To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Zakup i dostawa piasku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 520456-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 065 543-78-50
faks: 65 543 77 08
e-mail: urzad@wasosz.eu
www: www.bip.wasosz.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa piasku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BOŚ.272.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa piasku w ilość 8 000 ton.
Dostawa piasku ma się odbywać sukcesywnie po wcześniejszym uzgodnieniu z firmą, która będzie go wbudowywać w nasyp. Piasek dostarczony będzie transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (działka nr 118/2 obręb Wrząca Śląska – gmina Wąsosz, powiat górowski, województwo dolnośląskie).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczonego materiału poprzez wyrywkową kontrolę wagi transportu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wyposażonym w wagę samochodową. W przypadku dostarczenie materiałów w ilości lub jakości nieodpowiadającej zamówieniu, Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, a Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia nowej partii w terminie 48 godzin. Potwierdzeniem realizacji każdej dostawy będą dowody wydania WZ wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę każdej części zamówienia potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie:
- możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznie zleconych robót, ponieważ wskazane wyżej w opisie przedmiotu zamówienia ilości podane są w oparciu o czynności oszacowania,
- płatność za zrealizowanie dostawy odbywać się będzie zgodnie z treścią postanowień projektu umowy,
- cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 14.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 128000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZEDAŻ ART. DO PRODUKCJI ROLNEJ PRACE ZIEMNE Eugeniusz Bulbak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 56-209 Jemielno
Kod pocztowy: 56-209
Miejscowość: Jemielno
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 140000.00
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.