eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510557824-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Komenda Wojewódzka Policji:

Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 534830-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540075917-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000, Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-26/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych
przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
i informatycznego wymienionych w załączniku nr 7 do siwz (tj. w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia). 2. Określenie przedmiotu : a) Pod pojęciem „fabrycznie nowe”
Zamawiający rozumie produkty: • pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji; • bez
jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt
pochodzący od innych producentów niż wykazane przez Wykonawcę w Formularzu Kalkulacji
Cenowej (stanowiący załącznik nr 5 do siwz); • pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone
seryjnie w cyklu produkcyjnym; • zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające
identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał
eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem
ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez
konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty; • oznaczenia asortymentu muszą być
umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach
oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany przez Wykonawcę w
Formularzu Kalkulacji Cenowej (stanowiący załącznik nr 5 do siwz) i umieszczony na
opakowaniach; • szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie
czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału
eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach
wyjętych z opakowania; • gwarantujące jakość wydruku polegającą na równomiernym
zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym
wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do
zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie
drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu
urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj.
nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną
kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia. b) W przypadku oferowania rozwiązań
równoważnych, oferowane materiały muszą być: • kompatybilne z urządzeniami drukującymi, w
których będą wykorzystywane; • gwarantujące co najmniej takie same lub wyższe parametry i
standardy jakościowe oraz funkcjonalne, co materiały zalecane przez producentów urządzeń
drukujących (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność,
temperatura przechowywania, kolor i nasycenie barw); • zapewniające prawidłowy wydruk
dokumentu po zamontowaniu do skonfigurowanego urządzenia, bez zabrudzeń papieru; • do ich
wyprodukowania zastosowano pełnowartościowe elementy z materiałów zużytych (pojemniki,
tuby, obudowy plastikowe) oraz nowe części mające bezpośredni wpływ na proces drukowania
(listwy, wałki, chipy, zębatki itp.). Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów,
pochodzenia itp., jak również w przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte
normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia (nazwa handlowa, producent)
itp., oznacza to, iż intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” przedmiotu zamówienia
spełniającego wymagania Zamawiającego, a co za tym idzie dopuszczalne jest zaoferowanie
przez Wykonawcę materiałów równoważnych, które zagwarantują nie gorsze parametry i
standardy jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne,
jest obowiązany wykazać w ofercie na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały
spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Zamawiający nie określił sposobu wykazania przez Wykonawcę
równoważności oferowanych materiałów, jednakże musi on być na tyle precyzyjny i dokładny
aby nie budzić wątpliwości Zamawiającego oraz umożliwić Zamawiającemu weryfikację co
najmniej: • producenta; • kompatybilności z urządzeniami drukującymi wskazanym przez
Zamawiającego; • wydajności. Jeżeli Wykonawca nie wykaże w ofercie równoważności
materiałów, urządzeń to Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu jako
niezgodna z treścią siwz. 3. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we
Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: 30125110-5 Toner do drukarek laserowych /
faksów; 30124300-7 Bębny do maszyn biurowych; 30124000-4 Części i akcesoria do maszyn
biurowych; 30192113-6 Wkłady drukujące. 4. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru,
warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy
ramowej stanowiącym załącznik nr 6 do siwz oraz w załącznikach do umowy ramowej. 5.
Zamawiający wymagał, aby Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie zatrudnienie przy realizacji
dostawy osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.
1172, 1495, 1696, 1818), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów
Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, na cały okres realizacji zamówienia,
za co Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty: 1) przedłożył
Zamawiającemu zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 uPzp oświadczenie o zatrudnieniu przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks
pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zmianami) lub analogicznych przepisów państw
członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z
podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła osoba niepełnosprawna,
nie później niż trzy dni po podpisaniu umowy wykonawczej. 2) przedłożył Zamawiającemu na
każde jego żądanie, na każdym etapie realizacji zamówienia stosownych dokumentów
potwierdzających zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej zgodnie z
zapisami pkt. 1 pod rygorem naliczenia kar umownych. 6. Zamawiający nie zastrzegał
obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom
Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 194837.40 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: NIXON Piotr Żak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiedeńska 5F lok.9
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 51428.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51428.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 54222.02
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.