To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Dostawa węgla do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 761018-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 627 836 130
faks: 627 836 019
e-mail: dps-chroscin-wies@prd.pl
www: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa węgla do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 260 ton węgla Eko-groszek (workowane) we wskazane przez Zamawiającego miejsca tj. DPS Chróścin 47 i Chróścin 50. Kod i nazwa w/g Wspólnego Słownika Zamówień CPV 09.11.12.10-5. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokonanie przez Wykonawcę dostawy:
260 ton węgiel Eko-groszek - workowany
• wielkość uziarnienia 5 – 25 mm,
• wartość opałowa powyżej 25 MJ/kg,
• zawartość popiołu do 5%
• zawartość siarki do 0,6%
– wilgotność nie wyższa niż 10%
2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień w dniach i godzinach pracy Zamawiającego we wskazane przez niego miejsca, w ilościach każdorazowo określonych przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych dostaw w zależności od warunków atmosferycznych, a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu roszczeń.
4. Ze względu na występujące ograniczenia architektoniczne dostawy nie mogą być realizowane pojazdami typu ciągnik siodłowy z naczepą (łódką). Wymóg ten ma charakter obligatoryjny gdyż w sposób jednoznaczny uniemożliwia pełną realizację dostaw przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego.
5. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia certyfikatu jakości opału z kopalni potwierdzającego parametry jakościowe dostarczonej partii towaru oraz opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę dokument potwierdzający każdorazowe ważenie dostawy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności parametrów dostarczonego towaru
z parametrami wymaganymi w SIWZ. W takim przypadku próbka do oceny jakości towaru będzie pobrana w trakcie realizacji dostawy przez osoby wyznaczone ze strony Zamawiającego
i Wykonawcy oraz przekazana do laboratorium wskazanego przez Zamawiającego. Koszty badania jakości dostarczonego towaru obciążają Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w przypadku stwierdzenia niezgodności parametrów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego, to Wykonawca pokryje koszty badania laboratoryjnego oraz całkowite koszty wymiany wadliwego towaru na towar o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiającego.
7. Sprzedawca ma obowiązek na własny koszt umożliwić Kupującemu, przy każdorazowym wydaniu Opału, kontrolę ilościową wydawanego Opału na wadze, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Kupującego.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej SIWZ wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do jej zmiany, ze względu na aktualne potrzeby.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
13. Zapłata za dostarczony opał będzie następowała w formie przelewu na rachunek bankowy
Dostawcy. Termin płatności wynosić będzie do 30 dni od daty dostarczenia zweryfikowanej przez Zamawiającego faktury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.11.12.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 129220.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.W. ,,ATEX" Sp. zo.o.
Email wykonawcy: j.gajewska@pwatex.pl
Adres pocztowy: ul. Gliwicka 3, 44-145 Pilchowice
Kod pocztowy: 44-145
Miejscowość: Pilchowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 158940.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 192400.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- "Przebudowa drogi powiatowej 2270D w miejscowości Różyniec polegająca na budowie chodnika wraz z remontem przełomów"
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpożarowych
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.