eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie i konserwacja urządzeń zabawowych i sprawnościowych oraz drobnych form architektury na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510555659-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów:

Utrzymanie i konserwacja urządzeń zabawowych i sprawnościowych oraz drobnych form architektury na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608163-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny 15259663001540, Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 443 50 00
faks: 22 443 50 40
e-mail: wilanow.wzz@um.warszawa.pl
www: www.wilanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja urządzeń zabawowych i sprawnościowych oraz drobnych form architektury na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 35/WOŚ/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia jest utrzymanie i konserwacja urządzeń zabawowych, sprawnościowych oraz drobnych form architektury na placach zabaw, siłowniach plenerowych i terenie z urządzeniami do kalisteniki będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy 1. Zadanie pod ww. nazwą obejmuje prace polegające na: 1.1 utrzymaniu i konserwacji nawierzchni bezpiecznych (sztucznych) oraz urządzeń zabawowych, siłowni plenerowych, kalistenicznych i elementów małej architektury, tj.: ogrodzeń, ławek, tablic informacyjnych itp., 1.2 cyklicznym przeprowadzaniu kontroli regularnych i funkcjonalnych części składowych wyposażenia placów zabaw – zgodnie z instrukcją określoną w pkt 6 ppkt 6.2 lit. a) i b) normy nr PN-EN 1176-7 lub aktualnej wersji właściwej normy, z obligatoryjnym użyciem aplikacji Elektronicznej Książki Placów Zabaw i Siłowni Plenerowych dostępnej on-line w serwisie Krajowego Rejestru Placów Zabaw Sp. z o.o. pod adresem www.krpz.pl. 1.3 cyklicznym przeprowadzaniu kontroli regularnych i funkcjonalnych części składowych wyposażenia siłowni plenerowych i urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych - zgodnie normą nr PN-EN 16630/2015 lub aktualnej wersji właściwej normy, z obligatoryjnym użyciem aplikacji Elektronicznej Książki Placów Zabaw i Siłowni Plenerowych dostępnej on-line w serwisie Krajowego Rejestru Placów Zabaw Sp. z o.o. pod adresem www.krpz.pl. 1.4 wymianie piasku w piaskownicach – 9 szt., 1.5 uzupełnianiu piasku w polach piaskowych pełniących rolę nawierzchni bezpiecznych, 1.6 zamiataniu nawierzchni bezpiecznych (sztucznych) oraz ciągów pieszych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 1.7 dostawie, montażu i demontażu zadaszeń przeznaczonych dla piaskownic i pól piaskowych. Szczegółowy zakres prac i ceny jednostkowe określają załączniki nr 3 i 4; ramowe warunki/zasady wykonywania prac określa załącznik nr 2. 2. Prace wykonywane będą na następujących obiektach pozostających we władaniu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: 2.1 11 placów zabaw o łącznej powierzchni ca 1,22 ha, usytuowanych w poniższych lokalizacjach: - ul. Worobczuka - ul. Gronowa - ul. Gubinowska - ul. Lentza - „Plaża Wilanów” - ul. Jabłonowskiego - ul. Olęderska (dawna ul. Włóki) - ul. Bruzdowa róg ul. Zaściankowej - nabrzeże Jeziora Powsinkowskiego - ul. Klimczaka - ul. Hlonda 2.2 9 siłowni plenerowych o łącznej powierzchni ca 0,13 ha usytuowanych w poniższych lokalizacjach: - ul. Kubickiego - nabrzeże Jeziora Powsinkowskiego - Orlik przy ul. Worobczuka - „Plaża Wilanów” - Orlik przy ul. Sytej 123 - ul. Olęderska (dawna ul. Włóki) - ul. Jabłonowskiego - teren Centrum Kultury Wilanów przy ul. Przyczółkowej 27 - ul. Klimczaka 2.3 Teren z urządzeniami do kalisteniki o pow. 283 m2, usytuowany przy nieruchomości pod adresem ul. Kieślowskiego 3E (obok Plaży Wilanów). 2.4 2 urządzenia siłowni plenerowej oraz 1 urządzenie zabawowe (bujak sprężynowy) na skwerze przy ul. Czekoladowej (łączna pow. nawierzchni bezpiecznej pod ww. urządzeniami ca 75m2). 3 Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Usługi, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności związane z zamiataniem nawierzchni. Wraz z każdą fakturą Wykonawca będzie składał Zamawiającemu oświadczenie w formie pisemnej, odpowiednio Wykonawcy lub Podwykonawcy, że osoby, które wykonywały czynności, o których mowa powyżej były zatrudnione przez Wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie zawierać będzie liczbę osób, które wykonywały te czynności, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o treści wskazanej powyżej, każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa powyżej w terminie określonym w umowie, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, o którym mowa powyżej. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio. UWAGA ! Wykonawca zobowiązany jest w kalkulacji ceny realizacji przedmiotowego zamówienia uwzględnić wzrost w 2021 r. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 września 2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. Szczegółowy zakres prac i ceny jednostkowe określają Załączniki nr 1A1 i 1A2 SIWZ; ramowe warunki/zasady wykonywania prac określa załącznik nr 2 do wzoru umowy. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: 50870000-4: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw B. Termin wykonania zamówienia Data rozpoczęcia realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 01.12.2020 r. Data zakończenia realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2022 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.87.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 435929.83 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AG-Comlex Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Płytowa 14
Kod pocztowy: 03-046
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 508678.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 508678.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 687068.59
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.