To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 534830-N-2020
Numer ogłoszenia: 540075917-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-26/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych
przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
i informatycznego wymienionych w załączniku nr 7 do siwz (tj. w szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia). 2. Określenie przedmiotu : a) Pod pojęciem „fabrycznie nowe”
Zamawiający rozumie produkty: • pochodzące z legalnych źródeł dystrybucji; • bez
jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzenia oraz oznaczeń wskazujących na produkt
pochodzący od innych producentów niż wykazane przez Wykonawcę w Formularzu Kalkulacji
Cenowej (stanowiący załącznik nr 5 do siwz); • pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone
seryjnie w cyklu produkcyjnym; • zaopatrzone w etykiety zawierające numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez wykonawcę przedmiotu zamówienia umożliwiające
identyfikację produktu oraz wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał
eksploatacyjny, z widocznym logo wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz z terminem
ważności poszczególnego materiału eksploatacyjnego widocznym na zewnątrz opakowania, bez
konieczności jego otwierania w celu odczytania tej daty; • oznaczenia asortymentu muszą być
umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz nie mogą posiadać na obudowach
oznaczeń innego producenta i symbolu materiału niż zaoferowany przez Wykonawcę w
Formularzu Kalkulacji Cenowej (stanowiący załącznik nr 5 do siwz) i umieszczony na
opakowaniach; • szczelnie zapakowane w indywidualne opakowania, uniemożliwiające działanie
czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału
eksploatacyjnego, takich jak np. światło, kurz i wilgoć, bez śladów proszku/tuszu na produktach
wyjętych z opakowania; • gwarantujące jakość wydruku polegającą na równomiernym
zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu lub grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym
wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do
zadrukowania tj. 100% bieli w miejscach niezadrukowanych rozpoznawalne przez urządzenie
drukujące i nie wywołujące pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu
urządzenia ani stronach testowych, kompatybilne ze sprzętem do którego zostały zamówione tj.
nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniające pełną
kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia. b) W przypadku oferowania rozwiązań
równoważnych, oferowane materiały muszą być: • kompatybilne z urządzeniami drukującymi, w
których będą wykorzystywane; • gwarantujące co najmniej takie same lub wyższe parametry i
standardy jakościowe oraz funkcjonalne, co materiały zalecane przez producentów urządzeń
drukujących (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność,
temperatura przechowywania, kolor i nasycenie barw); • zapewniające prawidłowy wydruk
dokumentu po zamontowaniu do skonfigurowanego urządzenia, bez zabrudzeń papieru; • do ich
wyprodukowania zastosowano pełnowartościowe elementy z materiałów zużytych (pojemniki,
tuby, obudowy plastikowe) oraz nowe części mające bezpośredni wpływ na proces drukowania
(listwy, wałki, chipy, zębatki itp.). Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów,
pochodzenia itp., jak również w przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte
normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia (nazwa handlowa, producent)
itp., oznacza to, iż intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” przedmiotu zamówienia
spełniającego wymagania Zamawiającego, a co za tym idzie dopuszczalne jest zaoferowanie
przez Wykonawcę materiałów równoważnych, które zagwarantują nie gorsze parametry i
standardy jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne,
jest obowiązany wykazać w ofercie na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały
spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Zamawiający nie określił sposobu wykazania przez Wykonawcę
równoważności oferowanych materiałów, jednakże musi on być na tyle precyzyjny i dokładny
aby nie budzić wątpliwości Zamawiającego oraz umożliwić Zamawiającemu weryfikację co
najmniej: • producenta; • kompatybilności z urządzeniami drukującymi wskazanym przez
Zamawiającego; • wydajności. Jeżeli Wykonawca nie wykaże w ofercie równoważności
materiałów, urządzeń to Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu jako
niezgodna z treścią siwz. 3. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we
Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: 30125110-5 Toner do drukarek laserowych /
faksów; 30124300-7 Bębny do maszyn biurowych; 30124000-4 Części i akcesoria do maszyn
biurowych; 30192113-6 Wkłady drukujące. 4. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru,
warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy
ramowej stanowiącym załącznik nr 6 do siwz oraz w załącznikach do umowy ramowej. 5.
Zamawiający wymagał, aby Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie zatrudnienie przy realizacji
dostawy osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.
1172, 1495, 1696, 1818), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów
Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, na cały okres realizacji zamówienia,
za co Wykonawca otrzymał dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty: 1) przedłożył
Zamawiającemu zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 uPzp oświadczenie o zatrudnieniu przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks
pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zmianami) lub analogicznych przepisów państw
członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z
podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła osoba niepełnosprawna,
nie później niż trzy dni po podpisaniu umowy wykonawczej. 2) przedłożył Zamawiającemu na
każde jego żądanie, na każdym etapie realizacji zamówienia stosownych dokumentów
potwierdzających zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej zgodnie z
zapisami pkt. 1 pod rygorem naliczenia kar umownych. 6. Zamawiający nie zastrzegał
obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Podwykonawcy: Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom
Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 194837.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GOLDEN LINE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 150
Kod pocztowy: 35-506
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1350.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1955.70
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przyjmowanie i zagospodarowywanie odpadów wielkogabarytowych i poremontowych dostarczanych z terenu nieruchomości stanowiących własność oraz zarządzanych przez Szczecińskie TBS Sp. z o. o.
- Termomodernizacja budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie: wykonanie poziomej termoizolacji dachów płaskich
- Dostawa samochodu niskoemisyjnego PHEV
- Zakup trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie
- Usługi druku materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. ,,Imago Mundi-przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
- Obsługa techniczna koncertu Rebel Babel wraz z Zespołem Pieśni i Tańca Szczecinianie w Teatrze Letnim w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.