eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylinDostawa i zakup sprzętu w ramach: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 na realizację Projektu "Wsparcie Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID-19",



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510556299-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Gmina Kobylin:

Dostawa i zakup sprzętu w ramach: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 na realizację Projektu "Wsparcie Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID-19",

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Wsparcie Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID-19
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kobylin, krajowy numer identyfikacyjny 41105054000000, ul. Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 63-740 Kobylin, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 655 482 401
e-mail: um@kobylin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i zakup sprzętu w ramach: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 na realizację Projektu "Wsparcie Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID-19",

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Zo.40.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup sprzętu:
a. 49 laptopów,
b. 1 komputera pełniącego rolę serwera,
c. 8 sztuk tabletów graficznych,
d. 1 zestaw do wideokonferencji,
e. 3 routery
f. 5 kamer
g. 30 sztuk mikrofonów ze słuchawkami
h. 5 sztuk głośników

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1. Postepowanie odbyło się w trybie art. 6a ust. 1 i 2 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zmianami). Zgodnie z komunikatem prezesa UZP, by zrealizować zamówienie w oparciu o ten przepis muszą zaistnieć przesłanki łączne ust. 1 i 2. Takie niewątpliwie zaistniały, bowiem zamówienie dotyczy towaru i jest niezbędne do przeciwdziałania Covid-19. Nauka zdalna uczniów została wprowadzona w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się choroby. By uczniowie nauczyciele mogli ją w pełni realizować muszą posiadać niezbędny sprzęt, w który zaopatrzy ich szkoła. W komunikacie Urzędu Zamówień Publicznych wyjaśniono, że art. 6 ustawy COVID-19 może znaleźć rozwiązanie również do zamówień publicznych, których przedmiotem są dostawy sprzętu IT, czy też usługi z zakresu IT. Zatem zasadne było podjęcie decyzji o zakupie w ramach art. 6 ustaw o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 142359.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 175101.57

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 175101.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 175101.57
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.