To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 610287-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 713 44 27
faks: 22 713 03 28
e-mail: sekretariat@zstwierdza.edu.pl
www: www.bip.nowydwormaz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.PN.01.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2021 roku. CPV – 15000000-8 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na siedem odrębnych części: 1) Część 1: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych – CPV – 15811000-6, 15842300-5, 2) Część 2: Dostawa ryb i mrożonek – CPV – 15220000-6, 15331170-9, 3) Część 3: Dostawa warzyw i świeżych owoców – CPV – 15300000-1, 4) Część 4: Dostawa mięsa i wędlin – CPV – 15100000-9, 5) Część 5: Dostawa produktów ogólnospożywczych – CPV – 15800000-6, 6) Część 6: Dostawa wyrobów garmażeryjnych – CPV – 15894200-3, 7) Część 7: Dostawa produktów mleczarskich – CPV – 15500000-3. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Oferta musi obejmować wszystkie pozycje kosztorysu w danej części. 5. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 do SIWZ. 6. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż maksymalna wartość umowy nie ulegnie zmianie. 7. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 8. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego – oddzielnie dla Przedszkola i szkoły (telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie), wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie wnosił przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie przy ul. Bema 312 (szkoła) oraz ul. 29 Listopada 107 (przedszkole) w Nowym Dworze Mazowieckim (budynki sąsiadujące ze sobą). Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. 9. Wykonawca dostarcza produkty do siedziby Zamawiającego – oddzielnie dla Przedszkola i szkoły - w następujących przedziałach godzinowych: pieczywo i wyroby cukiernicze (05:00-06:00), ryby (06:00-09:00), warzywa i owoce świeże (06:00-09:00), mięso i wędliny (07:00-07:30), produkty ogólnospożywcze (07:00-09:00 minimum trzy razy w tygodniu), wyroby garmażeryjne (07:00-09:00), produkty mleczarskie (07:00-07:30), mrożonki (07:00-09:00). 10. Szczegółowe warunki realizacji dostaw produktów żywieniowych zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 11. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18068.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Piekarnia BAKER Krzysztof Czachorowski
Email wykonawcy: kara-rafi@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 25
Kod pocztowy: 05-190
Miejscowość: Nasielsk
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10635.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15090.50
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa ryb i mrożonek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34690.27 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy: psiekierko@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33531.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41191.71
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa warzyw i świeżych owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 112003.70 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NOWIK Paweł Nowicki
Email wykonawcy: biuro.nowik@int.pl
Adres pocztowy: ul. Marysieńki 2/117
Kod pocztowy: 05-120
Miejscowość: Legionowo
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 112929.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 124785.31
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 129034.82 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: King Dystrybucja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: m.wegrzecki@kingdystrybucja.pl
Adres pocztowy: ul. Chorzowska 3
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 85452.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 128827.65
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa produktów ogólnospożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 51086.12 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy: psiekierko@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57535.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67006.60
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa wyrobów garmażeryjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy: psiekierko@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17555.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45117.48 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy: psiekierko@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 58447.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-142/2024 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych.
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2025 r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki w przedszkolu samorządowym ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych.
- Dostawy żywności dla Zespołu Szkolno-Sportowo-Artystycznego w Radlinie, w okresie styczeń-czerwiec 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła 1, w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.