To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Sukcesywna dostawa implantów, elementów ortopedycznych oraz siatek przepuklinowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 599716-N-2020
Numer ogłoszenia: 540211270-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 713 120 920
faks: 713 121 498
e-mail: przetargi@szpital-trzebnica.pl
www: http://www.szpital-trzebnica.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa implantów, elementów ortopedycznych oraz siatek przepuklinowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/28/2020/PN
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów, elementów ortopedycznych, siatek przepuklinowych wg. potrzeb Zamawiającego, wyszczególnionych poniżej, z podziałem na 11 części zwane pakietami: Pakiet nr 1. Zestawdo stabilizacji małoinwazyjnej kręgosłupa. Pakiet nr 2. Implanty do skoliozy 1 łukowej z dostępu tylnego.
Pakiet nr 3. Implanty do leczenia skolioz nerwowo – mięśniowych. Pakiet nr 4. Zespolenia ortopedyczne -różne (2). Pakiet nr 5. Wkręty kaniulowane. Pakiet nr 6. System do szycia łąkotki. Pakiet nr 7. Druty. Pakietnr 8. Elektrody do ablacji. Pakiet nr 9. Siatki przepuklinowe. Pakiet nr 10. Wkręty gąbczaste kaniulowanesamogwintujące. Pakiet nr 11. Klatka międzytrzonowa szyjna – PEEK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 i 2a do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia przedmiotu zamówienia nie więcej niż o 40% ilości danego asortymentu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.18.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1. Zestaw do stabilizacji małoinwazyjnej kręgosłupa.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia pakietu nr 1:
Art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia pakietu nr 1:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 1, nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Pakiet nr 2. Implanty do skoliozy 1 łukowej z dostępu tylnego.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia pakietu nr 2:
Art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia pakietu nr 2:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 2, nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Pakiet nr 3. Implanty do leczenia skolioz nerwowo - mięśniowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia pakietu nr 3:
Art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia pakietu nr 3:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 3, nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Pakiet nr 4. Zespolenia ortopedyczne - różne (2)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62145.55 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "ChM" sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lewickie 3b
Kod pocztowy: 16-061
Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53181.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53181.36
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 5. Śruby samowiercące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20860.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medartis Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Legnicka 56
Kod pocztowy: 54-204
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16092.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16092.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 6. System do szycia łąkotki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19516.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Linvatec Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jutrzenki 118
Kod pocztowy: 02-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14688.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14688.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 7. Druty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5708.43 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ARNO-MED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 24
Kod pocztowy: 55-081
Miejscowość: Mietków
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4194.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10173.60
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 8. Elektrody do ablacji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia pakietu nr 8:
Art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia pakietu nr 8:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 8, nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Pakiet nr 9. Siatki przepuklinowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia pakietu nr 9:
Art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia pakietu nr 9:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 9, złożono tylko jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 10. Wkręty gąbczaste kaniulowane samogwintujące
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia pakietu nr 10:
Art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia pakietu nr 10:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 10, złożono tylko jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 11. Klatka międzytrzonowa szyjna - PEEK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 196000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 151200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 151200.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Opracowanie dokumentacji na przebudowę dróg powiatowych na terenie poszczególnych gmin Powiatu Trzebnickiego z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Zadanie nr 2
- Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- "Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych wraz z konserwacją sprzętu i aparatury medycznej"
- Drukowanie Dwutygodnika Samorządowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
- Wykonywanie usługi transportu publicznego w ramach komunikacji gminnej w Gminie Trzebnica
- Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Trzebnica w 2025 roku
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy staplerów chirurgicznych oraz śrub kaniulowanych stalowych ujęte w dwóch zadaniach
- Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część II
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa implantów do chirurgii ręki
- Dostawa implantów ortopedycznych
- dostawa implantów kręgosłupowych i protez barkowych
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.