eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzDOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH WRAZ Z ROZŁADUNKIEM PRZEZ DOSTAWCĘ I DOSTARCZENIEM DO MAGAZYNU



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510557976-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach:

DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH WRAZ Z ROZŁADUNKIEM PRZEZ DOSTAWCĘ I DOSTARCZENIEM DO MAGAZYNU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, krajowy numer identyfikacyjny 31361500000000, Biskupice 72, 98-210 Sieradz, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 43 827-46-95
faks: 43 827 46 95
e-mail: dps@invar.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - POWIATOWA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH WRAZ Z ROZŁADUNKIEM PRZEZ DOSTAWCĘ I DOSTARCZENIEM DO MAGAZYNU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.2710.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
W ilościach określonych szczegółowo w Załącznikach 3-7 do SIWZ. Załączniki 3-7 do SIWZ stanowią integralna część SIWZ, zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
1.RYBY PRZTWORZONE I KONSERWOWANE– Załącznik nr 3 (CPV – 15 20 00 00-0)
2.RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE – PIECZYWO – Załącznik nr 4 (CPV – 15 81 10 00-6)
3.PRODUKTY MLECZARSKIE – Załącznik nr 5 (CPV – 15 50 00 00-3)
4.PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE – Załącznik nr 6 (CPV – 15 10 00 00-9)
5.OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY– Załącznik nr 7 (CPV – 15 30 00 00-1)
6.PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I PROD. SKROBIOWYCH – Załącznik nr 7 (CPV – 15 60 00 00-4)
7.OLEJE I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNE – Załącznik nr 7 (CPV – 15 40 00 00-2)
8.RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE – Załącznik nr 7 (CPV – 15 80 00 00-6)
9.ROŚLINY UPRAWNE, PRODUKTY WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA – Załącznik nr 7 (CPV – 03 11 00 00-5)
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT (Załączniki Nr 3-7).
TOWAR PODLEGA ROZŁADUNKOWI PRZEZ DOSTAWCĘ WRAZ Z DOSTARCZENIEM DO MAGAZYNU SPOŻYWCZEGO WG. USTALEŃ Z ZAMAWIAJĄCYM

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: RYBY (ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10260.55 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANZOWE „SER-WIKA”SP.J.
Email wykonawcy: serwika@gmail.com
Adres pocztowy: Kamionka 48
Kod pocztowy: 98-260
Miejscowość: Burzenin
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10412.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10412.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12295.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE-PIECZYWO (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21868.98 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PIEKARNIA E.A. KOPACCY S.C
Email wykonawcy: piekarnia75@wp.pl
Adres pocztowy: JEZIORSKO 41A
Kod pocztowy: 98-290
Miejscowość: Warta
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17864.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17864.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25055.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE (ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31646.69 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA „WART-MILK”
Email wykonawcy: a.blaszyk@osmsieradz.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 41/45
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 33681.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33681.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33700.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: PRODUKTY MIĘSNE, MIĘSO (ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61522.84 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Mięsny „Smoliński” Zbigniew Smoliński i Wsp. Sp.J.; ,
Email wykonawcy: kasiazaklad@wp.pl; biuro@smolinski.net.pl
Adres pocztowy: Długa Wieś 49A
Kod pocztowy: 62-730
Miejscowość: Dobra
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 60995.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60995.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 61940.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE (ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 46547.96 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU „DELTA” KRZYSZTOF STELMACH
Email wykonawcy: phudelta@poczta.fm
Adres pocztowy: UL. PRZEMYSŁOWA 1
Kod pocztowy: 98-300
Miejscowość: WIELUŃ
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 50209.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 50209.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 52930.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAPYTANIA O CENĘ na podstawie 70 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
1. WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NIE PRZEKRACZA KWOTY, O KTÓREJ MOWA W ART.11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (DZ. U. Z 2019 R. POZ 1843), KTÓRĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA TO ZAMÓWIENIE W USTALONYM OKRESIE ZARÓWNO DO PONOSZONYCH WYDATKÓW ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH JAK RÓWNIEŻ KOSZTÓW ZUŻYCIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH.
2. ARTYKUŁY SPOŻYWCZE OBJĘTE ZAMÓWNIENIEM SĄ TOWAREM POWSZECHNIE DOSTĘPNYM O USTALONYCH STANDARDACH JAKOŚCI- ART. 70 WW. USTAWY.
3. ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM MOŻE ZOSTAĆ DOSTARCZONE DO TAKIEJ LICZBYDOSTAWCÓW, KTÓRA ZAPEWNI WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, KONKURENCJĘI SPRAWNY PRZEBIEG POSTĘPOWANIA - NIE MNIEJ NIŻ DO PIĘCIU.
4. ZAMAWIAJĄCY UDZIELIŁ ZAMÓWIENIA DOSTAWCOM, KTÓRZY ZAOFEROWALI NAJKORZYSTNIEJSZĄ CENĘ NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.