To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Dostawa artykułów promocyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), oś priorytetowa: III. Konkurencyjność MŚP, działanie: 3.5 Umiędzynarodowienie gospodarki regionu, poddziałanie: 3.5.1. Promocja gospodarcza regionu.” – dotyczy zakresów V-IX.
Numer ogłoszenia: 598866-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 77 40 025
faks: 32 77 40 030
e-mail: zamowienia@slaskie.pl
www: www.slaskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów promocyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR-ZN.272.1.45.2020.PJ
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów promocyjnych, zgodnie z zakresami: Zakres I: Plecak chłodzący ISO COOL, ilość 1000 szt.; Zakres II: Komin wielofunkcyjny, ilość 1000 szt.; Zakres III: Podkładka pod mysz, ilość 500 szt.; Zakres IV: Kubek ceramiczny z uchem, ilość łącznie 1000 szt. (500 szt. w kolorze żółtym i 500 szt. w kolorze czarnym); Zakres V: Ołówek naostrzony z gumką, ilość 2000 szt.; Zakres VI: Długopis, ilość 2000 szt.; Zakres VII: Pamięć USB 3.0 z dodatkowym portem USB typ C, ilość 300 szt.; Zakres VIII: Torba bawełniana jednokolorowa z kieszenią wewnętrzną, ilość 500 szt.; Zakres IX: Notes książkowy, ilość 500 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Instrukcje dla Wykonawcy – stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.29.41.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Część nr I- Plecak chłodzący ISO COOL, ilość 1000 szt.; oraz część nr IV- Kubek ceramiczny z uchem, ilość łącznie 1000 szt. (500 szt. w kolorze żółtym i 500 szt. w kolorze czarnym);Zamawiający w dniach 01.12.2020 r. i 03.12.2020 r. otrzymał zawiadomienia o rezygnacji z podpisania umowy z powodu braku możliwości wykonania zadania od Wykonawcy Promo-Land S.C. Dorota Grodzińska-Moszczyńska, Renata Rutkowska ul. Zwycięstwa 10 Chechło Pierwsze 95-082 Dobroń
Część nr V nazwa: Ołówek naostrzony z gumką, ilość 2000 szt.; oraz część nr VI Długopis, ilość 2000 szt.;Zamawiający w dniu 01.12.2020 r. otrzymał zawiadomienie o rezygnacji z podpisania umowy w związku z nieprzewidzianymi problemami związanymi z trwającą pandemią od Wykonawcy Diadal Group Mateusz Pasierbek ul. Winogronowa 17 05-831 Rozalin
Część nr II Nazwa: Komin wielofunkcyjny, ilość 1000 szt. oraz Część nr VIII Nazwa: Torba bawełniana jednokolorowa z kieszenią wewnętrzną, ilość 500 szt.;. Zamawiający w dniu 03.12.2020 r. otrzymał zawiadomienie o rezygnacji z podpisania umowy z powodu braku możliwości dotrzymania terminu realizacji od Wykonawcy Top Arts Artur Jezierski ul. Elektronowa 2/116 03-219 Warszawa
Część nr IX Nazwa: Notes książkowy, ilość 500 szt.Zamawiający w dniu 01.12.2020 r. otrzymał zawiadomienie o rezygnacji z podpisania umowy z powodu braku możliwości dotrzymania terminu realizacji odWykonawcy PPHU "LIR" Elżbieta Zajet ul. Grunwaldzka 2 82-300 Elbląg
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający nie udzielił zamówienia w Częściach I,II,IV,V,VI,VIII,IX
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Podkładka pod mysz, ilość 500 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2778.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PromoBay Brzoskowski Kamaj sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowiańska 55C
Kod pocztowy: 61-664
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2546.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pamięć USB 3.0 z dodatkowym portem USB typ C, ilość 300 szt.;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9290.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PromoBay Brzoskowski Kamaj sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowiańska 55C
Kod pocztowy: 61-664
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5870.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12915.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych RCKiK w Katowicach.
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Remont boisk szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Romualda Mielczarskiego w Katowicach
- DOSTAWA LEKÓW 25
- ZP-2380-159/2025 "Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa znakowanych gadżetów i upominków na konferencję TransNav 2025.
- Zakup nagród, druk dyplomów, konfekcjonowanie i wysyłka nagród dla laureatów IV Ogólnopolskiej Olimpiady Antysmogowej
- Dostawa artykułów promocyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.