eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoZakup wyposażenia stanowisk pracy ochrony indywidualnej i sprzęt niezbędny do walki z pandemią oraz zakup i przeprowadzenie testów na obecność COVID-19 w ramach Projektu : "Wsparcie instytucji zajmujących się opieką nad osobami wymagającymi wsparcia z terenu powiatu szczycieńskiego Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510555639-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie:

Zakup wyposażenia stanowisk pracy ochrony indywidualnej i sprzęt niezbędny do walki z pandemią oraz zakup i przeprowadzenie testów na obecność COVID-19 w ramach Projektu : "Wsparcie instytucji zajmujących się opieką nad osobami wymagającymi wsparcia z terenu powiatu szczycieńskiego Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610184-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540528932-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 51082849000000, ul. Marii Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 89 624 97 10
faks: 89 624 97 10
e-mail: pcprksiegowosc@wp.pl
www: http://www.bip.pcprszczytno.pl/zamowienia_publiczne/11/16/Zakup_wyposazenia_stanowisk_pracy_ochrony_indywidualnej_i_sprzet_niezbedny_do_walki_z_pandemia_oraz_zakup_i_przeprowadzenie_testow_na_obecnosc_COVID-19_0D_0A_w_ramach_Projektu__3A__E2_80_9EWsparcie_instytucji_zajmujacych_sie__opieka_nad_osobami__wymagajacymi_wsparcia_z_terenu_powiatu_szczycienskiego_0D_0ARegionalny_Program_Operacyjny_Wojewodztwa__Warminsko-Mazurskiego_na_lata_2014-2020_wspolfinansowanego_z_Europejskiego_Funduszu_Spolecznego__0D_0A/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia stanowisk pracy ochrony indywidualnej i sprzęt niezbędny do walki z pandemią oraz zakup i przeprowadzenie testów na obecność COVID-19 w ramach Projektu : "Wsparcie instytucji zajmujących się opieką nad osobami wymagającymi wsparcia z terenu powiatu szczycieńskiego Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PCPR.343.02.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nr zadania/części Nazwa Ilość zamawiana
1 maseczki 48308 szt.
Rękawiczki nitrylowe
- rozmiar S – 25 000 szt
-rozmiar M – 26 300 szt.
Rozmiar L – 26 000 szt. 77 300 szt.
2
Kombinezon ochrony medyczny jednorazowy o zwiększonej ochronie biologicznej 615 szt.
Fartuch ochronny flizelinowy 6072 szt.
3 Płyn do dezynfekcji rąk kanistry po 5 l 335 l
Płyn do dezynfekcji powierzchni kanistry po 5 l 340 l
Mydło antybakteryjne kanistry po 5 l 120 l
4 Gogle ochronne 185 szt.
Termometry bezdotykowe 23 szt.
Maty do dezynfekcji 14 szt.
5 Dozownik bezdotykowy stojący na mydło 20 szt.
6 Generator ozonu 16 szt.
7 Zakup i wykonanie Testów na covid-19 …………… szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 42.98.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Nr zadania/części Nazwa Ilość zamawiana
1
2
Kombinezon ochrony medyczny jednorazowy o zwiększonej ochronie biologicznej 615 szt.
Fartuch ochronny flizelinowy 6072 szt.
3 Płyn do dezynfekcji rąk kanistry po 5 l 335 l
Płyn do dezynfekcji powierzchni kanistry po 5 l 340 l
Mydło antybakteryjne kanistry po 5 l 120 l
4 Gogle ochronne 185 szt.
Termometry bezdotykowe 23 szt.
Maty do dezynfekcji 14 szt.
5 Dozownik bezdotykowy stojący na mydło 20 szt.
6 Generator ozonu 16 szt.
7 Zakup i wykonanie Testów na covid-19 …………… szt.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: maseczki 48308 szt. Rękawiczki nitrylowe - rozmiar S – 25 000 szt -rozmiar M – 26 300 szt. Rozmiar L – 26 000 szt. 77 300 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 169797 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 57298

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57298
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64117
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Kombinezon ochronny i fartuch ochronny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 108099 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 35436

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35436
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 65846
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Płyn do dezynfekcji rąk, powierzchni i mydło antybakteryjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110286 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: RONOMED SP. Z O.O. SP.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PRZYJAŹNI 52/1U
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 56045

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56045
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 56045
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: – gogle ochronne, termometry bezdotykowe i maty do dezynfekcji

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w wyniku dokonania ponownej oceny odrzucono w zadaniu 4 ofertę Wykonawcy: SPOŁECZNE PRZEDSIĘBIORSTOWO USŁUGOWE SPN.S ; DWORCOWA 2, 66-470 KOSTRZYN NAD ODRĄ.
Oferta została odrzucona na podstawie art. 89.1.2 uPZP. Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów. Zamawiający wymagał, aby asortyment w zad. 4 - Certyfikat CE, dopuszczenie na rynek europejski.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: dozowniki bezdotykowe stojące na mydło

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12325 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Merida Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. Karkonoska 59
Kod pocztowy: 53-015
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: generator ozonu

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w wyniku dokonania ponownej oceny odrzucono w zadaniu 6 ofertę Wykonawcy: SPOŁECZNE PRZEDSIĘBIORSTOWO USŁUGOWE SPN.S ; DWORCOWA 2, 66-470 KOSTRZYN NAD ODRĄ.
Oferta została odrzucona na podstawie art. 89.1.2 uPZP. Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów. Zamawiający wymagał, aby asortyment w zad. 6 - Certyfikat CE, dopuszczenie na rynek europejski lub CE/RoHS.
W prowadzonym postępowaniu unieważniono Pakiet/ zadanie VI – GENERATOR OZONU na podstawie art. 93.1.4. Zamawiający posiadał kwotę brutto: 32 000,00,00 zł na realizację zamówienia. Oferta Reedo Zbigniew Styrkosz; Potok 505; 38-400 Krosno złożona została na kwotę: 40.108,80zł. Zamawiający nie ma własnych środków na zwiększenie zamówienie.

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zakup i wykonanie Testów na Covid-19

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu unieważniono Pakiet VII – Zakup i wykonanie Testów na Covid-19 na podstawie art. 93.1.4. Zamawiający posiadał kwotę brutto: 80 256,00 zł na realizację zamówienia. Oferta SPOŁECZNEGO PRZEDSIĘBIORSTOWA USŁUGOWEGO SPN.S ; DWORCOWA 2, 66-470 KOSTRZYN NAD ODRĄ złożona została na kwotę: 87.056,64zł. Zamawiający nie ma środków na zwiększenie zamówienie.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67.1.4 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
W prowadzonym postępowaniu unieważniono Pakiet/ zadanie VI – GENERATOR OZONU na podstawie art. 93.1.4. Zamawiający posiadał kwotę brutto: 32 000,00,00 zł na realizację zamówienia. Oferta Reedo Zbigniew Styrkosz; Potok 505; 38-400 Krosno złożona została na kwotę: 40.108,80zł. Zamawiający nie ma własnych środków na zwiększenie zamówienie. Zamawiający dokonał na podstawie art. 67.1.4 (zamówienie z wolnej ręki) uPZP i w zadaniu nr 6 Generator ozonu wybrał w trybie negocjacyjnym ofertę Wykonawcy: OZONMED Radosłąw Sekowski Łukasz Pikus Michał Puchalski s.c.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.