eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-Zdrój"DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510557782-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego:

"DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759936-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, krajowy numer identyfikacyjny 65013987800000, ul. Sanatoryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 016 631 34 43
faks: 016 631 34 43
e-mail: zamowienia@crr-horyniec.pl
www: www.crr-horyniec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.262.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych zwanych dalej towarem do Zamawiającego (loco - magazyn żywnościowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 1 i nr 2 do Formularza oferty – Specyfikacja cenowa Wykonawcy.
4.3. Wymagania ogólne dla zamówienia:
4.3.1. Dostarczane produkty żywnościowe muszą spełniać wymogi określone przepisami ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4.3.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone towary były świeże, pełnowartościowe, muszą spełniać wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami systemu HACCP. Wykonawca powinien posiadać decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zatwierdzającą zakład w rozumieniu art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej.
4.3.3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości i trwałości dostarczonego towaru do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
4.3.4. Towar powinien znajdować się w estetycznych opakowaniach, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów i smaków, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkty (tzn. pokruszenie, ubytki, uszkodzone opakowanie), posiadać nadrukowaną informację o nazwie (składzie), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Oznakowanie musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
4.3.5. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonych towarów odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnego z zaleceniem producenta, wymogami sanitarnymi i HACCP, własnym transportem i na swój koszt.
4.3.6. Towar musi spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty jakości i pochodzenia– jeśli takie są wymagane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie.
4.3.7. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru.
4.4. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie sukcesywnie składanych zamówień według bieżącego zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika pocztą elektroniczną lub faksem, w których określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. W przypadku dostarczanego ciasta wymagane jest każdorazowe krojenie na porcje. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i wniesienia zamówionego przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w jego siedzibie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.81.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 81576.60 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 85655.43

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 85655.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 115469.99
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wyroby cukiernicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40783.80 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 42822.99

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 42822.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43491.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.