatrzenie i załatwienie reklamacji przez Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych, od momentu zgłoszenia pocztą elektroniczną,
j) możliwość wydania nowej karty w przypadku kradzieży lub zagubienia
(opłata za wydanie karty określona przez Wykonawcę – maksymalna dopuszczalna
opłata za wydanie duplikatu 20,00 pln),
k) możliwość zmiany kodu PIN – bez opłat; możliwość odzyskania dostępu do środków poprzez wydanie nowej karty – bez opłat.
l) ilość i wartość zasilenia kart w złotych: 221 szt. po 3000,00 zł., 3 szt. po 2250,00 zł., 2 szt. 1800,00 zł., 12 szt. 1500,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.16.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 700350.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Edenred Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rozbrat 44a
Kod pocztowy: 00-419
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 691350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 691350.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.