To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Zakup wyposażenia stanowisk pracy ochrony indywidualnej i sprzęt niezbędny do walki z pandemią oraz zakup i przeprowadzenie testów na obecność COVID-19 w ramach Projektu : "Wsparcie instytucji zajmujących się opieką nad osobami wymagającymi wsparcia z terenu powiatu szczycieńskiego Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 610184-N-2020
Numer ogłoszenia: 540528932-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 89 624 97 10
faks: 89 624 97 10
e-mail: pcprksiegowosc@wp.pl
www: http://www.bip.pcprszczytno.pl/zamowienia_publiczne/11/16/Zakup_wyposazenia_stanowisk_pracy_ochrony_indywidualnej_i_sprzet_niezbedny_do_walki_z_pandemia_oraz_zakup_i_przeprowadzenie_testow_na_obecnosc_COVID-19_0D_0A_w_ramach_Projektu__3A__E2_80_9EWsparcie_instytucji_zajmujacych_sie__opieka_nad_osobami__wymagajacymi_wsparcia_z_terenu_powiatu_szczycienskiego_0D_0ARegionalny_Program_Operacyjny_Wojewodztwa__Warminsko-Mazurskiego_na_lata_2014-2020_wspolfinansowanego_z_Europejskiego_Funduszu_Spolecznego__0D_0A/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup wyposażenia stanowisk pracy ochrony indywidualnej i sprzęt niezbędny do walki z pandemią oraz zakup i przeprowadzenie testów na obecność COVID-19 w ramach Projektu : "Wsparcie instytucji zajmujących się opieką nad osobami wymagającymi wsparcia z terenu powiatu szczycieńskiego Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PCPR.343.02.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nr zadania/części Nazwa Ilość zamawiana
1 maseczki 48308 szt.
Rękawiczki nitrylowe
- rozmiar S – 25 000 szt
-rozmiar M – 26 300 szt.
Rozmiar L – 26 000 szt. 77 300 szt.
2
Kombinezon ochrony medyczny jednorazowy o zwiększonej ochronie biologicznej 615 szt.
Fartuch ochronny flizelinowy 6072 szt.
3 Płyn do dezynfekcji rąk kanistry po 5 l 335 l
Płyn do dezynfekcji powierzchni kanistry po 5 l 340 l
Mydło antybakteryjne kanistry po 5 l 120 l
4 Gogle ochronne 185 szt.
Termometry bezdotykowe 23 szt.
Maty do dezynfekcji 14 szt.
5 Dozownik bezdotykowy stojący na mydło 20 szt.
6 Generator ozonu 16 szt.
7 Zakup i wykonanie Testów na covid-19 …………… szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 42.98.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nr zadania/części Nazwa Ilość zamawiana
1
2
Kombinezon ochrony medyczny jednorazowy o zwiększonej ochronie biologicznej 615 szt.
Fartuch ochronny flizelinowy 6072 szt.
3 Płyn do dezynfekcji rąk kanistry po 5 l 335 l
Płyn do dezynfekcji powierzchni kanistry po 5 l 340 l
Mydło antybakteryjne kanistry po 5 l 120 l
4 Gogle ochronne 185 szt.
Termometry bezdotykowe 23 szt.
Maty do dezynfekcji 14 szt.
5 Dozownik bezdotykowy stojący na mydło 20 szt.
6 Generator ozonu 16 szt.
7 Zakup i wykonanie Testów na covid-19 …………… szt.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: maseczki 48308 szt. Rękawiczki nitrylowe - rozmiar S – 25 000 szt -rozmiar M – 26 300 szt. Rozmiar L – 26 000 szt. 77 300 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 169797 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57298
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64117
Waluta: PLN
NAZWA: Kombinezon ochronny i fartuch ochronny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 108099 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35436
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 65846
Waluta: PLN
NAZWA: Płyn do dezynfekcji rąk, powierzchni i mydło antybakteryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110286 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: RONOMED SP. Z O.O. SP.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PRZYJAŹNI 52/1U
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56045
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 56045
Waluta: PLN
NAZWA: – gogle ochronne, termometry bezdotykowe i maty do dezynfekcji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w wyniku dokonania ponownej oceny odrzucono w zadaniu 4 ofertę Wykonawcy: SPOŁECZNE PRZEDSIĘBIORSTOWO USŁUGOWE SPN.S ; DWORCOWA 2, 66-470 KOSTRZYN NAD ODRĄ.
Oferta została odrzucona na podstawie art. 89.1.2 uPZP. Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów. Zamawiający wymagał, aby asortyment w zad. 4 - Certyfikat CE, dopuszczenie na rynek europejski.
NAZWA: dozowniki bezdotykowe stojące na mydło
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12325 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Merida Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. Karkonoska 59
Kod pocztowy: 53-015
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11000
Waluta: PLN
NAZWA: generator ozonu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w wyniku dokonania ponownej oceny odrzucono w zadaniu 6 ofertę Wykonawcy: SPOŁECZNE PRZEDSIĘBIORSTOWO USŁUGOWE SPN.S ; DWORCOWA 2, 66-470 KOSTRZYN NAD ODRĄ.
Oferta została odrzucona na podstawie art. 89.1.2 uPZP. Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów. Zamawiający wymagał, aby asortyment w zad. 6 - Certyfikat CE, dopuszczenie na rynek europejski lub CE/RoHS.
W prowadzonym postępowaniu unieważniono Pakiet/ zadanie VI – GENERATOR OZONU na podstawie art. 93.1.4. Zamawiający posiadał kwotę brutto: 32 000,00,00 zł na realizację zamówienia. Oferta Reedo Zbigniew Styrkosz; Potok 505; 38-400 Krosno złożona została na kwotę: 40.108,80zł. Zamawiający nie ma własnych środków na zwiększenie zamówienie.
NAZWA: Zakup i wykonanie Testów na Covid-19
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu unieważniono Pakiet VII – Zakup i wykonanie Testów na Covid-19 na podstawie art. 93.1.4. Zamawiający posiadał kwotę brutto: 80 256,00 zł na realizację zamówienia. Oferta SPOŁECZNEGO PRZEDSIĘBIORSTOWA USŁUGOWEGO SPN.S ; DWORCOWA 2, 66-470 KOSTRZYN NAD ODRĄ złożona została na kwotę: 87.056,64zł. Zamawiający nie ma środków na zwiększenie zamówienie.
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67.1.4 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
W prowadzonym postępowaniu unieważniono Pakiet/ zadanie VI – GENERATOR OZONU na podstawie art. 93.1.4. Zamawiający posiadał kwotę brutto: 32 000,00,00 zł na realizację zamówienia. Oferta Reedo Zbigniew Styrkosz; Potok 505; 38-400 Krosno złożona została na kwotę: 40.108,80zł. Zamawiający nie ma własnych środków na zwiększenie zamówienie. Zamawiający dokonał na podstawie art. 67.1.4 (zamówienie z wolnej ręki) uPZP i w zadaniu nr 6 Generator ozonu wybrał w trybie negocjacyjnym ofertę Wykonawcy: OZONMED Radosłąw Sekowski Łukasz Pikus Michał Puchalski s.c.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- dostawa worków na śmieci
- Dostawa, montaż i 2 przeglądy roczne zmywarki z odzyskiem ciepła do dużych elementów (garnków)
- Remont drogi powiatowej nr 1500N Dębówko - Kobyłocha - Trelkówko - dr. woj. nr 600 od km 0+000 do km 3+310
- Dostawa materiałów stolarskich
- Budowa drogi leśnej w leśnictwie Kulka o długości 1,269 km
więcej: przetargi w Szczytnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.